ik koop liever iets omdat ik lui benquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik knutsel graag. Ik zou zelfs eigenlijk liever rare mechanische kostuums maken dan ze zelf dragen. Ik zie soms echt dingen in anime bijvoorbeeld voorbijkomen die ik graag zou willen maken maar er zelf gewoon niets aan heb. Die schaar van Ryuuko heb ik toen gedaan omdat die nog aan de muur kon.
[..]
Uh oh.
Het is niets dat je in een publieke ruimte op je scherm wilt hebben. NSFW.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
kan spoiler niet zien op mobiel met wifi in de trein.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:46 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik koop liever iets omdat ik lui ben
Maar is wel gaaf dat je het kanLijkt het ook goed dan?
Er zijn een paar dingen heel erg mis mee. De ribbels in het handvat kloppen niet goed met de anime en het relief in die "knobbel" onder aan het handvat ontbreekt. Oh en hij is in spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt heel netjes man. Echt een onvergetelijke baas ben je.
Dat viel me allemaal niet op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen heel erg mis mee. De ribbels in het handvat kloppen niet goed met de anime en het relief in die "knobbel" onder aan het handvat ontbreekt. Oh en hij is in spiegelbeeld.
Maar de afwerking ben ik wel tevreden over.
De vieze nekbaardenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:02 schreef robin007bond het volgende:
Overigens, ik denk dat onder de animekijkers meer mannen met lang haar zijn dan onder de normale populatie.
Dat zou best kunnen ja. Wat overigens ook niet helpt met cosplayen is krulhaar. Ik moet de eerste toffe character nog tegenkomen met krulhaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:02 schreef robin007bond het volgende:
Overigens, ik denk dat onder de animekijkers meer mannen met lang haar zijn dan onder de normale populatie.
Ik weet het, en het is belachelijk. Raar wel want ik zie soms wel slecht gespoten triplex voorbij komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:06 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit!
Al mag je die helaas niet meenemen voor een event
gaat meer omdat het gevaarlijk lijkt... net als pistolen zwaarden dat soort dingen. Tenzij je echt cosplayed daar en hebt aangegeven wat je mee brengt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet het, en het is belachelijk. Raar wel want ik zie soms wel slecht gespoten triplex voorbij komen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Wat overigens ook niet helpt met cosplayen is krulhaar. Ik moet de eerste toffe character nog tegenkomen met krulhaar.
Wowquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zul je ook over databases moeten gaan leren, maar dat komt denk ik wel goed.
Wel een mooi streven hoor! Veel dingen lijken zo makkelijk, maar blijken dan toch lastiger dan gedacht. Dat heb ik ook met muziekinstrumenten bijvoorbeeld.
Luiheid van animators.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Wat overigens ook niet helpt met cosplayen is krulhaar. Ik moet de eerste toffe character nog tegenkomen met krulhaar.
Ik ben me bewust van Afro Samurai. En ik ben in staat om van mijn haar een afro te maken.quote:
Dat en een gebrek aan Japanners met krulhaar. Ik ga geen Harajuku meisje met roze krullen cosplayen.quote:
makeupquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben me bewust van Afro Samurai. En ik ben in staat om van mijn haar een afro te maken.
Ik ben echter geen neger.
Inb4 zwarte piet discussie.quote:
Je kunt altijd nog als het meest geliefde karakter van DBZquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inb4 zwarte piet discussie.
En ik ben ook niet Robert Downey Jr. Alhoewel Tony Stark een tof rolmodel zou zijn.
Ik heb DBZ niet gezien. Not sure if serious.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:25 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog als het meest geliefde karakter van DBZ
[ [url=http://www.wallpaperhi.com/thumbnails/detail/20130129/afro%20anime%20hercule%20satan%20dragon%20ball%20z%202880x1800%20wallpaper_www.wallpaperhi.com_83.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb DBZ niet gezien. Not sure if serious.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |