En dat is dan al twee jaar lid. Tering man.quote:
Zelfs in Delft hebben we gewoon een corps helaas.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar leeft deze groep wel binnen jouw vakgebied?
Lijken me meer rechten/international business/politicologielui
Doe niet zo hysterisch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat is dan al twee jaar lid. Tering man.
Ze doen ook hoge landbouw school.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs in Delft hebben we gewoon een corps helaas.
Een keer viel zo'n downie mij aan en toen ik wat terug deed toen pas kwamen de beveiligers en politie vieze proletenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel leuk om ze met hun stropdas door de kroeg te trekken.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is die hilarische postallgold grap.
quote:
Ik geef ook cursussen die economisch zijn en daar zitten ze vooral. Hoewel je ze overal tegenkomt. Het hoort erbij natuurlijk, dat weet ik wel maat toch: 'joh, stel je niet zo aan.' Het komt zo suf over.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo wil ik ze ook weer niet noemen. Maar zo vind ik laatst een gesprek op van zo'n figuur die was een betoog over burgers in de bus aan het houden. Hoe hij op de maandag naar de drank stonk terwijl zij naar hun werk gingen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn ook echte flikkers, langharig tyfustuig.
Nee, die zit bij Quintus, da's gewoon normaal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Zit onze gemeenschappelijke ''vriend'' daarbij?
Mooi toch, kan je meer tanden klappen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Een keer viel zo'n downie mij aan en toen ik wat terug deed toen pas kwamen de beveiligers en politie vieze proleten
Ze praten meer dan dat ze waar kunnen maken, dat is wat mij er altijd aan stoort.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo wil ik ze ook weer niet noemen. Maar zo vind ik laatst een gesprek op van zo'n figuur die was een betoog over burgers in de bus aan het houden. Hoe hij op de maandag naar de drank stonk terwijl zij naar hun werk gingen.
Dan denk ik ja, ze maken het ook mogelijk dat jij studeert en daarbij, zij hebben een vaste baan en dergelijke. Realiseer jij je dat dan eens zelf en praat dan mee.
Maar wat ik al eerder zei, het hoort er ook een beetje bij, maar soms denk je weleens van jeetje, wat vermoeiend allemaal.
Ze kunnen het nog wel waar maken hoor, sommige doen dat ook, maar verkoop de huid niet voor de beer geschoten is en daarbij, doe gewoon normaal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze praten meer dan dat ze waar kunnen maken, dat is wat mij er altijd aan stoort.
Daarom haal ik me neus ook altijd op voor zulke mensen, dat voelt gewoon beter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze kunnen het nog wel waar maken hoor, sommige doen dat ook, maar verkoop de huid niet voor de beer geschoten is en daarbij, doe gewoon normaal.
Ik vind het altijd zo'n nare smaak hebben om neer te kijken op bepaalde mensen. Ik vind dat een mens nooit zo sieren.
Nee ben brave jongenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi toch, kan je meer tanden klappen.
Nak slaappillen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
Jongens, zing eens een slaapliedje voor me. Moet wel gewoon pitten zo maar heb geen slaap.
Veel moeten ook nog leren natuurlijk. Sommige komen uit bepaalde milieu's, die weten niet beter. Anderen laten zich weer mee slepen door hun vriendjes. Is ook allemaal niet zo erg, veel zijn nog heel jong, maar soms is het wel storend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom haal ik me neus ook altijd op voor zulke mensen, dat voelt gewoon beter.
Ja, die heb ik dus niet en ik heb van 5 tot 9 geslapen. Straks ben ik nog wakker als mijn ouders opstaan.quote:
Van 5 tot 9 is wel beetje hommo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus niet en ik heb van 5 tot 9 geslapen. Straks ben ik nog wakker als mijn ouders opstaan.
Gewoon lekker uitslapen morgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
Jongens, zing eens een slaapliedje voor me. Moet wel gewoon pitten zo maar heb geen slaap.
Oogjes dicht, snaveltjes toe.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
Nee man, moet wel een beetje een ritme erin houden, anders ben ik maandag kapot.quote:
Awww, wat lief. Dat waardeer ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oogjes dicht, snaveltjes toe.
Klaas Vaak
Die brengt je straks naar bed
Klaas Vaak, Klaas Vaak
Vol grapjes en vol pret
Maar voordat hij ons naar dromenland gaat sturen
Vertelt ‘ie één van al z’n avonturen....
(ik heb speciaal een hartjes PI gekozen om het meer moederlijk over te laten komen, gewoon even als detail)
Hehe wtfquote:
Laatste keren dat ik nacht door ging had ik nooit "ingehaald"quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, moet wel een beetje een ritme erin houden, anders ben ik maandag kapot.
[..]
Awww, wat lief. Dat waardeer ik.
Mja, weet niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Laatste keren dat ik nacht door ging had ik nooit "ingehaald"
Tja, niet iedereen heeft de luxe van een UWV inkomen.quote:
Werk/school/sport hiero pik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen heeft de luxe van een UWV inkomen.
Ga jij ook nu maar slapen knul. Als kinderen laat opblijven worden ze baldadig.quote:
Als bejaarden opblijven worden ze chagrijnigquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga jij ook nu maar slapen knul. Als kinderen laat opblijven worden ze baldadig.
Hehe. Ik verwachtte eigenlijk meer rottigheidquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als bejaarden opblijven worden ze chagrijnig
Je gewoon normaal gedragen, geintje kan natuurlijk, maar normaal, dan is er niets aan de hand. Ik hoef je 'back niet te hebben' want er komt geen volgende keer meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:18 schreef RetRy32 het volgende:
Frank, volgende keer als ze me willen bannen moet je me back hebben hé.
Teruste Frankiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je gewoon normaal gedragen, geintje kan natuurlijk, maar normaal, dan is er niets aan de hand. Ik hoef je 'back niet te hebben' want er komt geen volgende keer meer.
En nu ben ik echt pleiten.
Met kleurspoeling telt het niet als zwart.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb (of had, of nou ja, nog steeds heb) zwart haar en blauwe ogen. Ik heb me laatst laten vertellen dat dat een van de zeven schoonheden is. Jaja. Dan heb je wat..
Andersomquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:29 schreef madeliefff het volgende:
Sjonge heeft hij eindelijk een vrouw gevonden die hem wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |