doen we altijdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is het normaal wanneer je voor 400 euro aan aangetekende stukken verstuurd de postbode ze gewoon in de bus doet en zelf handtekeningen verzint.
Is PostNL aansprakelijkheid voor juridische gevolgschade?
Dat komt omdat jij niet kan rennen met je enkel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:23 schreef V__L_N het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen hier soms van die vragen komen stellen waar ze van te oren het antwoord op kunnen bedenken...
Superkimmie: Noem mij een schijtluis, maar dat zou ik dus echt niet durven.
Die hebben van die leuke papiertjes om hun komst aan te kondigen. De machines kunnen die dingen niet helemaal aan, waardoor er veel fouten in zitten. Soms komen ze ook volledig op de handsortering binnen. Dat had ik laatst, maar geen enkel probleem, want met een beetje kennis van een kast heb je het er wel makkelijk in zitten. Je doet er alleen even ietsje langer over.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:58 schreef superkimmi het volgende:
ja ik controleer aan de deur ook, maar hier was t dus buiten iemand in Enexis pak met een Enexis busje.. Ik was niet zomaar in elke willekeurige auto gestapt bedoel ik meer
Doen de pakketbezorgers dat voortaan wel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dit is normaal.![]()
:')
Natuurlijk is dat niet normaal. Tevens loopt de postbode niet met aangetekende maar de pakket chauffeur en die zitten hier niet voor zover ik weet.
Je weet het tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:23 schreef V__L_N het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen hier soms van die vragen komen stellen waar ze van te oren het antwoord op kunnen bedenken...
Superkimmie: Noem mij een schijtluis, maar dat zou ik dus echt niet durven.
Klopt. Het is een aantal jaren geleden overgegaan naar pakketten. Zoveel aangetekenden zijn er niet meer tov vroeger.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Doen de pakketbezorgers dat voortaan wel?
Toen ik er nog werkte was het de postbode.
twitter:andorheij twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 15:10:28Rukwind in Groningen en boom op bestelbus bij de Beren. http://t.co/v4ZpUwsUoP reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
De wind heeft ervoor gezorgd dat een concurrent een busje minder heefttwitter:andorheij twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 15:10:28Rukwind in Groningen en boom op bestelbus bij de Beren. http://t.co/v4ZpUwsUoP reageer retweet
Mijn brommert reed maar 30-35...en ik hing schuin ivm de woei....TT-Fryslanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Het ging even een paar minuten flink tekeer. Daarna viel het wel weer mee
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:03 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Mijn brommert reed maar 30-35...en ik hing schuin ivm de woei....TT-Fryslan
Ik denk dat er volgend jaar minder mensen post gaan versturen, omdat ouderen met alleen aow (die versturen denk ik nog het vaakst post) de postzegel niet kunnen betalen, de oplossing van de directie zal dan zijn om per 2016 de postzegelprijs te verhogen....Ik ga voor 2015 maar even postzegels hamsteren.quote:Postzegel gaat naar 69 cent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |