quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:13 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga dit idee nog even uitwerken
Dead Raven Choir.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]Verstandig!
Van welke band was dat Rosebud eigenlijk?
quote:
Hmm zegt me niks. Ff op Youtube zoeken!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dead Raven Choir.
Ik had iets moeten vermoeden![]()
!!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:20 schreef Uccie het volgende:
Goed, mijn vader is niet een n00b met een nieuwe telefoon....hij is gewoon lui![]()
Het is dat ie voor mij ook alles doet, want anders.....
Goed, mijn vader is niet een n00b met een nieuwe telefoon....hij is gewoon lui![]()
Ja, diequote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, die![]()
*schrikt, springt op en gaat in een hoekje trillen*
Nee echt..quote:
Nee, ik heb gezegd dat hij de rest van het weekend maar uitzoekt en vragen beantwoord ik zondag welquote:
Altijd fijn die WIFI wachtwoorden, het kaartje waar mijn wachtwoord op staat moet ergens in een la liggen hierquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee echt..
Hij: ik heb geen wifi
Ik: heb je hem aangemeld op de router?
Hij: ja is goed, doe maar
Waar precies heb ik dat nou aangeboden?
Zie jij het?
Godverquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee echt..
Hij: ik heb geen wifi
Ik: heb je hem aangemeld op de router?
Hij: ja is goed, doe maar
Waar precies heb ik dat nou aangeboden?
Zie jij het?
Die staat bij mij gewoon op de achterkant van de routerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Altijd fijn die WIFI wachtwoorden, het kaartje waar mijn wachtwoord op staat moet ergens in een la liggen hierHoop dat mijn telefoon het nog een tijdje blijft doen
Het MAC adress moest ook in het filter. Wachtwoord weet ik wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Altijd fijn die WIFI wachtwoorden, het kaartje waar mijn wachtwoord op staat moet ergens in een la liggen hierHoop dat mijn telefoon het nog een tijdje blijft doen
Jaquote:
Die heb ik wel gewijzigd, maar ik heb thuis sowieso een iets andere setup.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Die staat bij mij gewoon op de achterkant van de router
Daar zat dat kaartje, maar die heb ik er uit gehaald en toen is het kaartje in een lade belandquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Die staat bij mij gewoon op de achterkant van de router
Ahquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik wel gewijzigd, maar ik heb thuis sowieso een iets andere setup.
Sufferdjequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar zat dat kaartje, maar die heb ik er uit gehaald en toen is het kaartje in een lade beland
Olaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |