Ja hoor, maar een beetje kut dat de drank plotseling extreem hard insloeg. Heb niet eens kunnen blowen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ''ik lul maar''![]()
![]()
Klinkt goed, leuk gehad?
hahaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja hoor, maar een beetje kut dat de drank plotseling extreem hard insloeg. Heb niet eens kunnen blowen.
Ach ja, beter dan de josti die naar het ziekenhuis moest omdat hij er niet mee om kon gaan.
kaal gegaan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, ik lul maar. Ben enkel kaal gegaan en een paar keer over mijn nek gegaan, Toen geslapen van 5 tot 9 en nu weer FOK!ken.
Fokmeet ofzo?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja hoor, maar een beetje kut dat de drank plotseling extreem hard insloeg. Heb niet eens kunnen blowen.
Ach ja, beter dan de josti die naar het ziekenhuis moest omdat hij er niet mee om kon gaan.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waren dan ook echt josti's van mijn tijd op de middelbare ja, studenten weten gelukkig wel beter meestal. Maar nee, dat ging echt niet meer, vond het al knap dat ik kon fietsen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaKlinkt echt alsof je josti vriendjes hebt. En wat voor amateur ben je man, JE KAN ALTIJD BLOWEN.
deadprez haak even in wil je?
Zou dit niet pikken als ik BT was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou dit niet pikken als ik BT was.
Studentikoos voor dronken.quote:
Nee, vrienden van de middelbare.quote:
Ja, achteraf gezien wel.quote:
Voor jouw antwoorden hoef je niet gestudeerd te hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hele tijd naar gifjes zoeken omdat je nooit een gepast antwoord hebt.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat was BT niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goeie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor jouw antwoorden hoef je niet gestudeerd te hebben.
Ja, Delfts of Leids, één van de twee, weet niet welke.quote:
Ohquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Studentikoos voor dronken.
[..]
Nee, vrienden van de middelbare.
[..]
Ja, achteraf gezien wel.
Never heard of it. Maar oke, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, Delfts of Leids, één van de twee, weet niet welke.
Ik wist het enkel doordat we een feest hadden hadden genaamd Boer Zoekt Hoer: Kaal Ga Je Toch Wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Never heard of it. Maar oke, weer wat geleerd.
Dat soort figuren vreten over het algemeen maar weinig uit in de collegezaal, valt me een beetje tegen dit bericht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef Paxcon het volgende:
Rezania is een corpsbal met plakkerig haar achterover gekamd
Uit Oud-Zuid!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef Paxcon het volgende:
Rezania is een corpsbal met plakkerig haar achterover gekamd
Oke dit deed het hem.. ik ga slapen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist het enkel doordat we een feest hadden hadden genaamd Boer Zoekt Hoer: Kaal Ga Je Toch Wel.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke dit deed het hem.. ik ga slapen.![]()
gr
Joequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke dit deed het hem.. ik ga slapen.![]()
gr
Vind jij dat ook altijd ''neppe'' mensen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat soort figuren vreten over het algemeen maar weinig uit in de collegezaal, valt me een beetje tegen dit bericht.
Te makkelijk dezequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hé, pssst, dat zeg je tegen degene die rechten studeert hè.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat soort figuren vreten over het algemeen maar weinig uit in de collegezaal, valt me een beetje tegen dit bericht.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hé, pssst, dat zeg je tegen degene die rechten studeert hè.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan nu gewoon meerdere tabs met cammeisjes streamen zonder stijve te krijgen
is wel nice opzich
Nou... Het zijn van die karikaturen. Willen vooral benadrukken dat ze op de universiteit zitten, scheppen op (ja, dat horen we) over hun weekend of de avond ervoor, maar vergeten waarom ze überhaupt zijn wie ze zijn, namelijk studenten. En qua cijfers bakken ze er vaak niet veel van. En ik hoor ze soms ook weleens afgeven op van alles en nog wat en dan denk ik, maak eerst maar eens je studie af, zoek een baan en praat dan mee. Broeklulletjes vind ik het altijd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind jij dat ook altijd ''neppe'' mensen?
Dat is echt fantastisch, Dimachaerus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:47 schreef Dimachaerus het volgende:
is wel nice opzich
Je begint homo te worden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:47 schreef Dimachaerus het volgende:
is wel nice opzich
Dat is wel handig jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:47 schreef Dimachaerus het volgende:
is wel nice opzich
450 camsletjes tegelijkertijd dus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch, Dimachaerus.
watquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
450 camsletjes tegelijkertijd dus?
Zijn ook echte flikkers, langharig tyfustuig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Het zijn van die karikaturen. Willen vooral benadrukken dat ze op de universiteit zitten, scheppen op (ja, dat horen we) over hun weekend of de avond ervoor, maar vergeten waarom ze überhaupt zijn wie ze zijn, namelijk studenten. En qua cijfers bakken ze er vaak niet veel van. En ik hoor ze soms ook weleens afgeven op van alles en nog wat en dan denk ik, maak eerst maar eens je studie af, zoek een baan en praat dan mee. Broeklulletjes vind ik het altijd.
Wel leuk om ze met hun stropdas door de kroeg te trekken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn ook echte flikkers, langharig tyfustuig.
okquote:
Maar leeft deze groep wel binnen jouw vakgebied?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Het zijn van die karikaturen. Willen vooral benadrukken dat ze op de universiteit zitten, scheppen op (ja, dat horen we) over hun weekend of de avond ervoor, maar vergeten waarom ze überhaupt zijn wie ze zijn, namelijk studenten. En qua cijfers bakken ze er vaak niet veel van. En ik hoor ze soms ook weleens afgeven op van alles en nog wat en dan denk ik, maak eerst maar eens je studie af, zoek een baan en praat dan mee. Broeklulletjes vind ik het altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |