Haha.. misschien ooitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neem je haar ook een keertje een weekendje mee naar Parijs, tijgertje?
Iedereen hier is veilig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Etsu valt op knappe, frisse jongens. Ik acht mezelf redelijk veilig.
62 kg natural klomp op je harsers.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Vb blaas me omver dan.80kg natural muscle biatchhhhh work hard eat hard fuck hard hahaah lol Bt life... xxxx
srs 62?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
62 kg natural klomp op je harsers.
Ben je zijn personal manager ofzo?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Insta van Mortaxx niet #Fresh noemen
Mortaxx (knappe jongen die op jan kooi man lijkt) en blauwe tijger (zelfs ik heb een paar foto's uit S&G boven mijn bed hangen, maar dat moet je niet zeggen), oh jee.quote:
Vanavond dikke pan zelfgemaakte Ayam Bali, Nasi Kuning en Acar Ketimun weg zitten kanen.quote:
Met Yildurum knoflook en Yildriz sausje? Oh en die pikante Yalamdunie pepers!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanavond dikke pan zelfgemaakte Ayam Bali, Nasi Kuning en Acar Ketimun weg zitten kanen.
Nee, alles zelf gemaakt, niet voorverpakt e.d.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met Yildurum knoflook en Yildriz sausje? Oh en die pikante Yalamdunie pepers!
Jezus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Mortaxx lijkt meer op een eekhoorntjeOp een leuke manier. Zonder de overbeet. ofzo.
![]()
![]()
Nee, Yildrizquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
zelfgemaakte knoflooksaus is het lekkerst
homoquote:
Dat hoor ik graag beste man. Ik vind iedereen aandoenlijk hier..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het heeft iets heel aandoenlijks jouw beschrijving, BT, maar echt op een manier waarop ik in de lach schiet.
Dat heb ik ook altijd als ik het schoolwerk van mijn 9-jarige neefje bekijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het heeft iets heel aandoenlijks jouw beschrijving, BT, maar echt op een manier waarop ik in de lach schiet.
En dan toch stiekem altijd genieten van mijn posts.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik het schoolwerk van mijn 9-jarige neefje bekijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |