quote:
Thx.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:58 schreef Kreator het volgende:
Als je een allergie hebt krijg je normaal gesproken wel blaasjes in je mond. Merk je meteen.
Standaard 11. Denk dat dat ook precies goed is.quote:
Valt wel mee, en wanneer ik nieuwe haalde gebeurde het ook wel eens dat ik ze door elkaar heen rookte.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:32 schreef CocaColaLight het volgende:
Mevrouw Waarheidsvinder, verander je niet teveel tegelijk?
Ik zie verschillende smaken voorbij komen, zijn ze allemaal met een gelijk nicotine gehalte? En een ego-c en een vamo, de aanname van mijn kant is dan dat er ook nog een keer verschillende voltages worden gebruikt.
Om de vergelijking te trekken naar het analoog roken je had waarschijnlijk ook niet 3 verschillende merken sigaretten op zak en je rookte er niet random eentje van.
6ML en 2 coils. Dat gaat er wel inhakken, qua kosten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:57 schreef marc0871 het volgende:
what the...![]()
ben ik die site nog eens aan het bekijken, kom ik deze tegen.
de kanger turbo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op de standaard ~3,7 volt waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:52 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Standaard 11. Denk dat dat ook precies goed is.
mijn gedachte.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
6ML en 2 coils. Dat gaat er wel inhakken, qua kosten..
Hij is er weerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Na wat prutsen vandaag is de smaak weer terug zoals ik het verwacht![]()
Nu heb ik nog de uitdaging dat de smaak minder wordt voor mijn gevoel na een paar "halen". Blijkbaar mag ik nog zoeken naar de balans tussen liquid snel genoeg naar de coil krijgen en niet lekken.
PS: Mocht iemand net als ik wachten op de Eleaf Istick bij smokesmarter schijnen ze weer binnen te komen op maandag. Doe mij een plezier en niet allemaal een zwarte bestellen.
http://www.smokesmarter.nl/eleaf-istick-boxmod.htmlquote:Lang verwacht, maar daar is hij dan eindelijk weer: de Eleaf iStick Box Mod in 4 verschillende kleuren.
Om het lange wachten goed te maken kunt u nu profiteren van maar liefst 5 euro korting op de iStick en wordt deze geheel gratis verzonden.
Om te profiteren van deze korting voert u de volgende kortingscode in tijdens de bestelprocedure:
ISTICK5EURO
Deze kortingscode is geldig tot en met vrijdag 31 oktober.
Als een malle, Anne! Na een hoop mods en tanks is dit toch wel de beste/gaafste aankoop tot nu toe. Ik had altijd, onterecht, iets tegen VV/VW's, het dampen moest zo puur en simpel mogelijk gehouden worden. Maar daar kom ik dus goed van terug!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:17 schreef Anne het volgende:
Doet ie 't? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
lolwut? Denk dat er iets misgaatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:55 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Nondeju wat een smaak met de kayfun! En hij is nog niet eens optimaal, de ohm lijkt wel variabel. Maar tussen de 3,5 en 4 doet hij het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |