Ik wist niet dat ik zwanger wasquote:
Alsof TS seks heeft.quote:
Die zus slaat zichzelf niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:23 schreef penny-wise het volgende:
En jij laat die zus zich slaan.....?
Held......
Geef je vrouw iedere dag een lel, als jij niet wilt, wil zij het wel!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:23 schreef chroestjov het volgende:
TS slaat vrouwen niet hard genoeg waardoor ze nooit bij hem blijven.
Ik sla inderdaad veel te weinig vrouwen. Maar dat is dan waarschijnlijk ook omdat schoppen doorgaans veel beter werkt.quote:
Door die vriend ofcourse, snuggles...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die zus slaat zichzelf niet.
Klopt, moslims planten zich bijvoorbeeld voort doordat de man zich aftrekt tegen de muur, en de vliegen doen de rest.quote:
Oké Geert.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, moslims planten zich bijvoorbeeld voort doordat de man zich aftrekt tegen de muur, en de vliegen doen de rest.
Wacht, ik moet de vriend van de zus van een kennis van ons erop gaan aanspreken? Hoe is dit nu ineens mijn probleem?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Door die vriend ofcourse, snuggles...
Hoe denk jij dat je bent ontstaan, McFly?quote:
Je opent er wel een topic over, dus het interesseert je wel....quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wacht, ik moet de vriend van de zus van een kennis van ons erop gaan aanspreken? Hoe is dit nu ineens mijn probleem?
Er is inderdaad een subtiel verschil tussen kennis en wijsheid, maar dat is ook niet wat hier wordt bedoeld, hannes.quote:
Maar jij stelt dat ik er wat aan zou moeten doen. Dat vind ik niet. Daarbij gaat het topic over de actie van die zwangeroïde.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:28 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je opent er wel een topic over, dus het interesseert je wel....
Kom jij uit een zwangere vlieg?quote:
quote:
En TS 's nachts stiekem maar fappen op de gedachte dit meisje te redden en te neuken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kennis van ons heeft een zus (nee geen pics), ongeveer 20 jaar en type emotioneel kruidvat, heeft een vriend van het type zak hooi die haar regelmatig een tik uitdeelt en haar verder ook wel lekker emotioneel mishandelt enzo. Tot zover niets aan de hand en eigenlijk best wel lachen. Maar nu denkt die meid dat haar vriend haar beter gaat behandelen nu ze zich er eentje heeft laten opduwen omdat ze bewust de pil niet meer heeft geslikt. Ze heeft hem ook nog niet verteld dat ze zwanger is.
Ik voorspel een niet zo prettige afloop voor deze soap.
Klacht: wijven die menen kerels aan zich te kunnen binden door zich dik te laten maken.
En dat vind je best wel lachen ..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kennis van ons heeft een zus (nee geen pics), ongeveer 20 jaar en type emotioneel kruidvat, heeft een vriend van het type zak hooi die haar regelmatig een tik uitdeelt en haar verder ook wel lekker emotioneel mishandelt enzo. Tot zover niets aan de hand en eigenlijk best wel lachen. Maar nu denkt die meid dat haar vriend haar beter gaat behandelen nu ze zich er eentje heeft laten opduwen omdat ze bewust de pil niet meer heeft geslikt. Ze heeft hem ook nog niet verteld dat ze zwanger is.
Ik voorspel een niet zo prettige afloop voor deze soap.
Klacht: wijven die menen kerels aan zich te kunnen binden door zich dik te laten maken.
Wie is ons?quote:
Voor wie heb jij jezelf dik gemaakt dan? Is het wel gelukt om die persoon te binden?quote:Klacht: wijven die menen kerels aan zich te kunnen binden door zich dik te laten maken.
Zwangere kutjes schijnen best geil te zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
En TS 's nachts stiekem maar fappen op de gedachte dit meisje te redden en te neuken.Haar zwangere buik verpest dit, derhalve terechte klacht.
Tja, zou. Ik zou ook miljonair moeten zijn zodat ik fok kon kopen en jullie kon dwingen om mijn topics goed te vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
En dat vind je best wel lachen ..Tering, die vriend van dr zou jou wat tikken moeten verkopen! Flink hard ook.
En bedankt trouwens? Heb nu het beeld voor me van een geil blond mokkel dat zich laat penetreren door een lelijke neger met het IQ van een krekel
Tsss.. het kindje heet niet een Shaniqua maar Destenyquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
mijn dochter kelly is ook prongeluk zwanger geraakt nadat ze met de pil gestopt was maar dat wil niks zeggen zijn nog steeds bij elkaar met kleine wondertje desteny en hebben nu ook allebei een tatoo hij van kelly en desteny en zij van patrick en desteny
En Zalando dan? Waarom heeft ze geen tattoo van hem?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
mijn dochter kelly is ook prongeluk zwanger geraakt nadat ze met de pil gestopt was maar dat wil niks zeggen zijn nog steeds bij elkaar met kleine wondertje desteny en hebben nu ook allebei een tatoo hij van kelly en desteny en zij van patrick en desteny
SB mening altijd +1.quote:
Vind je?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zwangere kutjes schijnen best geil te zijn
Mijn vriendin en ik. Nee geen pics.quote:
Ik heb mezelf dik gemaakt voor Ronald McDonald. We hebben een heel prettige culinaire relatie.quote:[..]
Voor wie heb jij jezelf dik gemaakt dan? Is het wel gelukt om die persoon te binden?
Dat vindt ik niet, dat vind ik.quote:
Kut.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat vindt ik niet, dat vind ik.
Maar in ieder geval, ik word er niet bepaald vrolijk van. Op het einde helemaal niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat vindt ik niet, dat vind ik.
lolquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
Ik heb in de sterren gelezen dat je dochter weer zwanger is, echter niet van Patrick maar van Angelo. Da's schrikken hé! Je dochter die zwanger is van haar eigen broer. Jouw zoon dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
En de naam van het kindje zal Hope zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:02 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik heb in de sterren gelezen dat je dochter weer zwanger is, echter niet van Patrick maar van Angelo. Da's schrikken hé! Je dochter die zwanger is van haar eigen broer. Jouw zoon dus.
Mag ik haar dan ook misbruiken?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:51 schreef Pulzzar het volgende:
Word jij de peetvader van het kindje?
Fixed. Geen dank.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:04 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
En de naam van het kindje zal Dope zijn.
Lijkt me logisch. Het kind zal de paranormale gaven van oma erven en een indigo-kind worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:04 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
En de naam van het kindje zal Hope zijn.
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mag ik haar dan ook misbruiken?
Wat goed meid!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:16 schreef Saisai het volgende:
TS, echt serieus ik ken niemand die zo'n mongool is als jij en ik heb een behoorlijk netwerk.
nee, maar bedankt voor het fantastische aanbodquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:20 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wat goed meid!
Mag ik je toevoegen op facebook, zodat je netwerk nog groter wordt en de mijne ook?
Nu ben ik toch benieuwd. Wie is dan wel de grootste mongool in je netwerk, en waarom?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, maar bedankt voor het fantastische aanbod
Ik moest lachen, want herkenbaar van een paar tienermoeders die ik kenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
Ik zeg dan altijd: Dat komt gewoon door neuken hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik moest lachen, want herkenbaar van een paar tienermoeders die ik ken
1000 status updates op facebook en jn elke staat minimaal een keer "mijn kleine wondertje"
Drollen poep je ook uit!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:31 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: Dat komt gewoon door neuken hoor.
Mensen die denken dat kinderen nog mysterieuze wondertjes zijn
Sommige zijn wel mysterieus lelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:31 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: Dat komt gewoon door neuken hoor.
Mensen die denken dat kinderen nog mysterieuze wondertjes zijn
Hosselmethode misluktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:22 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd. Wie is dan wel de grootste mongool in je netwerk, en waarom?
Iemand moet dat zijn.. ook met een heeeeeeeeeeeeel groot netwerk.
Van jou en je 7 katten?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
Moet je eerst christen worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mag ik haar dan ook misbruiken?
Daarbuiten vast ook welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar even serieus: eigenlijk wel heel treurig dat zoiets als mishandeling schering en inslag is binnen Tokkiegezinnen.![]()
Alles maar hosselen noemen :/quote:
Wat is er anders aan een zwangere kut?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zwangere kutjes schijnen best geil te zijn
Kruidvat??? serieus???? Dus je komt zo vaak in die wijvenwinkel dat je het nu maar zo schrijft????quote:
Tja... iedereen heeft pluspunten, maar het blijft een eikelquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand emotioneel mishandelen is lachen.. Interessante normen en waarden heb je VD...
Was je daar nog niet achter dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand emotioneel mishandelen is lachen.. Interessante normen en waarden heb je VD...
Ik dacht, in ieder mens moet toch een greintje normen en waarden zitten. Maar ik zat misquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was je daar nog niet achter dan?
Hihiquote:
Hey, iedereen moet een hobby hebben hequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen met een paar UTP kapels heeft al heel snel een behoorlijk netwerk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:16 schreef Saisai het volgende:
TS, echt serieus ik ken niemand die zo'n mongool is als jij en ik heb een behoorlijk netwerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |