4 overgebleven setjes waar iemand die er interesse in heeft zijn voordeel in prijs mee kan doen. Doe niet zo moeilijk joh. Er is geen winstbelang bij. Ik zet het erbij zoals het is. Ik had het er niet bij kunnen zetten en dan had het wel gemogenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:06 schreef pl4kkie het volgende:
b. Wat ook niet is toegestaan:
• Aanbieden van (ex-)bedrijfsboedel
Jammer. Je hebt nu je eigen topic verneukt
En dan zegt straks iedereen "maar hij mag toch ook bedrijfsboedel aanbieden?".quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
4 overgebleven setjes waar iemand die er interesse in heeft zijn voordeel in prijs mee kan doen. Doe niet zo moeilijk joh.
quote:• rookwaren in welke vorm dan ook
Dit product valt niet onder de tabakswet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:24 schreef Hoplahopla het volgende:
Sowieso lijkt me dit niet mogen:
[..]
Ik bepaal de regels van Fok! niet hè.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dit product valt niet onder de tabakswet.
Oke, bij deze heb ik ze privé uit mijn bedrijfsboedel gekocht en je mag ze privé van mij overnemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En dan zegt straks iedereen "maar hij mag toch ook bedrijfsboedel aanbieden?".
Zet ze gewoon op marktplaats, probleem opgelost
Niets. Maar omdat het merk zo populair is valt het voor de distributeur hier in Nederland niet meer aan te slepen. Hierdoor kan ik mijn klanten niet altijd meer voorzien van accessoires zoals coils etc. Omdat ik gewoon altijd wil kunnen blijven leveren en niet vaak nee wil verkopen heb ik voor een ander merk gekozen waarvan de leveringen wel stabiel zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef IamGonova het volgende:
en wat was er mis met het merk joyetech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |