Ah dat gezeik van mensen die per ongeluk op de weblog gekomen zijn via de Frontpage?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik blijf maar reacties weggooien onder de weblog
Dan ga ik graag voor de bioscoopkaartjes. Hoe kom ik in aanmerking?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Te winnen: 2 bioscoopkaartjes, 1 luchtgitaar en een voetreis naar Rome.
Dat kan niet meer met de nieuwe FaalPage.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dat gezeik van mensen die per ongeluk op de weblog gekomen zijn via de Frontpage?
Jup, en er stata ook niet een tekst boven het invoerveld over het feedback topicquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dat gezeik van mensen die per ongeluk op de weblog gekomen zijn via de Frontpage?
Ja een bierglas is nu het tekentje dat het om een weblog-artikel gaat, wtf?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat kan niet meer met de nieuwe FaalPage.
Klinkt logisch!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een bierglas is nu het tekentje dat het om een weblog-artikel gaat, wtf?
Ik ben er alleen nog niet achter welk tekentje voor een column is.
Zeker dat je dronken moet zijn om het te kunnen waarderen?quote:
Verrek! Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
Wat me ook zo stoort aan de nieuwe FP is dat de vakken door een josti afgesneden lijken te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
Wat me ook zo stoort aan de nieuwe FP is dat de vakken door een josti afgesneden lijken te worden.
[ afbeelding ]
Ziet er idd niet echt netjes uitquote:
3 uur later...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:51 schreef d4v1d het volgende:
gelukt.
Nu even 1700 nummers BPM analyseren
Het was me wel opgevallen dat er wat anders aan was.. Maar ja, dat heb je met een complete overhaul al snelquote:
^ Dit dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het was me wel opgevallen dat er wat anders aan was.. Maar ja, dat heb je met een complete overhaul al snel
MAC filter.. goed bezig, respect!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het MAC adress moest ook in het filter. Wachtwoord weet ik wel.
Dat is een ingewikkeld wachtwoord, wat we in beiden huizen hanteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |