PSV dusquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk straks gewoon een doelpuntrijk duel. Dit is echt 3x niks zo. Geen sfeer, slecht voetbal, geen goals.
Sierd maakte een opmerking over een DJ waar iemand om moest lachen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:20 schreef Ties02 het volgende:
Zo ik heb even een stukje gefietst
Nog iets gemist?
Verwacht jij goed positiespel van PSVquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk straks gewoon een doelpuntrijk duel. Dit is echt 3x niks zo. Geen sfeer, slecht voetbal, geen goals.
En wat zegt dat over jou dat je je op zo'n vijandelijke wijze in deze 'discussie' mengt? Waar precies zei ik dat GGMM geen briljante voortplanting is? Daar kom jij mee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zegt meer over jou dan over mij dat je hierover begint.
Zal een ander op moeten pakken, ben niet in de gelegenheid te broadcasten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tij voor radio Bendeleider ludo
Sorry man, we kunnen niet allemaal een briljante voortplanting zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare persoonlijke post gelijk zeg.![]()
Je kan wel merken dat je hier alleen maar komt om te trollen.
Nee, jij faalt gewoon hard door op een onfatsoenlijke manier op mij in te gaan. Je kan ook ervoor kiezen om 'rare' opmerkingen te negeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En wat zegt dat over jou dat je je op zo'n vijandelijke wijze in deze 'discussie' mengt? Waar precies zei ik dat GGMM geen briljante voortplanting is? Daar kom jij mee.
Die andere broadcaster zit zeker in de trein?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En wat zegt dat over jou dat je je op zo'n vijandelijke wijze in deze 'discussie' mengt? Waar precies zei ik dat GGMM geen briljante voortplanting is? Daar kom jij mee.
[..]
Zal een ander op moeten pakken, ben niet in de gelegenheid te broadcasten.
[..]
Sorry man, we kunnen niet allemaal een briljante voortplanting zijn.
SiemeN.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die andere broadcaster zit zeker in de trein?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
Dynamo uit is veel gevaarlijker want dan zie je ze niet fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |