braille?quote:
Doet hij ook met iets kleins op de grond slaan, dan kijkt hij me aan, naar de grond, mij weer aankijken en zie je hem denken, nou ja net lag het nog hierquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jazo vragend kijken "The fuck happened?"
[..]
Tegen de tijd dat ik daar weg ben is het rond een uur of 02:00 geloof ik(mijn schoonvader is goed met rode wijn
)
ik bedoelde zilverfoliequote:
Jawl ik hoor ook altijd van die geluiden als ik pong speel of pacmanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je houdt niet van geluid?
[..]
Is kapot, maar aan de filename te zien
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Doet hij ook met iets kleins op de grond slaan, dan kijkt hij me aan en zie je hem denken, nou ja net lag het nog hier
Oeh, adres DM would be appreciatedquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jazo vragend kijken "The fuck happened?"
[..]
Tegen de tijd dat ik daar weg ben is het rond een uur of 02:00 geloof ik(mijn schoonvader is goed met rode wijn
)
Ik ben nooit kwaad op zequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]yes.
poezels, bahw! Je kan er niet kwaad op blijven ook
Ik denk niet dat je pc-speaker meer dan dat gaat produceren. RIP.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:04 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Jawl ik hoor ook altijd van die geluiden als ik pong speel of pacman
lol neeeeeeeeeeequote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, adres DM would be appreciated![]()
Die koop ik sowieso nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk daar maar aan als ze je dure Ming-vaas uit de 2e dynastie omgegooid hebben!
Ik soms, twee seconden ofzo, dan kijken ze me aan zo van: "Jamaarwijzijnlief!" en dan is alles vergetenquote:
Sorry!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:00 schreef Kally het volgende:
Ik heb een MI van Rob in jarretels, don't ask why?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik soms, twee seconden ofzo, dan kijken ze me aan zo van: "Jamaarwijzijnlief!" en dan is alles vergeten
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat
(maar dan zonder de oortjes)
Voor rob:quote:
Oh nu zie ik hetquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor rob:
Amateur Transplants - Para-ceta-moxy-fruse-bendrone-o-mycin
Ik ben vet onschuldig! Echt!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]zie het al voor me "ja, joehoe, deze is van de FOK!s, hij komt hier drinken"
Maar een biertje doen moet wel gepland worden ja
quote:
Ach, eik zouden ze het niet erg vindenquote:
Heet hij toevallig Kuhai?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn zus en zwager hebben zo'n hele dikke lompe kater.
Maar dat beest is zo verschrikkelijk lief, niet normaal.
Daar kan je echt alles mee doen en hij blijft maar kroelen.
Suf beest.
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:12 schreef robdriessen het volgende:
Platenkast is aangepast. En nu doen mijn vingers pijn van dat woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |