quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga mijn energie niet verspillen aan je. "If you're the smartest man in the room, you are in the wrong room."
Kusje op je domme neus
Je bent echt een triest excus voor een mens en eigenlijk heb je meer gemeen met al die IS maniakken dan je het zelf inziet.quote:
En dat proberen we zoveel mogelijk te beperken en het buiten houden van gelukszoekers die op oneigenlijke gronden willen verblijven valt daar ook onder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
We, ja. Zoals we wel meer met zijn allen betalen. Iedereen betaalt wel voor iets waar hij niets aan heeft of het niet mee eens is.
Omdat je voor bepaalde maatregelen bent zolang je er zelf maar niet mee geconfronteerd zal worden. NIMBY dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik niet zomaar vreemde in mijn huis neem ?
Linkse extremist gespot.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:42 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Je bent echt een triest excus voor een mens en eigenlijk heb je meer gemeen met al die IS maniakken dan je het zelf inziet.
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als hier een asielzoekers centrum wordt geopend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je voor bepaalde maatregelen bent zolang je er zelf maar niet mee geconfronteerd zal worden. NIMBY dus.
Weer zo'n zieke geest. Voordeel van zo'n anoniem medium is wel dat ze online hun daadwerkelijke gedachtengang tentoon durven te stellen.quote:
En het werkschuwe tuig?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dat proberen we zoveel mogelijk te beperken en het buiten houden van gelukszoekers die op oneigenlijke gronden willen verblijven valt daar ook onder.
Hij kiest er toch zelf voor om niet gewoon volgens de regels een werkvergunning aan te vragen maar in plaats daarvan illegaal hierheen te komen zodat de kans op (legaal) werk nul is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zit dus geen verschil tussen een lui zijn hand ophoudende parasiet en iemand die er niet voor kiest om werkloos te zijn en daar verschrikkelijk wanhopig van wordt?
Ik ook niet, al is het maar omdat het biernazi,s irriteert.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als hier een asielzoekers centrum wordt geopend.
Hoe kom je daarbij Cletus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja dus, net zoals je internetvriendje.
Dat is een mooie bijkomstigheid iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ook niet, al is het maar omdat het biernazi,s irriteert.
Het voordeel voor jou is vooral dat jij als pauper hier een grote bek kunt hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:43 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Weer zo'n zieke geest. Voordeel van zo'n anoniem medium is wel dat ze online hun daadwerkelijke gedachtengang tentoon durven te stellen.
In je achtertuin? Mooi, ik start een petitie op dat jij je huis graag open wil stellen voor illegale asielzoekers. Hoeveel kan je er kwijt? Stuk of 10?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als hier een asielzoekers centrum wordt geopend.
Zegt de linkse extremist.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:43 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Weer zo'n zieke geest. Voordeel van zo'n anoniem medium is wel dat ze online hun daadwerkelijke gedachtengang tentoon durven te stellen.
Heb geen tuin...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In je achtertuin? Mooi, ik start een petitie op dat jij je huis graag open wil stellen voor illegale asielzoekers. Hoeveel kan je er kwijt? Stuk of 10?
Echt een veilig land is het niet, en misschien heeft deze man een speciale reden om niet in Libanon te willen zijn. Daar kunnen allerlei redenen voor zijn, die helemaal niet voor miljoenen andere mensen hoeven te gelden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zal maar even mezelf quoten:
[..]
Zou hij er een gekregen hebben denk je, in fort Europa?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Hij kiest er toch zelf voor om niet gewoon volgens de regels een werkvergunning aan te vragen maar in plaats daarvan illegaal hierheen te komen zodat de kans op (legaal) werk nul is.
Je hebt dus een grote mond over dingen waar je niks mee te maken wil hebben. Staat genoteerd NIMBY.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb geen tuin...
Maar dit slaat echt nergens op. Ik neem namelijk ook geen vreemde Nederlanders in mijn huis.
1. Daar moet je inderdaad ook wat mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En het werkschuwe tuig?
Gehandicapten?
Gekoofsmaniakken?
Ah een petitie en dan mogen anderen het gaan uitvoeren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In je achtertuin? Mooi, ik start een petitie op dat jij je huis graag open wil stellen voor illegale asielzoekers. Hoeveel kan je er kwijt? Stuk of 10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |