quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Zou het nog hebben gesnapt wanneer ze die info gelinkt zouden hebben aan meer persoonsgegevens ten behoeve van de zoekresultaten (wanneer "auteurs" veel relevante info krijgen, wordt dit na verloop van tijd sneller opgepakt/beter gewaardeerd, zeker i.s.m. een Google+ account). Maar dat wordt dan weer niet gedaan. Gevalletje van "ergens gezien, doen we ook", zonder te weten waarom ze het daar zo hebben vermeld.
TL:DR - Als je maar vaak genoeg Chriet Titulaer als auteur aangeeft bij die berichten kom je hoger in de zoekresultaten.quote:
Ga je nog hutspot eten, twi?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
TL:DR - Als je maar vaak genoeg Chriet Titulaer als auteur aangeeft bij die berichten kom je hoger in de zoekresultaten.
quote:
Thanks. Morgen hoop ik snel meer te weten over hoe en wat. Maar dit is al de zoveelste keer dat er een infectie is opgetreden en ze weten steeds niet hoe het komt. Maakt het ook niet makkelijker.quote:
Denken dat ik ook maar enige zeggenschap heb met betrekking tot het eten hierquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nog hutspot eten, twi?
Het zou kunnen dat je een verzoek in kan dienen eens per week?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:13 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat ik ook maar enige zeggenschap heb met betrekking tot het eten hier
Thanks yatsquote:
Ik ben toch altijd blij?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wordt zo blij van je werk dat je kusjes gaat uitdelen?
Geliked?quote:
Ja, in hetzelfde ziekenhuis hier in Tilburg (TweeSteden). Maar ze ligt ook hier omdat ze alle gegevens van haar ook hier hebben liggen. Het is ieders raadsel hoe het telkens kan gebeuren, dit is al de 2e of 3e keer en bespoedigt het herstel voor geen ene meter.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Balen om dat te horen Thijs.
Waren die eerdere infecties hetzelfde ziekenhuis? (zo ja, welk)
quote:
Faxie heeft op Tinder iemand geliked, een meisje waar ik een tijd geleden een crush op had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |