Wat goed meid!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:16 schreef Saisai het volgende:
TS, echt serieus ik ken niemand die zo'n mongool is als jij en ik heb een behoorlijk netwerk.

nee, maar bedankt voor het fantastische aanbodquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:20 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wat goed meid!
Mag ik je toevoegen op facebook, zodat je netwerk nog groter wordt en de mijne ook?

Nu ben ik toch benieuwd. Wie is dan wel de grootste mongool in je netwerk, en waarom?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, maar bedankt voor het fantastische aanbod

Ik moest lachen, want herkenbaar van een paar tienermoeders die ik kenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
mijn dochter kelly is ook prongeluk zwanger geraakt nadat ze met de pil gestopt was maar dat wil niks zeggen zijn nog steeds bij elkaar met kleine wondertje desteny en hebben nu ook allebei een tatoo hij van kelly en desteny en zij van patrick en desteny

Ik zeg dan altijd: Dat komt gewoon door neuken hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik moest lachen, want herkenbaar van een paar tienermoeders die ik ken
1000 status updates op facebook en jn elke staat minimaal een keer "mijn kleine wondertje"

Drollen poep je ook uit!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:31 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: Dat komt gewoon door neuken hoor.
Mensen die denken dat kinderen nog mysterieuze wondertjes zijn

Sommige zijn wel mysterieus lelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:31 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: Dat komt gewoon door neuken hoor.
Mensen die denken dat kinderen nog mysterieuze wondertjes zijn

Hosselmethode misluktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:22 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd. Wie is dan wel de grootste mongool in je netwerk, en waarom?
Iemand moet dat zijn.. ook met een heeeeeeeeeeeeel groot netwerk.

Van jou en je 7 katten?quote:

quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
mijn dochter kelly is ook prongeluk zwanger geraakt nadat ze met de pil gestopt was maar dat wil niks zeggen zijn nog steeds bij elkaar met kleine wondertje desteny en hebben nu ook allebei een tatoo hij van kelly en desteny en zij van patrick en desteny

Moet je eerst christen worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mag ik haar dan ook misbruiken?

Daarbuiten vast ook welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar even serieus: eigenlijk wel heel treurig dat zoiets als mishandeling schering en inslag is binnen Tokkiegezinnen.![]()

Alles maar hosselen noemen :/quote:

Wat is er anders aan een zwangere kut?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zwangere kutjes schijnen best geil te zijn

Kruidvat??? serieus???? Dus je komt zo vaak in die wijvenwinkel dat je het nu maar zo schrijft????quote:

Tja... iedereen heeft pluspunten, maar het blijft een eikelquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand emotioneel mishandelen is lachen.. Interessante normen en waarden heb je VD...

Was je daar nog niet achter dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand emotioneel mishandelen is lachen.. Interessante normen en waarden heb je VD...

Ik dacht, in ieder mens moet toch een greintje normen en waarden zitten. Maar ik zat misquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was je daar nog niet achter dan?

Hihiquote:

Hey, iedereen moet een hobby hebben hequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |