Xaryna geeft fanservice aan meerdere mannen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
In wat van reeks ben ik nu weer gekomen.
Wat maak jij er nu weer van?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Xaryna geeft fanservice aan meerdere mannen?
Gezien dat statement in voltooid verleden tijd is, neem ik aan dat het een gefaald initiatief betreft?quote:
WE MOETEN EEN MEET DOEN.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien dat statement in voltooid verleden tijd is, neem ik aan dat het een gefaald initiatief betreft?
Nou ja. Op dan duur wilden mensen terug kunnen lezen en werd dus de Skypegroep in het leven geroepen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien dat statement in voltooid verleden tijd is, neem ik aan dat het een gefaald initiatief betreft?
Zie je wel! FANSERVICE!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
WE MOETEN EEN MEET DOEN.
Kut, ik moet echt gaan![]()
En toch heb ik twee mensen van deze reeks gezien. Op een animeconventie zelfs.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
WE MOETEN EEN MEET DOEN.
Kut, ik moet echt gaan![]()
Ik zat eraan te denken op meetup een groep te maken voor anime fans in nederlandquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En toch heb ik twee mensen van deze reeks gezien. Op een animeconventie zelfs.
Ik ga denk wel, ben de maand erop waarschijnlijk ook weer in Japan even kijken of er rond die tijd daar wat isquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
In maart is er Comic Con in Utrecht. Ik ben benieuwd. En een beetje bang dat het een beetje kut is.
Dat kan een vrouw toch ook doen? In de trant van: hé ga eens bier haluh!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om cocktails te maken en aan te geven.
Heeft eenrelatie van een jaar of iets dergelijks je al zo gecorrumpeerd? Je onderschat de vuigheid en sensualiteit van de indirect kissu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pussy.Je bent geïndoctrineerd.
Maar ze moesten al hun aandacht toch alleen op jouw gericht hebben?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:51 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel twee mannen zijn die elkaar ook zoenen.
Maar ik was het sowieso niet van plan om echt te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Goddammit Robin.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:25 schreef robin007bond het volgende:
On-topic:
De manga My Balls is een aanrader.
Er is een Skype groep?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja. Op dan duur wilden mensen terug kunnen lezen en werd dus de Skypegroep in het leven geroepen.
was jij niet ook op Castlefest? Al heb ik je nooit bewust gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En toch heb ik twee mensen van deze reeks gezien. Op een animeconventie zelfs.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat kan een vrouw toch ook doen? In de trant van: hé ga eens bier haluh!
[..]
Heeft eenrelatie van een jaar of iets dergelijks je al zo gecorrumpeerd? Je onderschat de vuigheid en sensualiteit van de indirect kissu.
[..]
Maar ze moesten al hun aandacht toch alleen op jouw gericht hebben?wat voor TT dan? En stiekem ben ik ook niet gedurfd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Uiteindelijk was ik toch niet gegaan dit jaar. Waarom weet ik niet precies meer, maar de combinatie van reiskosten + toegang zal mee hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
was jij niet ook op Castlefest? Al heb ik je nooit bewust gezien.
Ga je verkleed gewoonlijk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uiteindelijk was ik toch niet gegaan dit jaar. Waarom weet ik niet precies meer, maar de combinatie van reiskosten + toegang zal mee hebben gespeeld.
Volgend jaar waarschijnlijk weer.
Nee. Nog niet. Ik heb altijd plannen voor een steampunk kostuum, maar ik heb hoge eisen dus het zal nog wel even duren voordat het af is.quote:
Ik ben eigenlijk nog nooit naar de EFF geweest. Of hoe het nu heet, geen idee. Castlefest kom ik wel eens, in de buurt hier zijn ook wel eens dingen zoals Keltfest waar ik wel eens een kijkje neem.quote:Ik ben normaal ook wel op Castlefest, EFF en zelfsgelijke events te vinden.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhu. Als je iemand hier je Skype DM'd die erin zit wil die je wel toevoegen lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ahh, ik ken het gevoel xD Maar voor goede cosplay moet ik zelf aan de makeupquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Nog niet. Ik heb altijd plannen voor een steampunk kostuum, maar ik heb hoge eisen dus het zal nog wel even duren voordat het af is.
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit naar de EFF geweest. Of hoe het nu heet, geen idee. Castlefest kom ik wel eens, in de buurt hier zijn ook wel eens dingen zoals Keltfest waar ik wel eens een kijkje neem.
Iets in de trant van "twee lullen op een kussen".quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
wat voor TT dan? En stiekem ben ik ook niet gedurfd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik knutsel graag. Ik zou zelfs eigenlijk liever rare mechanische kostuums maken dan ze zelf dragen. Ik zie soms echt dingen in anime bijvoorbeeld voorbijkomen die ik graag zou willen maken maar er zelf gewoon niets aan heb. Die schaar van Ryuuko heb ik toen gedaan omdat die nog aan de muur kon.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:36 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ahh, ik ken het gevoel xD Maar voor goede cosplay moet ik zelf aan de makeup
Uh oh.quote:Ik heb wel een ranger outfit met echte boogKan ik daar pijlen schieten ^^
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Iets in de trant van "twee lullen op een kussen".
Of als je het heel link zou maken:kan spoiler niet zien op mobiel met wifi in de trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig dat er meerdere op Keltfest zijn geweest. Daar was ik dit jaar ook, als vrijwilliger (info stand) en heb ik wakker gelegen van de kou in mijn tentjemaar niemand van hier bewust gezien. Wel mijn ex-afstudeerbegeleider.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |