abonnement Unibet Coolblue
pi_145847277
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:55 schreef Kreator het volgende:
2200mAh maakt het wel aantrekkelijker, maar ik vind ze zooooo lillik. ;(.
Ik twijfel nog wel ff door. Misschien koop ik wel gewoon 2 Aspire vv+, die sluiten tenmisnte mooi aan.
Durf je anders een Mech Mod aan? Als je er nou eentje neemt waar bijvoorbeeld ook 18490 of 18350 in passen, heb je toch een aardig korte en handzame mod. En de batterij capaciteit bepaal je eigenlijk zelf.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 oktober 2014 @ 12:00:52 #277
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145847344
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:58 schreef Anne het volgende:

[..]

Durf je anders een Mech Mod aan? Als je er nou eentje neemt waar bijvoorbeeld ook 18490 of 18350 in passen, heb je toch een aardig korte en handzame mod. En de batterij capaciteit bepaal je eigenlijk zelf.
Ik durf het wel aan, maar ik wil het eigenlijk niet. Qua grootte en sterkte heb je dan meer opties, maar ik heb niet zo'n zin om elke keer die batterij eruit te schroeven om op te laden. Wil hem op het werk ook gewoon in het usb poort van m'n laptop kunnen klikken.
Ik heb geen e-sigaret om heel veel te knoeien en te proberen. Ik heb hem, omdat het makkelijk is.
pi_145847402
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik durf het wel aan, maar ik wil het eigenlijk niet. Qua grootte en sterkte heb je dan meer opties, maar ik heb niet zo'n zin om elke keer die batterij eruit te schroeven om op te laden. Wil hem op het werk ook gewoon in het usb poort van m'n laptop kunnen klikken.
Ik heb geen e-sigaret om heel veel te knoeien en te proberen. Ik heb hem, omdat het makkelijk is.
Opladen doe je thuis. Extra batterij meenemen. Ben je nu ook van plan B-).

Maar als je de 'complete' batterijen fijner vindt, moet je het vooral daar bij blijven houden :Y.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 oktober 2014 @ 12:04:35 #279
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145847449
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:02 schreef Anne het volgende:

[..]

Opladen doe je thuis. Extra batterij meenemen. Ben je nu ook van plan B-).

Maar als je de 'complete' batterijen fijner vindt, moet je het vooral daar bij blijven houden :Y.
Wat zou je aanraden als mechmod dan? Ik vind bv zo'n Vamo v5 eigenlijk te groot.
pi_145847544
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat zou je aanraden als mechmod dan? Ik vind bv zo'n Vamo v5 eigenlijk te groot.
Dat is ook geen Mech Mod :P.

SD is volgens mij wel verzot op zijn Cartel-MOD en daar krijg je 3 verschillende behuizingen bij, voor dus 3 verschillende maten batterijen:

quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 08:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

FT is ook wel eens heel erg traag; ze noemen het niet voor niks ook wel Slowtech :+

Deze keer was de shipment erg vlot; nog geen 2 weken transit volgens mij. Gisteren op de mat;



De 2 rechtse mods had ik al, de rest zat in de zak, behalve de Infinity CLT, die heb ik bij SmokeSmarter vandaan.

quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:51 schreef Anne het volgende:

[..]

Je moet ff laten zien hoe ziek dik die behuizing van de Cartel-MOD is.


Maar die is wel zwaar. Heel zwaar. Daar moet je ook maar van houden.

Hij heeft ook een Stingray X, maar daarvan vindt ie de switch volgens mij niet heel handig werken, maar dat mag ie zelf even komen vertellen hier. Die is in ieder geval ook geschikt voor meerdere maten batterijen.

Catch zal vast ook nog wel eventuele tips hebben, maar die moet je niet al te serieus nemen hoor ( >:) !!!)
pi_145847612
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat zou je aanraden als mechmod dan? Ik vind bv zo'n Vamo v5 eigenlijk te groot.
Trouwens, wat doen we moeilijk. Die Vamo V5 kun je ook door de helft delen, wist je dat?



Passen 18350 batterijtjes in :Y.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 12:11:48 #282
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145847644
Mja, mechs vind ik alleen leuk voor subohmen. Voor tanks vind ik t niet praktisch eigenlijk, helemaal niet met de betaalbare vw's van tegenwoordig. Meer dan 20 watt heb je dan toch niet nodig.

Qua mechs vind ik zelf de nemesis prettig

[ Bericht 12% gewijzigd door Catch22- op 23-10-2014 12:17:33 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 oktober 2014 @ 12:17:57 #283
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145847808
Zal wel ff kijken. thanks. :).

Sidevraagje. Mijn Aspire heeft dus een 510 aansluiting en mijn Vision Spinner heeft een ego aansluiting.
Nu zit daar een soort koppelstukje tussen om het mooi aan te laten sluiten.

Sluit een 510 aansluiting zonder dat koppelstukje al mooi aan op de batterij? Dat je dus geen koppelstukje meer nodig hebt?

Ik weet het ook allemaal niet en fok is mijn vraagbaak. :7.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 oktober 2014 @ 12:26:19 #284
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145848013
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:10 schreef Anne het volgende:

[..]

Trouwens, wat doen we moeilijk. Die Vamo V5 kun je ook door de helft delen, wist je dat?

[ afbeelding ]

Passen 18350 batterijtjes in :Y.
Ja dat is op zich wel mooi, moet ff uitzoeken hoe sterk die 18350 maximaal kan zijn. Zal zelf ook eens wat onderzoek doen. :7.
pi_145848113
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:17 schreef Kreator het volgende:
Zal wel ff kijken. thanks. :).

Sidevraagje. Mijn Aspire heeft dus een 510 aansluiting en mijn Vision Spinner heeft een ego aansluiting.
Nu zit daar een soort koppelstukje tussen om het mooi aan te laten sluiten.

Sluit een 510 aansluiting zonder dat koppelstukje al mooi aan op de batterij? Dat je dus geen koppelstukje meer nodig hebt?

Ik weet het ook allemaal niet en fok is mijn vraagbaak. :7.
Als het goed is, is het geen koppelstuk maar een soort ring toch?
Draai die er eens niet mee op, dan zie je het ;).

Het sluit in ieder geval niet mooi aan zonder die ring, want je zit dan namelijk tegen het ego schroefdraad aan te kijken en die ring (ook wel beautyring genoemd) verbergt dat.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 oktober 2014 @ 12:31:43 #286
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145848153
En ik ga nog ff 1 ongetwijfeld domme vraag stellen. Ik had ooit voor normale oplaadbare AA batterijen een oplader gekocht. Kan ik die ook gebruiken voor een 18650 of 18350, of moet ik daar een speciale lader voor kopen?

quote:
3s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:30 schreef Anne het volgende:

[..]

Als het goed is, is het geen koppelstuk maar een soort ring toch?
Draai die er eens niet mee op, dan zie je het ;).

Het sluit in ieder geval niet mooi aan zonder die ring, want je zit dan namelijk tegen het ego schroefdraad aan te kijken en die ring (ook wel beautyring genoemd) verbergt dat.
Ah ok, ik zag namelijk dat de Aspire VV+ wel 100% aansluit zonder beautyring.
pi_145848407
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:31 schreef Kreator het volgende:
En ik ga nog ff 1 ongetwijfeld domme vraag stellen. Ik had ooit voor normale oplaadbare AA batterijen een oplader gekocht. Kan ik die ook gebruiken voor een 18650 of 18350, of moet ik daar een speciale lader voor kopen?
Gaat niet passen. AA's hebben een diameter van 14,5mm.
18650 en 18350 batterijen hebben dus een diameter van 18mm (eerste twee cijfers van de aanduiding, de andere drie cijfers zijn de lengte van de batterij).

Inderdaad een speciale lader dus. Liefst ook een met alle beschermingen die er zijn (bescherming tegen overladen, kortsluiting, bladiebla).

quote:
Ah ok, ik zag namelijk dat de Aspire VV+ wel 100% aansluit zonder beautyring.
Die heeft ook een beautyring ;) Kijk maar eens goed:

  donderdag 23 oktober 2014 @ 20:02:47 #288
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_145862241
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:11 schreef Catch22- het volgende:
Mja, mechs vind ik alleen leuk voor subohmen. Voor tanks vind ik t niet praktisch eigenlijk, helemaal niet met de betaalbare vw's van tegenwoordig. Meer dan 20 watt heb je dan toch niet nodig.

Qua mechs vind ik zelf de nemesis prettig
ik heb mijn supreme niet meer aangeraakt sinds ik mechs heb. Zonde eigenlijk, want voor die krap 140¤ koop je een shitload aan mech clones :X
Ik heb overdag 2 of 3 mechs bij me, meestal met 1 of 2 drippers en een tank clearo.

Ik ben trouwens helemaal in laf met de Plume Veils O+ Ik heb sinds van de week een koperen plume voor op de Cartel, daar zaten 2 wrapped coils bij van 0.5/st. Dus samen 0.25 Ohm, en die doet het op de Cartel met een 35 ampere batterij echt als een mongeaul; daar krijg ik het hele rookhok mee vol damp als ik hem vol open gooi _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door Sounddragon op 23-10-2014 20:09:05 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 23 oktober 2014 @ 20:20:18 #289
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145862979
Tis maar net wat je wil. Ik wil gewoon zorgeloos vapen zonder poespas. Mechs en drippers zijn me te veel moeite .
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145863277
Mech teveel moeite? Die snap ik niet..
  donderdag 23 oktober 2014 @ 20:58:55 #291
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_145865134
Hehehe, minder poespas als een mech bestaat domweg niet. Doet het altijd, vuurt altijd, en niet geheel onbelangrijk; zeikt niet over coils, te lange draws of ander geneuzel; u drukt, wij vuren, en hard.

Dripper kan ik inkomen, maar ik leef op mijn werk van rookhok en rookpauze naar rookpauze, en dan wil ik dus lekker nicotine tappen. Ik vul hem en als hij leeg is, is het weer tijd om wat te gaan doen. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_145870083
oké, een mod moet er komen.
ik zit zelf te denken aan deze jongen.
maar dan de batterijen.

imr, icr, ncr.
flat top, button top.
protected, unprotected.
Mah is waarschijnlijk zo hoog mogelijk?
tot hoeveel A moet hij kunnen ontladen 10, 20, 30A.
welke merken raden jullie aan/gebruiken jullie?
ik wou ze gaan bestellen bij nkon.

oh ja; ik heb een plume veil in gedachten, om er bij te bestellen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 22:47:15 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_145870763
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 22:31 schreef marc0871 het volgende:
oké, een mod moet er komen.
ik zit zelf te denken aan deze jongen.
maar dan de batterijen.

imr, icr, ncr.
flat top, button top.
protected, unprotected.
Mah is waarschijnlijk zo hoog mogelijk?
tot hoeveel A moet hij kunnen ontladen 10, 20, 30A.
welke merken raden jullie aan/gebruiken jullie?
ik wou ze gaan bestellen bij nkon.

oh ja; ik heb een plume veil in gedachten, om er bij te bestellen.
Mjah, voor een clone vind ik het een hoop centjes. Kijk hier eens..

En de batterij.. sja.. er is behoorlijk wat keus; ik heb ze eigenlijk alleen maar zónder button, en ik heb een Sony CT4, en 2 Efests; eentje met 3100Ma, die gaat lang mee (veel Milliamps) maar.. levert op een sub-Ohm build 'maar' 20Ampere in de piek. Dat is de kick (lees: snelheid) waarmee hij je coils warm stookt zeg maar. Ik heb sinds vorige week ook een 2500Ma Efest erbij die 35Ampere doet, en op bijvoorbeeld een dripper merk je dat verschil heel erg goed..

Je moet jezelf dus afvragen wat je erop wilt gaan schroeven.. voor een gewone rebuildable zou ik gaan voor de grote capaciteit, en voor de schop onder je kont met een dripper is die 35 Ampere wel lekker.. ik zou zeggen; begin met de hoge milliamps. Een andere batterij erbij is sowieso wel lekker, en die is rap zat besteld toch? :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 23 oktober 2014 @ 22:52:58 #294
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_145871119
Vanavond er maar even voor gaan zitten om met 0.25 kanthal ipv 0.32mm. Volgens de Istick zit ik nu op 1,8 Ohm en blijkbaar heb ik de wick nu blijkbaar nog beter voor elkaar gekregen. Nu nog zien of ik het kan reproduceren :D

Alleen wel jammer dat er een kleine modificatie nodig was om hem altijd 100% contact te laten met de Istick. Maar goed het werkt nu en het is lekker :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 22:54:03 #295
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145871192
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
Hehehe, minder poespas als een mech bestaat domweg niet. Doet het altijd, vuurt altijd, en niet geheel onbelangrijk; zeikt niet over coils, te lange draws of ander geneuzel; u drukt, wij vuren, en hard.

Dripper kan ik inkomen, maar ik leef op mijn werk van rookhok en rookpauze naar rookpauze, en dan wil ik dus lekker nicotine tappen. Ik vul hem en als hij leeg is, is het weer tijd om wat te gaan doen. :P
locken kost meer moeite, opletten of je batterij nog genoeg power geeft, ik vind het gewoon heel erg onhandig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 23 oktober 2014 @ 23:09:57 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_145872079
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 22:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

locken kost meer moeite, opletten of je batterij nog genoeg power geeft, ik vind het gewoon heel erg onhandig.
Ik heb buttons die in de mod vallen, heeft geen lock, en is ook niet nodig. En ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om ze onder de 3.7 volt te krijgen binnen een dag. Hier liggen de batterijen overigens wel standaard in de lader 's nachts.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 23 oktober 2014 @ 23:19:45 #297
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145872589
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb buttons die in de mod vallen, heeft geen lock, en is ook niet nodig. En ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om ze onder de 3.7 volt te krijgen binnen een dag. Hier liggen de batterijen overigens wel standaard in de lader 's nachts.
ieder zijn ding he :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145874499
Zojuist onder de 0.2 ohm gedoken met de tobh, überstrakke dual parallel build. Ben als een klapmongeaul liquids de atmosfeer in aan het jagen. En mevrouw maar piepen dat ik teveel met "dat stokje" aan het kloten ben :D
pi_145875036
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 22:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, voor een clone vind ik het een hoop centjes. Kijk hier eens..

En de batterij.. sja.. er is behoorlijk wat keus; ik heb ze eigenlijk alleen maar zónder button, en ik heb een Sony CT4, en 2 Efests; eentje met 3100Ma, die gaat lang mee (veel Milliamps) maar.. levert op een sub-Ohm build 'maar' 20Ampere in de piek. Dat is de kick (lees: snelheid) waarmee hij je coils warm stookt zeg maar. Ik heb sinds vorige week ook een 2500Ma Efest erbij die 35Ampere doet, en op bijvoorbeeld een dripper merk je dat verschil heel erg goed..

Je moet jezelf dus afvragen wat je erop wilt gaan schroeven.. voor een gewone rebuildable zou ik gaan voor de grote capaciteit, en voor de schop onder je kont met een dripper is die 35 Ampere wel lekker.. ik zou zeggen; begin met de hoge milliamps. Een andere batterij erbij is sowieso wel lekker, en die is rap zat besteld toch? :)
mja, ik vind het ook een hoop geld.
en op fasttech heb ik ook al rondgeneusd.
maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin om 8 weken te wachten.
bovendien moet ik dan een paypal account aanmaken.
en daar heb ik bijna net zo'n aversie voor als voor een creditcard.
waarom gebruikt niet de hele wereld ideal?
zat landen die er jaloers op waren.

voor de efests zou ik een deurtje verder moeten.
die zijn bij nkon niet op voorraad.
bij de reviews op jijbuis gebruiken ze nogal eens aw of ultrafire batterijen.
ultrafire kwam ik al tegen bij een zaklamp webshop, voor niet teveel.

tja, wat wil ik erop zetten?
ik heb voor nu alleen een aerotank v1 en een igo-l.
daar zou dan de plume bij komen, en in de toekomst nog een kayfun, denk ik.
daarna wou ik er eigenlijk wel mee ophouden.
dan is een batterij met lagere Mah en hogere Amps dus aan te raden, voor nu?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:38:45 #300
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145875256
Qua batterijen moet je alleen efest en Sony nemen voor hoge amps.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')