Menthol was het toch hè?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:17 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Met onderhouden bedoel ik dat wat er in de handleiding staat: dry-burnen en base schoonmaken en doorblazen. Wat betreft verbranden, geen last van. Doet het gewoon zoals het hoort, proef niets raars.
Welke smaken geven een betere throat hit?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rookte 3 a 4 pakkies zware per week, ik vond het niks, maar kreeg van Anne een startersetje, en binnen 3 dagen dampte ik alleen nog maar, heb 2 weken over het laatste pakkie shag gedaan, vond het gewoon vies. Had toen net een nieuwe slof van Nelle gehaald, en die ligt nu nog steeds in de kast.
Goeie verhalen hierquote:Op zondag 12 oktober 2014 08:36 schreef Sorella het volgende:
Ben sinds 12 april rookvrij na 36 jaar 3 a 4 pakjes (gemiddeld) shag per week gerookt te hebben.
In het begin lichte afkick verschijnseltjes gehad maar lang niet zo erg als dat ik het met pillen, pleisters, kauwgom en cold turkey had (Ik had nog 1,5 pakje shag liggen, de halve opgerookt en de hele weg gegeven).
Als ik op visite ben waar stevig gerookt wordt heb ik totaal niet de behoefte om een sigaret te bietsen en nu ben ik (heel) langzaam aan het afbouwen om helemaal geen nicotine liquids meer te gebruiken.
Hier is ie in de aanbieding voor 44,95 incl verzenden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Goeie verhalen hier
Maar goed, jullie zijn beide blijkbaar begonnen met een EVOD setje. Binnenkort maar ff 1 scoren. Mijn pa kan makkelijk stoppen met roken heb ik het idee maar m'n moeder niet. Iedere keer als m'n moeder weer begint gaat hij ook weer rokenAls ik dus m'n moeder zover krijg te stoppen met roken stopt m'n pa ook wel
-edit-
http://www.premiumsmoking.nl/home/kangertech-evod-2.html
Ik ga denk ik voor deze, zitten gelijk 2 van die sigaretten bij
In Duitsland zelfs een stuk goedkoperquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hier is ie in de aanbieding voor 44,95 incl verzenden.
http://www.dampwinkel.nu/Kangertech-Evod-2-starterset
Tip; neem de RVS. die kleurtjes zijn coatings, en die beschadigen/slijten vrij rap.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Goeie verhalen hier
Maar goed, jullie zijn beide blijkbaar begonnen met een EVOD setje. Binnenkort maar ff 1 scoren. Mijn pa kan makkelijk stoppen met roken heb ik het idee maar m'n moeder niet. Iedere keer als m'n moeder weer begint gaat hij ook weer rokenAls ik dus m'n moeder zover krijg te stoppen met roken stopt m'n pa ook wel
-edit-
http://www.premiumsmoking.nl/home/kangertech-evod-2.html
Ik ga denk ik voor deze, zitten gelijk 2 van die sigaretten bij
yep.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tip; neem de RVS. die kleurtjes zijn coatings, en die beschadigen/slijten vrij rap.
Gewoon niet meer in huis halen, dat scheelt allesquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:20 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Smokesmarter heeft het pakketje verstuurd, heb besloten om mijn asbak alvast weg te zetten en mijn resterende tabak buiten op te roken. Rook nu toch al veel minder daar ik al meer aan mijn e-sig zit te lurken.
Hoop dat het gaat lukken, heb nu de indruk dat ookal zit ik de hele avond te lurken, ik toch nog een peuk opsteek voor de feeling.
Waarom niet? die 2 dagen zijn toch niet onoverkomelijk?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:08 schreef CocaColaLight het volgende:
Waarom ben ik zo ongeduldig... Ik wil zo'n eleaf istick maar nog steeds nergens op voorraad en bij smokesmarter zelf weer 2 dagen later.
De bedoeling was om die bestelling te combineren met wat liquids maar dat gaat hem nu niet meer worden
ik zou geen hana nemen . Ding is echt log. Dan zou ik eerder een ipv nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:01 schreef CocaColaLight het volgende:
Het was oorspronkelijk de bedoeling om hem eind vorige week voor mijn verjaardag al in huis te hebben. Maar idd 2 dagen extra maakt niet echt uit, de uitdaging is dat ik bijna door mijn lekkere liquids heen ben.
Ach jah ooit komt er wel eentje, of ik ga verder kijken naar een hanna mod.
tof dingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een raar systeem en de damp is volgens mij ook niet echt geweldig. Als je pas volgende maand 1 koopt, zou je kunnen kijken naar de eGrip. Overweeg ik zelf als ding voor onderweg
[..]
die is inderdaad ook prima
Dekang is ook 70/30, tenminste waar ik ze haalquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Menthol was het toch hè?
Je zou de Menthol van Dekang eens kunnen proberen in plaats van die van Joyetech. Dekang is 80 PG / 20 VG. En anders bijvoorbeeld Sub Zero van Halo (wel wat prijziger als een Dekang en Joyetech, maar dat zul je ook wel merken aan de smaak).
gewoon voor een clone gaan van een hanaquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:01 schreef CocaColaLight het volgende:
Het was oorspronkelijk de bedoeling om hem eind vorige week voor mijn verjaardag al in huis te hebben. Maar idd 2 dagen extra maakt niet echt uit, de uitdaging is dat ik bijna door mijn lekkere liquids heen ben.
Ach jah ooit komt er wel eentje, of ik ga verder kijken naar een hanna mod.
Halo moet je ook maar net liggen qua smaak. Ik vond het van alle (en dat zijn er ondertussen best veel) merken verreweg de smerigste.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Menthol was het toch hè?
Je zou de Menthol van Dekang eens kunnen proberen in plaats van die van Joyetech. Dekang is 80 PG / 20 VG. En anders bijvoorbeeld Sub Zero van Halo (wel wat prijziger als een Dekang en Joyetech, maar dat zul je ook wel merken aan de smaak).
Dat is natuurlijk persoonlijk. Ik damp alleen maar Dekang koffie, omdat ik dat de lekkerste vindt (en het vertik om tweemaal zoveel te betalen voor een ander merk terwijl ik tevreden ben met Dekang), maar als je gaat lezen wat er over Dekang geschreven wordt, ben ik waarschijnlijk één van weinigen die het damptquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Halo moet je ook maar net liggen qua smaak. Ik vond het van alle (en dat zijn er ondertussen best veel) merken verreweg de smerigste.
En sommige mensen zweren erbij en vinden Virgin Vapor dan weer bahquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Halo moet je ook maar net liggen qua smaak. Ik vond het van alle (en dat zijn er ondertussen best veel) merken verreweg de smerigste.
Dat zei ik ook.quote:
Onmogelijk. Virgin Vapor is lekker, omdat ik het zeg. Moet je alleen niet die kansloze smaakjes bestellen, zoals je vriend deed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:00 schreef Anne het volgende:
[..]
En sommige mensen zweren erbij en vinden Virgin Vapor dan weer bah.
Catch vindt VV niks! (dacht ik?)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zei ik ook.
[..]
Onmogelijk. Virgin Vapor is lekker, omdat ik het zeg. Moet je alleen niet die kansloze smaakjes bestellen, zoals je vriend deed..
Milkshake ja. DIe is niet te dampen. Heb em nog staan als ultra-nood-reserve.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Catch vindt VV niks! (dacht ik?)
SD vindt VV wel lekker, behalve de milkshake smaak (of wat was het ook alweer?).
Ik kreeg er geen smaak uit. En ik vind volledige VG niets vanwege het totale gebrek aan throathit, geeft mij een heel onvoldaan gevoel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Catch vindt VV niks! (dacht ik?)
SD vindt VV wel lekker, behalve de milkshake smaak (of wat was het ook alweer?).
Heb ik ook wel last van, maar ja. Wat moet je dan...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik kreeg er geen smaak uit. En ik vind volledige VG niets vanwege het totale gebrek aan throathit, geeft mij een heel onvoldaan gevoel.
Sja, in de praktijk is dat niet zo handig (op werk bijvoorbeeld). Als je een PG-allergie hebt is dat wel naar ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik ook wel last van, maar ja. Wat moet je dan.... Ik mis de throathit echt wel. Mooie witte wolken met damp is dan wel weer leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |