quote:Ik ben er ingetrapt...
Verloren...
Welcome to hell...
Het is niet anders..
Geen hosseltopics meer..
Afgelopen met de pret...
Dat was de klacht..
Anti-klacht ( wat ik nooit doe ) is dat ze wel heel leuuuwkk is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kusje van Blauwpoesje hihihihihi
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wow. Ik lees soms dingen helemaal verkeerd de laatste tijd. Godverdomme. Dit is echt erg
.
Oh. Is het zo dat mensen bij extase terug vallen in hun moedertaal?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar gewoon Engels voederbietel, om terug te komen op jouw vraag. Wel wat Frans meegekregen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Is het zo dat mensen bij extase terug vallen in hun moedertaal?
Hehe.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Is het zo dat mensen bij extase terug vallen in hun moedertaal?
waarom open jij nooit een nieuw deelquote:
o ja, ik had lapo hequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom open jij nooit een nieuw deel
Mensen die nieuwe delen openenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaquote:
je moet gewoon weten bij welk topic je het doetquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mensen die nieuwe delen openen____!
Geen nieuwe delen openenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet gewoon weten bij welk topic je het doet
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
goede smoes, je ontloopt gewoon je verantwoordelijkheden.
Je heb helemaal niks aan haar johquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het verzorgend personeel houdt hem al nauwlettend in de gaten dus het is nergens voor nodig om hem aan te lijnen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Die jongen zit toch niet direct aangelijnd
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
KLB / Man met gouden tand dringt zich aan mij op in de trein.
Goed topic wel.
quote:Hij zocht oogcontact en ik zag zijn mond bewegen, dus ik keel weg en zette mijn muziek harder.
O ja. Ja, ik beleef wel eens wat in de trein.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
Goed topic wel.
haha hoth is aangerand door deadquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
Goed topic wel.
Daar heb ik donderdag weer afscheid van genomen, voor een weekendje.quote:
Dat moest wel traumatisch zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O ja. Ja, ik beleef wel eens wat in de trein.
Hij was behoorlijk assertief ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee die man met de gouden tand heb ik het over
Je ontloopt de drukte liever?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb ik donderdag weer afscheid van genomen, voor een weekendje.
Het mooie aan dat topic is dus dat ik er in heb gepost.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
Goed topic wel.
Ik heb geen plek voor nog meer trauma'squote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat moest wel traumatisch zijn geweest.
Mijn reactie was ook spot onquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het mooie aan dat topic is dus dat ik er in heb gepost.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:59 schreef Mortaxx het volgende:
Het zou me niets verbazen als ts over enkele jaren drie mokkakinderen van vier verschillende vaders heeft.
Het hoeft niet altijd rustig te zijn, maar ik ben altijd wel blij als ik op mijn rustige stekkie zit ja, paar dagen achtereen. In het weekend ga ik daar zeker niet tussen de zuipende studenten lopen. Die charme is er wel een beetje af.quote:
Als je hier niet vrolijk van wordt, dan weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb geen plek voor nog meer trauma's
quote:
Niemand had het over datenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik date alleen mooie blanke blonde bois
Wat doe je met de rest dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leuk nummer welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je hier niet vrolijk van wordt, dan weet ik het ook niet meer hoor.
Blonde mannenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:
trustequote:
Etsu is blond moet ik meer zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
blonde gasten zien er vaak uit als pussys
van die licht blonde skinnyboys jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
blonde gasten zien er vaak uit als pussys
quote:
pls.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Donker haar donkere ogen lichte huid uberrace
Bruin op bruin op blank
ooh la la.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb (of had, of nou ja, nog steeds heb) zwart haar en blauwe ogen. Ik heb me laatst laten vertellen dat dat een van de zeven schoonheden is. Jaja. Dan heb je wat..
bij chicks is donker haar mooi jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Donker haar donkere ogen lichte huid uberrace
Bruin op bruin op blank
mijn ogen hebben meerdere kleuren ik winquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb (of had, of nou ja, nog steeds heb) zwart haar en blauwe ogen. Ik heb me laatst laten vertellen dat dat een van de zeven schoonheden is. Jaja. Dan heb je wat..
Lekker psychedelisch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn ogen hebben meerdere kleuren ik win
Tegenwoordig kun je een kleur in je haar mikken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:46 schreef BozeHaas het volgende:
Ik dacht altijd dat Frank grijs haar had
Dat vind ik zo vrouwelijk, maar goed misschien doe ik het zelf ook wel als ik grijs benquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je een kleur in je haar mikken.
Er zit wel wat vrouwelijks aan ja, dat ben ook zeker met je eensquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat vind ik zo vrouwelijk, maar goed misschien doe ik het zelf ook wel als ik grijs ben
Welke zeven bedoel jij want volgens mij Is hetquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb denk ik wel een bikini bridgequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke zeven bedoel jij want volgens mij Is het
Thigh gap
Bikini bridge
Lower back dimples
Kleiner dam 1,75
Lang haar
De andere twee weet ik nog niet
Je doet het gewoon voor de jonge hertjes hé ouwe snoepertquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zit wel wat vrouwelijks aan ja, dat ben ook zeker met je eens. Maar weet je wat het is, het is echt een wereld van verschil of je zwart haar hebt (moet je wel een natuurlijke kleur uitkiezen en niet dat overdreven gitzwarte) of grijs. Vooral dat laatste vind ik zo'n vale, ouwe, uitgebluste gloed over je uiterlijk geven. Hoewel er ook mensen zijn die heel mooi grijs worden.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Girl I'm fuckin srs I'm with it if u with it
Iets met groene blaadjes lusten natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je doet het gewoon voor de jonge hertjes hé ouwe snoepert
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liefde maakt je blind blijkt maar weer
Jij werkt ook het hele forum af zeg, etsu. Jeetje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liefde maakt je blind blijkt maar weer
Zo rol ik, Frankiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij werkt ook het hele forum af zeg, etsu. Jeetje.
Jij komt ook nog wel aan de beurtquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij werkt ook het hele forum af zeg, etsu. Jeetje.
Etsu valt op knappe, frisse jongens. Ik acht mezelf redelijk veilig.quote:
het is zaterdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |