trustequote:
Etsu is blond moet ik meer zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
blonde gasten zien er vaak uit als pussys
van die licht blonde skinnyboys jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
blonde gasten zien er vaak uit als pussys
quote:
pls.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Donker haar donkere ogen lichte huid uberrace
Bruin op bruin op blank
ooh la la.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb (of had, of nou ja, nog steeds heb) zwart haar en blauwe ogen. Ik heb me laatst laten vertellen dat dat een van de zeven schoonheden is. Jaja. Dan heb je wat..
bij chicks is donker haar mooi jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Donker haar donkere ogen lichte huid uberrace
Bruin op bruin op blank
mijn ogen hebben meerdere kleuren ik winquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb (of had, of nou ja, nog steeds heb) zwart haar en blauwe ogen. Ik heb me laatst laten vertellen dat dat een van de zeven schoonheden is. Jaja. Dan heb je wat..
Lekker psychedelisch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn ogen hebben meerdere kleuren ik win
Tegenwoordig kun je een kleur in je haar mikken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:46 schreef BozeHaas het volgende:
Ik dacht altijd dat Frank grijs haar had
Dat vind ik zo vrouwelijk, maar goed misschien doe ik het zelf ook wel als ik grijs benquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je een kleur in je haar mikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |