Nee man, moet wel een beetje een ritme erin houden, anders ben ik maandag kapot.quote:
Awww, wat lief. Dat waardeer ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oogjes dicht, snaveltjes toe.
Klaas Vaak
Die brengt je straks naar bed
Klaas Vaak, Klaas Vaak
Vol grapjes en vol pret
Maar voordat hij ons naar dromenland gaat sturen
Vertelt ‘ie één van al z’n avonturen....
(ik heb speciaal een hartjes PI gekozen om het meer moederlijk over te laten komen, gewoon even als detail)
Hehe wtfquote:
Laatste keren dat ik nacht door ging had ik nooit "ingehaald"quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, moet wel een beetje een ritme erin houden, anders ben ik maandag kapot.
[..]
Awww, wat lief. Dat waardeer ik.
Mja, weet niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Laatste keren dat ik nacht door ging had ik nooit "ingehaald"
Tja, niet iedereen heeft de luxe van een UWV inkomen.quote:
Werk/school/sport hiero pik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen heeft de luxe van een UWV inkomen.
Ga jij ook nu maar slapen knul. Als kinderen laat opblijven worden ze baldadig.quote:
Als bejaarden opblijven worden ze chagrijnigquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga jij ook nu maar slapen knul. Als kinderen laat opblijven worden ze baldadig.
Hehe. Ik verwachtte eigenlijk meer rottigheidquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als bejaarden opblijven worden ze chagrijnig
Je gewoon normaal gedragen, geintje kan natuurlijk, maar normaal, dan is er niets aan de hand. Ik hoef je 'back niet te hebben' want er komt geen volgende keer meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:18 schreef RetRy32 het volgende:
Frank, volgende keer als ze me willen bannen moet je me back hebben hé.
Teruste Frankiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je gewoon normaal gedragen, geintje kan natuurlijk, maar normaal, dan is er niets aan de hand. Ik hoef je 'back niet te hebben' want er komt geen volgende keer meer.
En nu ben ik echt pleiten.
Met kleurspoeling telt het niet als zwart.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb (of had, of nou ja, nog steeds heb) zwart haar en blauwe ogen. Ik heb me laatst laten vertellen dat dat een van de zeven schoonheden is. Jaja. Dan heb je wat..
Andersomquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:29 schreef madeliefff het volgende:
Sjonge heeft hij eindelijk een vrouw gevonden die hem wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |