Haha.. misschien ooitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neem je haar ook een keertje een weekendje mee naar Parijs, tijgertje?
Iedereen hier is veilig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Etsu valt op knappe, frisse jongens. Ik acht mezelf redelijk veilig.
62 kg natural klomp op je harsers.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Vb blaas me omver dan.80kg natural muscle biatchhhhh work hard eat hard fuck hard hahaah lol Bt life... xxxx
srs 62?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
62 kg natural klomp op je harsers.
Ben je zijn personal manager ofzo?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Insta van Mortaxx niet #Fresh noemen
Mortaxx (knappe jongen die op jan kooi man lijkt) en blauwe tijger (zelfs ik heb een paar foto's uit S&G boven mijn bed hangen, maar dat moet je niet zeggen), oh jee.quote:
Vanavond dikke pan zelfgemaakte Ayam Bali, Nasi Kuning en Acar Ketimun weg zitten kanen.quote:
Met Yildurum knoflook en Yildriz sausje? Oh en die pikante Yalamdunie pepers!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanavond dikke pan zelfgemaakte Ayam Bali, Nasi Kuning en Acar Ketimun weg zitten kanen.
Nee, alles zelf gemaakt, niet voorverpakt e.d.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met Yildurum knoflook en Yildriz sausje? Oh en die pikante Yalamdunie pepers!
Jezus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Mortaxx lijkt meer op een eekhoorntjeOp een leuke manier. Zonder de overbeet. ofzo.
![]()
![]()
Nee, Yildrizquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
zelfgemaakte knoflooksaus is het lekkerst
homoquote:
Dat hoor ik graag beste man. Ik vind iedereen aandoenlijk hier..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het heeft iets heel aandoenlijks jouw beschrijving, BT, maar echt op een manier waarop ik in de lach schiet.
Dat heb ik ook altijd als ik het schoolwerk van mijn 9-jarige neefje bekijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het heeft iets heel aandoenlijks jouw beschrijving, BT, maar echt op een manier waarop ik in de lach schiet.
En dan toch stiekem altijd genieten van mijn posts.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik het schoolwerk van mijn 9-jarige neefje bekijk.
Ik ben geen sadomasochist.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dan toch stiekem altijd genieten van mijn posts.Jammer dit
Hee poppelepee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag beste man. Ik vind iedereen aandoenlijk hier..Op de eigen manier. Zo zie ik jou ook in je luie stoel achterover leunen met een avond zonnetje op je half kalende schedel die weerkaatst in de fles rode wijn achter een stomende sigaar.
Excuus. Ik zie nu opeens wat manen strijden tegen de wind.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee poppelepee.
Ik heb nog evenveel haar als toen ik twintig was. Geen kaal achterhoofd, geen inhammen, niets. Ik ben niet gespierd, ik ben niet knap, ik ben niet jong, ik ben niet hip, dus gun mij dat wel even.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Vb blaas me omver dan.80kg natural muscle biatchhhhh work hard eat hard fuck hard hahaah lol Bt life... xxxx
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
zelfgemaakte knoflooksaus is het lekkerst
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon machinist bedoelt..
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt er anders wel het sikje voor.
Hele tijd naar gifjes zoeken omdat je nooit een gepast antwoord hebt.quote:
Volgens mij kan het allebei en verder wil ik bij deze alvast aangeven dat ik totaal niet care.quote:
Is een grotje nu, 3 oktober en zo. Maar ja, altijd nog beter dan onder het slijm zitten.quote:
Lijkt er anders verdacht veel op.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
fckquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:38 schreef Rezania het volgende:
Is een grotje nu, 3 oktober en zo. Maar ja, altijd nog beter dan onder het slijm zitten.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij kan het allebei en verder wil ik bij deze alvast aangeven dat ik totaal niet care.
Nee man, ik lul maar. Ben enkel kaal gegaan en een paar keer over mijn nek gegaan, Toen geslapen van 5 tot 9 en nu weer FOK!ken.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
SC nu in ONZ toch?
___________________________!!!!!!!!!!!!!!
haha ''ik lul maar''quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, ik lul maar. Ben enkel kaal gegaan en een paar keer over mijn nek gegaan, Toen geslapen van 5 tot 9 en nu weer FOK!ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |