Beetje maar.quote:Op maandag 3 november 2014 17:05 schreef Markeerstift het volgende:
Die stukjes in glamourama zijn wel heel verzuurd zef
Perfect, perfect...quote:Op maandag 3 november 2014 19:54 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ze heeft echt een perfect lichaam...jammer van haar karakter.
Want je kent haar persoonlijk?quote:
twitter:MissSMeis twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 17:03:47“@nienkevaneck: You're biggest fan @MissSMeis http://t.co/Ig7GE9XWPo”adorable!❤️ reageer retweet
quote:Een van Sabia Engizeks lang gekoesterde dromen
Dat was Khalid... Rafael was wars van glamour volgens mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:38 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat Rafaël altijd zo wars was van media-aandacht? Of ben ik in de war met Wesley?
Oh dat niet, maar als ze ooit terugblikt op haar leven dan is dat enkel gevuld met paaldansen, tig kinderen bij tig mannen krijgen, een reality show houden en kip kluiven.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan ga je toch gelijk twijfelen aan haar oprechtheid m.b.t. Rafael...
Het verbaast me dat er meer aan haar getwijfeld wordt dan aan het waarheidsgehalte van die zin.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan ga je toch gelijk twijfelen aan haar oprechtheid m.b.t. Rafael...
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:19 schreef WRH het volgende:
Het leukste zou zijn als Syl ook een eigen soap krijgt, toch?
Aan de ene kant 'zo lekker normaal en eet ijsjes' en aan de andere kant de verkleedpartijtjes.
En dan bij de weekend kind overdracht de cross over van beide soaps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |