Klein beetje oppassen dan, voor je het weet denken ze dat je de beruchte serieverkrachter bent.quote:
Hee, ik ook hoorquote:
Volgens mij is die al aangehoudenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klein beetje oppassen dan, voor je het weet denken ze dat je de beruchte serieverkrachter bent.
Relaxed, ik zie jou morgenochtend al.quote:
...oh jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Relaxed, ik zie jou morgenochtend al.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
+ t
En ja, vast wel
Ik ga slapen, morgenochtend vroeg op voor de F1!
Tuurlijk kerel, kan ik jou eens de hand schuddenquote:
Welterusten en tot morgen Yvquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
+ t
En ja, vast wel
Ik ga slapen, morgenochtend vroeg op voor de F1!
Dag vrouwe Lolaquote:
En dan hopen dat ik niet tegen valquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
Tuurlijk kerel, kan ik jou eens de hand schudden
Niet zo negatief knulquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai thijs.
ik blijf niet lang trouwens
Mis je mij niet eens?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht al dat ik wat zou missen.
Ben ik niet, dat komt vast wel goedquote:
Allicht. Wordt morgen gewoon erg gezellig morgenquote:
Alles.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, wat zou ik aan jou moeten missen?
Altijd goed wakker worden datquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:00 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Wakker worden met lieve berichtjes en een mooi muziekje
Weer tof.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was het vrijwilligeren gisteren?
Jeetje, dat klinkt luxe zeg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weer tof.Ik heb mijn heerlijke aardbeientaart gemaakt.
Voorgerecht was een wortelsoep, was ook verrassend lekker. En hoofdgerecht was een gegrilde polenta met verschillende paddenstoelen en een salade van roodlof met blauwe kaas. En sugar snaps.
Het blijft achterlijk, waren dit keer echt 7 volle boodschappen tassen met groenten die de groothandel anders zou weggooien. En vol met soorten groenten waarvoor je normaal echt de hoofdprijs zou betalen.
Dat is fijn wakker worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:00 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Wakker worden met lieve berichtjes en een mooi muziekje
Klinkt heerlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weer tof.Ik heb mijn heerlijke aardbeientaart gemaakt.
Voorgerecht was een wortelsoep, was ook verrassend lekker. En hoofdgerecht was een gegrilde polenta met verschillende paddenstoelen en een salade van roodlof met blauwe kaas. En sugar snaps.
Het blijft achterlijk, waren dit keer echt 7 volle boodschappen tassen met groenten die de groothandel anders zou weggooien. En vol met soorten groenten waarvoor je normaal echt de hoofdprijs zou betalen.
Super lekker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt luxe zeg.
Ik moest even opzoeken wat roodlof was. Nog nooit gezien of gegeten.
Hoe vonden ze je taart?
Deze groenten zien er niet eens minder mooi uit, soms is het gewoon al een verpakking die open is. En de aardbeien moet je bijvoorbeeld wel even uitzoeken, maar dat doen we thuis toch ook als er een bakje iets te lang staat. Ik vind het fijn dat er zulke concepten bestaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk.En wat betreft het weggooien van groente heb je ook gelijk, eeuwig zonde. Wordt ook vaak gedaan met groenten die gewoon prima zijn, maar er iets minder mooi uitzien. Gelukkig zijn er steeds meer bedrijven die het 'afval' opkopen en er alsnog heerlijke dingen mee maken.
Alleen omdat je naar Utrecht gaatquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klein beetje oppassen dan, voor je het weet denken ze dat je de beruchte serieverkrachter bent.
Wandelmeet. Maar niet iedereen hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:59 schreef -Engel- het volgende:
Waar gaat iedereen naar toe?
En hoi dan
Ik had wel willen gaan. Vuursche is zo ver niet... maar ik heb zo een high teaquote:
Nope, maar lijkt me wel een ok film.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had wel willen gaan. Vuursche is zo ver niet... maar ik heb zo een high tea
naja next time....
Maze Runner al gezien?
Ben al twee keer er heengeweestquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nope, maar lijkt me wel een ok film.
Hoest met -Engel-?quote:
Mwahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar the Maze runner was lekker kijken... en de volgende keer ga ik echt op de filmfouten letten![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
MwahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar the Maze runner was lekker kijken... en de volgende keer ga ik echt op de filmfouten letten![]()
Niet de kroeg in vanavond dan?Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Vast wel een goedgemanierde Fok!ker te vinden hier die je chapperone wilt zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen
Dat durf ik toch niet![]()
Wie oh wie gaat er meeeeeeee?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel een goedgemanierde Fok!ker te vinden hier die je chapperone wilt zijn.
Nou Royco, je weet dus wat je te doen staat.quote:
Laat yats het niet horen.quote:
want dan?quote:
Ik heb anders nog wel een godfathermarathon te goed enzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou Royco, je weet dus wat je te doen staat.
Dat kloptquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
want dan?
[..]
Ik heb anders nog wel een godfathermarathon te goed enzo
Goed bezig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig weer een tv... maar geen idee of de dvd speler nog wat doet
Aquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik heb een mediaspeler.
Dan komt 'ie je inwendig knuffelen.quote:
Wat meezingen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:58 schreef twi het volgende:
Zwaar onder de duim hier. Mag Fireball niet eens meezingen.
Ah-de-biddi-biddi-boodi-boodi-biddi-biddi-boo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |