Oh chill die had ik over t hoofd gezien, dan ga ik de BVC daar bestellen, thanksquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:11 schreef Bowny het volgende:
[..]
Dan betaal ik liever 8 euro voor de 5x authentics die ik heb gehaald bij Fasttech. Is het geld dubbel en dwars waard.
Of ~4 euro voor de BDC.....authentics!
Lengte dikte en materiaal is allemaal van invloed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:14 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Nou, gelukkig heb ik een half college gehad van de verkoper maar over eigen weerstand heeft hij geen woord gezegd. Hij zei dat het niet zo moeilijk was ook, heeft het me nog een beetje laten zien ook. Van het ene gaatje naar het andere, over de schroefjes en eventueel 2 of 3 over elkaar. Dual of triple coil dus.
Of heb ik hele verkeerde voorlichting gekregen daar?
Edit: Google vertelt me dat het dus aan de dikte lengte van de wick ligt.
Da's wel een goeie ja. Had al gemerkt dat als ik net gedampt heb en hij dus warm is, sowieso geen beweging in is te krijgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:46 schreef Catch22- het volgende:
even onder de hete kraan en dan de koude. Dan zet hij uit en krimpt hij, komt het vaak wel los
Ik wil de blauwe dus maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:14 schreef CocaColaLight het volgende:
PS: Mocht iemand net als ik wachten op de Eleaf Istick bij smokesmarter schijnen ze weer binnen te komen op maandag. Doe mij een plezier en niet allemaal een zwarte bestellen.
Voor dit soort geintjes heb ik maar een waterpomptang aangeschaftquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:31 schreef Kreator het volgende:
Als ik dan toch nog even terug mag komen op de Nautilus mini...
Hij doet het eigenlijk best wel knettergoed met de 1.6ohm coils.. Rook nu nog steeds met de eerste coil en de smaak is nog perfect. (10 dagen ondertussen)
Enige 'nadeel' wat ik nog heb, is dat hij echt kneiter en kneiter vast gaat zitten. Als ik liquid wil bijvullen ben ik soms gewoon een kwartier het vel van mijn vingers aan het draaien.. Iemand daar nog tips voor? (behalve dan met een tang, want dat beschadigt)
hoeveel mg damp je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:07 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Het eerste smaakje dat ik had was appel, daar kreeg ik een hele vervelende branderige keel van. Toen maar een rooksmaakje gekocht, daar merkte ik helemaal niets mee. Vervolgens menthol, met mijn ego-C was het precies goed maar met mijn Vamo krijg ik daar regelmatig hoestbuien van. Nu heb ik aardbei in mijn ego-C zitten en moest ik net weer hoesten.
Duidt dit op een allergie? Heb het al opgezocht en staan meerdere symptomen voor, alleen heb ik dus niets met de ogen of huid of slapeloosheid.
Nu merk ik dus wanneer ik een paar hijsjes neem van de aardbei dat ik ook een branderig gevoel krijg in de keel, maar niet zo erg als met de appel van destijds. Is ook een ander merk.
quote:
Thx.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:58 schreef Kreator het volgende:
Als je een allergie hebt krijg je normaal gesproken wel blaasjes in je mond. Merk je meteen.
Standaard 11. Denk dat dat ook precies goed is.quote:
Valt wel mee, en wanneer ik nieuwe haalde gebeurde het ook wel eens dat ik ze door elkaar heen rookte.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:32 schreef CocaColaLight het volgende:
Mevrouw Waarheidsvinder, verander je niet teveel tegelijk?
Ik zie verschillende smaken voorbij komen, zijn ze allemaal met een gelijk nicotine gehalte? En een ego-c en een vamo, de aanname van mijn kant is dan dat er ook nog een keer verschillende voltages worden gebruikt.
Om de vergelijking te trekken naar het analoog roken je had waarschijnlijk ook niet 3 verschillende merken sigaretten op zak en je rookte er niet random eentje van.
6ML en 2 coils. Dat gaat er wel inhakken, qua kosten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:57 schreef marc0871 het volgende:
what the...![]()
ben ik die site nog eens aan het bekijken, kom ik deze tegen.
de kanger turbo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op de standaard ~3,7 volt waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:52 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Standaard 11. Denk dat dat ook precies goed is.
mijn gedachte.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
6ML en 2 coils. Dat gaat er wel inhakken, qua kosten..
Hij is er weerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Na wat prutsen vandaag is de smaak weer terug zoals ik het verwacht![]()
Nu heb ik nog de uitdaging dat de smaak minder wordt voor mijn gevoel na een paar "halen". Blijkbaar mag ik nog zoeken naar de balans tussen liquid snel genoeg naar de coil krijgen en niet lekken.
PS: Mocht iemand net als ik wachten op de Eleaf Istick bij smokesmarter schijnen ze weer binnen te komen op maandag. Doe mij een plezier en niet allemaal een zwarte bestellen.
http://www.smokesmarter.nl/eleaf-istick-boxmod.htmlquote:Lang verwacht, maar daar is hij dan eindelijk weer: de Eleaf iStick Box Mod in 4 verschillende kleuren.
Om het lange wachten goed te maken kunt u nu profiteren van maar liefst 5 euro korting op de iStick en wordt deze geheel gratis verzonden.
Om te profiteren van deze korting voert u de volgende kortingscode in tijdens de bestelprocedure:
ISTICK5EURO
Deze kortingscode is geldig tot en met vrijdag 31 oktober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |