Echt een veilig land is het niet, en misschien heeft deze man een speciale reden om niet in Libanon te willen zijn. Daar kunnen allerlei redenen voor zijn, die helemaal niet voor miljoenen andere mensen hoeven te gelden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zal maar even mezelf quoten:
[..]
Zou hij er een gekregen hebben denk je, in fort Europa?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Hij kiest er toch zelf voor om niet gewoon volgens de regels een werkvergunning aan te vragen maar in plaats daarvan illegaal hierheen te komen zodat de kans op (legaal) werk nul is.
Je hebt dus een grote mond over dingen waar je niks mee te maken wil hebben. Staat genoteerd NIMBY.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb geen tuin...
Maar dit slaat echt nergens op. Ik neem namelijk ook geen vreemde Nederlanders in mijn huis.
1. Daar moet je inderdaad ook wat mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En het werkschuwe tuig?
Gehandicapten?
Gekoofsmaniakken?
Ah een petitie en dan mogen anderen het gaan uitvoeren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In je achtertuin? Mooi, ik start een petitie op dat jij je huis graag open wil stellen voor illegale asielzoekers. Hoeveel kan je er kwijt? Stuk of 10?
Moet jij geen illegalen uitzetten, held?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In je achtertuin? Mooi, ik start een petitie op dat jij je huis graag open wil stellen voor illegale asielzoekers. Hoeveel kan je er kwijt? Stuk of 10?
Dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt dus een grote mond over dingen waar je niks mee te maken wil hebben. Staat genoteerd NIMBY.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet jij geen illegalen uitzetten, held?
Ze redeneren als kinderen, das heul hip weet je?quote:
Daar is de overheid voor, kneus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet jij geen illegalen uitzetten, held?
Zou die namen schrappen en jezelf er neer zetten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:47 schreef Halcon het volgende:
Oh jee, virtuele kneuzen als Barbusse, opgebaarde en underdogje hebben elkaar weer gevonden om grappen, die al een flinke baard hebben, te maken.
Er valt over jou dan ook niks spitsvondigs te zeggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:47 schreef Halcon het volgende:
Oh jee, virtuele kneuzen als Barbusse, opgebaarde en underdogje hebben elkaar weer gevonden om grappen, die al een flinke baard hebben, te maken.
Waarom dat virtueel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:47 schreef Halcon het volgende:
Jij zou eens met argumenten moeten komen i.p.v. crap.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou die namen schrappen en jezelf er neer zetten.
Cletus moet z'n bek houden en zijn dagen doorbrengen met het schieten op lege bierblikjes.quote:
Begin jij ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij zou eens met argumenten moeten komen i.p.v. crap.
NIMBYquote:
Hij krijgt klappen van zijn wederhelft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cletus moet z'n bek houden en zijn dagen doorbrengen met het schieten op lege bierblikjes.
Nee, ik denk het niet. Maar maakt het wat uit?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou hij er een gekregen hebben denk je, in fort Europa?
Het fijne is dat al die NIMBY figuren ons wel wekelijks met allerlei kansloze Somali's en andere gelukszoekers opschepen, zowel vanuit de overheid (PvdA) als vanuit de zieligheidsindustrie. Ik hoef deze mensen niet in de maatschappij en daar dwingen zij mij ook toe.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou hoef ik ze ook niet in huis te nemen
Feiten ? Het verhaal is dat die man wilde werken, zelfs daar twijfelde je nog aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Op basis van feiten. Nu jij nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |