de japanse vertaler slaapt momenteel. Tijdsverschil ditdatquote:
Houd ik je aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet waar we de volgende keer uit gaan eten
Je moet Archer eens kijken, zelfde voice-actor als Bob, maar dan nog briljanter. Ook te zien op Netflix trouwens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kijk niet veel tv, maar dat heb ik ook wel eens gezien. Dat is wel een leuke serie
de oudste is nu 16quote:
Uhm. Live In Texas zie ik in de album tagquote:
ik heb geen netflix. voor die 10 uur per week dat ik tv kijk vind ik het niet waardquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet Archer eens kijken, zelfde voice-actor als Bob, maar dan nog briljanter. Ook te zien op Netflix trouwens.
Ik zou zo'n concert best wel eens willen zien eigenlijk. Is toch schitterend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
(tevens kan ik dat ook echt waarderen)
Zie editquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De versie, dit is niet de orginele van cd.
Dat is dan wat overbodig jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb geen netflix. voor die 10 uur per week dat ik tv kijk vind ik het niet waard
Yish!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zo'n concert best wel eens willen zien eigenlijk. Is toch schitterend.
Tolk nodig?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yish!
We moeten cht samen een keer naar Japan(duur
)
is japan duur? of alleen de reis?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yish!
We moeten cht samen een keer naar Japan(duur
)
Van Zwab eik, maar je hebt het mooi verwoordquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:32 schreef d4v1d het volgende:
Deze was toch van jou LH, ik raak het een beetje kwijt
kun je japans? of wil je daar wel japans voor leren?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Flauw kan ik wel aan, ik vermaak me ook prima met Bob's Burgers
Neuh, dat lukt ons wel redelijkquote:
Tokyo is duur (Japan is duur dus), reis op zich valt wel mee eigenlijk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is japan duur? of alleen de reis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |