Ik wist niet dat ik zwanger wasquote:
Alsof TS seks heeft.quote:
Die zus slaat zichzelf niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:23 schreef penny-wise het volgende:
En jij laat die zus zich slaan.....?
Held......
Geef je vrouw iedere dag een lel, als jij niet wilt, wil zij het wel!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:23 schreef chroestjov het volgende:
TS slaat vrouwen niet hard genoeg waardoor ze nooit bij hem blijven.
Ik sla inderdaad veel te weinig vrouwen. Maar dat is dan waarschijnlijk ook omdat schoppen doorgaans veel beter werkt.quote:
Door die vriend ofcourse, snuggles...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die zus slaat zichzelf niet.
Klopt, moslims planten zich bijvoorbeeld voort doordat de man zich aftrekt tegen de muur, en de vliegen doen de rest.quote:
Oké Geert.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, moslims planten zich bijvoorbeeld voort doordat de man zich aftrekt tegen de muur, en de vliegen doen de rest.
Wacht, ik moet de vriend van de zus van een kennis van ons erop gaan aanspreken? Hoe is dit nu ineens mijn probleem?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Door die vriend ofcourse, snuggles...
Hoe denk jij dat je bent ontstaan, McFly?quote:
Je opent er wel een topic over, dus het interesseert je wel....quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wacht, ik moet de vriend van de zus van een kennis van ons erop gaan aanspreken? Hoe is dit nu ineens mijn probleem?
Er is inderdaad een subtiel verschil tussen kennis en wijsheid, maar dat is ook niet wat hier wordt bedoeld, hannes.quote:
Maar jij stelt dat ik er wat aan zou moeten doen. Dat vind ik niet. Daarbij gaat het topic over de actie van die zwangeroïde.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:28 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je opent er wel een topic over, dus het interesseert je wel....
Kom jij uit een zwangere vlieg?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |