Net zo serieus als afvragen dat de batterij opnieuw is opgeladen op basis van t feit dat jij 3 dagen doet met een batterij.quote:
als je kijkt in de excel tabel in de OP zie je dat er call attempts zijn gedaan, nergens staat de telefoon aan, want er moet stroom bespaart worden, want de toestellen zijn bijna leeg. Op 11 april staat de gebruikte telefoon 5 minuten aan. Dat kost stroom. Waar kwam die vandaan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:30 schreef marsan het volgende:
[..]
Net zo serieus als afvragen dat de batterij opnieuw is opgeladen op basis van t feit dat jij 3 dagen doet met een batterij.
Omdat hij nergens aanstaat, was de batterij niet leeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:37 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
als je kijkt in de excel tabel in de OP zie je dat er call attempts zijn gedaan, nergens staat de telefoon aan, want er moet stroom bespaart worden, want de toestellen zijn bijna leeg. Op 11 april staat de gebruikte telefoon 5 minuten aan. Dat kost stroom. Waar kwam die vandaan?
zonder de PIN code in te toetsen? Al die dagen dat de telefoons niet zijn gebruikt, waren zoekteams van Sinaproc actief. Dat is opvallend te noemen. Ik denk eerder dat een Sinaproccer, SENA of vrijwillige zoeker (of iemand anders) de telefoons en rugzak veel eerder of op uiterlijk 11 april al gevonden heeft. ... even aanzetten ...oh... kom er niet in... swipen.. nee...donder maar terug in de kast.quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:39 schreef marsan het volgende:
[..]
Omdat hij nergens aanstaat, was de batterij niet leeg.
11 April weet de laatste van de 2 dat t bijna einde verhaal is en zet m daarom aan voor een laatste poging.
Ja, die ene wiens foon t niet was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:43 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
zonder de PIN code in te toetsen? Al die dagen dat de telefoons niet zijn gebruikt, waren zoekteams van Sinaproc actief. Ik denk eerder dat een Sinaproccer, SENA of vrijwillige zoeker (of iemand anders) de telefoons en rugzak op 11 april gevonden heeft. ... even aanzetten ...oh... kom er niet in... swipen.. nee...
oh, terwijl je al die dagen nergens in het gebied bereik hebt gehad, behalve op 2 april, en waarom wachtte je toen dan niet totdat een 112/911 telefoniste opnam? Had je je verhaal even kunnen doen.Wat zou jij doen in zo'n geval? Bellen, oh nee, ophangen. In een 112 situatie?quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:39 schreef marsan het volgende:
[..]
Omdat hij nergens aanstaat, was de batterij niet leeg.
11 April weet de laatste van de 2 dat t bijna einde verhaal is en zet m daarom aan voor een laatste poging.
zie het bij jou ook niet, wel een denkproces, maar dan aan jouw kant.quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:45 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, die ene wiens foon t niet was.
Je denkt weer een hoop, maar ook een fatsoenlijke onderbouwing die verder gaan dan ' ik denk' ?
Degenen die dat dachten, veronderstelden dat Lisanne is uitgeknipt van een andere foto en daarop is geplakt. Niet in de plaats van iemand anders. Toen werd er nog vermoed, dat voor de herdenkingsdienst een mooie foto gewenst was, maar dat er mogelijk geen sprekend portret was met alleen haar erop.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:31 schreef Poekje01 het volgende:
genoeg om te kunnen concluderen dat Lisanne daar "op" een foto van een ander vrouwspersoon is gefotoshopped? Wat zou daarvoor dan de reden kunnen zijn?
Het is mijn vage vermoeden, dat toen Arrocha in het gebied een paar dagen eind augustus veel paden afliep en iedereen ondervroeg die op zijn pad kwam, met de foto's ter herkenning bij de hand, deze zijn gelekt naar TVN-2.com, Nexpanama.com en journalisten als Demeterio Abrego, die de foto van Kris op Twitter publiceerde.quote:Kwam die foto (ook) uit de Panamese pers?
Hoe kwamen we uberhaupt ook weer aan alle foto's die we tot nu te zien hebben gekregen?
Nee je vindt een foon en gaat 112/911 belllen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:47 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
oh, terwijl je al die dagen nergens in het gebied bereik hebt gehad, behalve op 2 april, en waarom wachtte je toen dan niet totdat een 112/911 telefoniste opnam? Had je je verhaal even kunnen doen.Wat zou jij doen in zo'n geval? Bellen, oh nee, ophangen. In een 112 situatie?
Maar ik probeer ook niet een idee te onderbouwen. Ik probeer om een goede onderbouwing te krijgen om t officiële verhaal onderuit te halen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:49 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
zie het bij jou ook niet, wel een denkproces, maar dan aan jouw kant.
die 112/911 functionaliteit is het enige dat werkt als je batterij bijna leeg is, of als je geen bereik hebt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee je vindt een foon en gaat 112/911 belllen.
Dat is logisch inderdaad.
Wat is meer logisch: iemand in nood die dat nr belt, of iemand die een foon vindt/steelt?
Maar met welke insteek belt een vinder dat nr dan? Voor iemand in nood laat die reden zich raden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:53 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
die 112/911 functionaliteit is het enige dat werkt als je batterij bijna leeg is, of als je geen bereik hebt.
Dat geldt ook voor een vinder.
op basis van logica en feiten... een officieel verhaal onderuit halen.... kan... onderuit halen.... kan...quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar ik probeer ook niet een idee te onderbouwen. Ik probeer om een goede onderbouwing te krijgen om t officiële verhaal onderuit te halen.
Niet alleen op basis van denken, maar ook basis van logica en feiten.
Misschien help je meer door ze niet te laten geloven in hun waanidee?quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:57 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
op basis van logica en feiten... een officieel verhaal onderuit halen.... kan... onderuit halen.... kan...
ik probeer op basis van logica en feiten een stel ouders te helpen die een kind verloren hebben en vol met vragen zitten over hun mogelijke doodsoorzaak.
mee eens. Kan echter ook iemand anders zijn, ff proberen wat ik kan met het tst, oh, je kan hier op drukken...quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:55 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar met welke insteek belt een vinder dat nr dan? Voor iemand in nood laat die reden zich raden.
Wie bepaalt wat het meest voor de hand ligt? Jij?quote:Op zondag 5 oktober 2014 05:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Misschien help je meer door ze niet te laten geloven in hun waanidee?
Misschien is t gewoon zo dat hun kinderen verdwaalden en zo om zijn gekomen. Hoe hard t ook mag zijn, maar mss is t aanvaarden van wat t meest voor hand licht wel meet hulp dan t laten leiden door irreële twijfels?
Nee, het onderzoek.quote:Op zondag 5 oktober 2014 05:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat het meest voor de hand ligt? Jij?
Je krijgt dan een melding dat je dat noodnummer belt en dan moet je nog een handeling verrichten voor je echt belt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 05:03 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
mee eens. Kan echter ook iemand anders zijn, ff proberen wat ik kan met het tst, oh, je kan hier op drukken...
je bent in nood, ah.
met welke insteek bel je dan 112/911 op 2 april, als je nog bij de pinken bent - aanname- je krijgt ten lange leste en bij hoge uitzondering nu wel verbinding, en .... hangt op.
Ieder zijn eigen mening, prima. Zo kunnen alle onderzoekers van het neergeschoten vliegtuig in de Oekraine ook wel stoppen. Heeft geen zin. Oorzaak onbekend. Jachtvlieger van de Oekrainse luchtmacht met boordkannonnen of Russische huurlingen met vanuit een commandowagen vol electronica afgevuurde raket. Beide uitgangspunten en stellingnames kennen voor- en tegenargumenten van 2 politiek/militaire kampen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 05:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Misschien help je meer door ze niet te laten geloven in hun waanidee?
Misschien is t gewoon zo dat hun kinderen verdwaalden en zo om zijn gekomen. Hoe hard t ook mag zijn, maar mss is t aanvaarden van wat t meest voor hand licht wel meet hulp dan t laten leiden door irreële twijfels?
Een onderzoek dat alleen stelt "we weten niet wat er gebeurd is". Right.quote:
Ik vind het juist niet zo voor de hand liggen, dat het je dagen niet lukt om door andere keuzes te maken en dingen af te vinken, uit een redelijk beperkt en duidelijk gebied te geraken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 05:01 schreef marsan het volgende:
Hoe hard t ook mag zijn, maar mss is t aanvaarden van wat t meest voor hand licht wel meet hulp dan t laten leiden door irreële twijfels?
Nee, bij dat vliegtuig zijn er duidelijke open vragen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 05:07 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen mening, prima. Zo kunnen alle onderzoekers van het neergeschoten vliegtuig in de Oekraine ook wel stoppen. Heeft geen zin. Oorzaak onbekend. En toch willen families vaak dit soort dingen weten.
Hier 1 familie niet. De ander wel.
Je mag ze meehelpen, het hoeft niet idd.
Ik meen de waarheid niet te kennen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 05:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Een onderzoek dat alleen stelt "we weten niet wat er gebeurd is". Right.
Niemand kan iets uitsluiten en als je goed naar die ouders luistert geven ze dat ook aan. De enigen die ik steeds met grote stelligheid dingen zie beweren zijn de verdwaaltheorie-aanhangers. Die menen de waarheid te kennen.
ik vind vragen en meningen naast elkaar zetten prima.quote:Op zondag 5 oktober 2014 05:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee, bij dat vliegtuig zijn er duidelijke open vragen.
Bij die 2 meisjes zijn er ook vragen maar van een heel andere orde. Er is een duidelijke aanname dat ze verdwaald zijn.
Daar vragen bij stellen is logisch, maar er moet ook een fundament zijn op die vragen op te stoelen. Ik zie op dit moment niet genoeg om aan te nemen dat t anders is gegaan.
Jij wel, mag.
Ik mag daar vragen bij stellen, en jij kunt daar mss weer op antwoorden. Mss kom ik oom tot die vragen, mss kom jij tot een steviger fundament door mijn vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |