Goed gedaan posje. Hier geeft de administratie de nieuwe masterlockcodes aan ons en niet andersom. Voor hetzelfde geld was dit een oud-medewerker die een en ander uit jullie depot wilde ontvreemdenquote:Iemand van de administratie belde of ik even de nieuwe masterlock-code wilde geven. Eh nee, iemand van postnl zal toch wel snappen dat ik die met het oog op de veiligheid niet aan jan en alleman mag doorgeven? Dacht eerst dat het een test was...
(Hij zei wel deppo dus het zal wel goed zitten, maar toch)
ik kijk op een velletje papier. Kom op zoveel verschillende depots dat ik de codes niet uit de kop kenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:31 schreef V__L_N het volgende:
Hier moet je er voor inloggen. Krijg je het niet eens van de administratie of per sms ofzo. Gewoon inloggen.
Zo ver zijn we hier nog niet. Ik krijg hem telefonisch van mijn teamcoach, zodat ik de code kan veranderen. Daarna krijgen chauffeurs en bezorgers hem per sms.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:31 schreef V__L_N het volgende:
Hier moet je er voor inloggen. Krijg je het niet eens van de administratie of per sms ofzo. Gewoon inloggen.
Hier kloppen die code's in mijn werk nog steeds niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:31 schreef V__L_N het volgende:
Dat zou ik echt niet willenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:57 schreef posje het volgende:
Twee middagwijken (van 2.40 uur) is op zich nog te doen op zaterdag, maar met een nieuwe bezorger in opleiding? Dan zal ik hem in zo'n noodtempo door de wijk moeten sleuren dat hij waarschijnlijk nooit meer terug komt, als hij het eind al haalt.
Goed, morgen spreek ik mijn tc als het goed is.
Weten nieuwe bezorgers meteen waar ze aan toe zijn bij PostNLquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:12 schreef V__L_N het volgende:
Dat heb ik ooit ook gedaan. Met twee wijken van 3:30. Ik begon om 11 uur om om 4 uur heb ik de nieuwe bezorger en eerste wijk klaar. Daarna moest ik dus nog een wijk van 3:30. gekke werk.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:10 schreef houdjemond het volgende:
Nieuwe kar van mijn TC gehadbriefje met mijn naam erop want hij is echt van mij, ze leren het wel daar!
Hier was het vies nat tijdens posttijd, maar ik had mijn daldagje vrij geregeld (in ruil voor de dinsdagmarathon die qua regen erg mee viel). Stiekem vond ik dat wel mooiquote:
Ik vind de daldagen juist geweldigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef posje het volgende:
[..]
Hier was het vies nat tijdens posttijd, maar ik had mijn daldagje vrij geregeld (in ruil voor de dinsdagmarathon die qua regen erg mee viel). Stiekem vond ik dat wel mooi
Ik sta ook al jaren droogquote:
Je kunt na de sortering niet alvast een deel van je wijk meenemen? Is bij ons zeer gebruikelijk namelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:03 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wel fijn dat ik nu 2 reorganisaties in een jaar mee maak, en er bij beide geen moer klopt van de diensten. Vorige keer moest ik eens in de twee weken werken. Nu kom ik weer niet aan mijn contracturen. Daarbij zitten er steeds gaten tussen het sorteren en lopen van 1 à 2 uur omdat niemand daar oog voor schijnt te hebben. Lekker bedrijf is het ook.
Jeujquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:10 schreef houdjemond het volgende:
Nieuwe kar van mijn TC gehadbriefje met mijn naam erop want hij is echt van mij, ze leren het wel daar!
Geen hitsige milfs op de route?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:40 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ik sta ook al jaren droog..o qua weer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |