Van een Nederlander naar de VS vind ik dat wellicht meer van toepassing, maar een Libanees zit in Libanon onder ergere economische omstandigheden dan in België.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Maar maakt het wat uit?
Als ik naar Amerika wil maar geen H-1B-visum krijg, en dan op een toeristenvisum daarheen ga en net zo lang blijf tot m'n visa verloopt en dan mezelf in de brand steek als ik geen legaal werk krijg, dan is er denk ik ook maar één conclusie mogelijk: dat ik geestelijk gestoord ben.
Zijn genoeg autochtonen die ik ook niet in deze maatschappij wil. Zit ik ook mee opgescheept.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het fijne is dat al die NIMBY figuren ons wel wekelijks met allerlei kansloze Somali's en andere gelukszoekers opschepen, zowel vanuit de overheid (PvdA) als vanuit de zieligheidsindustrie. Ik hoef deze mensen niet in de maatschappij en daar dwingen zij mij ook toe.
Ik zit in Nederland ook onder ergere economische omstandigheden dan in de VS.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van een Nederlander naar de VS vind ik dat wellicht meer van toepassing, maar een Libanees zit in Libanon onder ergere economische omstandigheden dan in België.
En dat is ook niet gelijk een reden om ze het land uit te willen deporteren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn genoeg autochtonen die ik ook niet in deze maatschappij wil. Zit ik ook mee opgescheept.
Meisjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Feiten ? Het verhaal is dat die man wilde werken, zelfs daar twijfelde je nog aan.
Dus dat. Maar eigenlijk reageerde ik op die kneus die zei dat ze zichzelf allemaal maar in de fik moesten steken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dat is ook niet gelijk een reden om ze het land uit te willen deporteren.Zoals veel mensen hier maar al te graag met mensen doen uit andere landen.
Ja dag man.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zit in Nederland ook onder ergere economische omstandigheden dan in de VS.
Nee maar voor jou is het nooit goed genoeg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meisje"ik wil werk", daar kunnen we niets mee. Werk vinden hangt van veel meer factoren af dan heel algemeen roepen "ik wil werk". Ben je echt zo dom of doe je alsof?
Daarnaast is werk willen niet per definitie een argument om mensen de EU binnen te laten.
En daar gaan we weer. Wederom geroeptoeter i.p.v. argumenten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar voor jou is het nooit goed genoeg.
Dat kan iedereen wel beamen.quote:
Noem me anders nazi, dat is een beetje jouw ding toch? Mensen uitmaken voor extreem rechts omdat ze het niet eens zijn met jouw extreemlinkse waanideeën ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet jij geen illegalen uitzetten, held?
Je hebt net redenen genoemd waarom ze er niet in mogen. En wat voeg jij toe aan deze maatschappij dan ? Waarom ben jij van zoveel waarde dat jij wel het RECHT hebt op een goed leven ? Je paspoort waar je geen flikker voor hebt gedaan ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
En daar gaan we weer. Wederom geroeptoeter i.p.v. argumenten.
Ik denk dat je dan een wanhoop kent die ik niemand toewens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Maar maakt het wat uit?
Als ik naar Amerika wil maar geen H-1B-visum krijg, en dan op een toeristenvisum daarheen ga en net zo lang blijf tot m'n visa verloopt en dan mezelf in de brand steek als ik geen legaal werk krijg, dan is er denk ik ook maar één conclusie mogelijk: dat ik geestelijk gestoord ben.
Als je het verschil niet snapt tussen een ongewenste illegaal en een ongewenste autotochtoon dan houdt het wel op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn genoeg autochtonen die ik ook niet in deze maatschappij wil. Zit ik ook mee opgescheept.
Misschien kies ik er wel voor om geen verschil te maken. Afkomst maakt mij namelijk niet uit. De persoon zelf wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je het verschil niet snapt tussen een ongewenste illegaal en een ongewenste autotochtoon dan houdt het wel op.
Of je spoort gewoon niet als je jezelf in de brand steekt omdat je geen werk krijgt omdat je illegaal bent. Klinkt veel logischer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een wanhoop kent die ik niemand toewens.
Neem ze op dan, met die grote mond van je. Talk is cheap meid.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien kies ik er wel voor om geen verschil te maken. Afkomst maakt mij namelijk niet uit. De persoon zelf wel.
Heb al een paar users gezien die ik best zou willen ruilen voor wat gelukszoekers
Snap je het verschil tussen een belastingbetalende legale inwoner en een illegaal echt niet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt net redenen genoemd waarom ze er niet in mogen. En wat voeg jij toe aan deze maatschappij dan ? Waarom ben jij van zoveel waarde dat jij wel het RECHT hebt op een goed leven ? Je paspoort waar je geen flikker voor hebt gedaan ?
Zet ze uit dan !quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neem ze op dan, met die grote mond van je.
Nee hoor, dat doe ik alleen maar als men het ook daadwerkelijk is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Noem me anders nazi, dat is een beetje jouw ding toch? Mensen uitmaken voor extreem rechts omdat ze het niet eens zijn met jouw extreemlinkse waanideeën ?
Gelukkig heb jij niet veel te willen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien kies ik er wel voor om geen verschil te maken. Afkomst maakt mij namelijk niet uit. De persoon zelf wel.
Heb al een paar users gezien die ik best zou willen ruilen voor wat gelukszoekers
Jawel. Kan alleen niet tegen die onterechte houding van het is mijn land blabla. Je hebt er godverdomme niks aan gedaan om dit geluk te hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Snap je het verschil tussen een belastingbetalende legale inwoner en een illegaal echt niet?
jij ook nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij niet veel te willen.
Ja en? Bezint eer ge begint hè.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag man.
Het verschil tussen België en Libanon is een stuk groter dan tussen Nederland en de VS. Volgens mij heb je in Libanon ook erg weinig zekerheden om op terug te vallen als je besluit terug te keren.
Die man heeft hulp nodig, dat zeker. Maar ik denk dan wel eerder aan psychologische hulp dan aan een werkvergunning.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een wanhoop kent die ik niemand toewens.
Aan de andere kant haalt de overheid ze ook binnen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat doet de overheid al, wat is jouw smoes om niet achter je woorden te staan?
En zij hebben er niks aan gedaan aanspraak te mAken op ons "geluk". Je punt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel. Kan alleen niet tegen die onterechte houding van het is mijn land blabla. Je hebt er godverdomme niks aan gedaan om dit geluk te hebben.
Drogredenering. Ik heb er ook niets aan gedaan dat Libanon hem niet beviel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel. Kan alleen niet tegen die onterechte houding van het is mijn land blabla. Je hebt er godverdomme niks aan gedaan om dit geluk te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |