3 singles zelfsquote:Katja Schuurman was met drie solo-singles van haar (Maar nu heb ik er een, Wereldmeid en Totaal verkocht) in de jaren 1996/'97 onderdeel van een grote reclamecampagne van het merk.
Tulip.quote:
Die presenteert nu toch zondagochtendreclames?quote:
En van die huizenprogramma's op RTL4.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die presenteert nu toch zondagochtendreclames?
quote:Barbara heeft op 22 september 2005 haar doctoraalbul Engelse taal en cultuur behaald aan de Universiteit van Amsterdam.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was de lijst wat? Helemaal moeten missen omdat tentamen
quote:1 Double Date – Email To Berlin
2 Celine Dion – Complete oeuvre
3 Tim Immers – Roze Bril
4 Mosselman - Mosselman
5 Katja Schuurman – Maar Nu Heb Ik Er Een
6 Cartoons – Witch Doctor
7 DJ Madman – Meisje
8 A Teens – Mama Mia
9 Poco Loco Gang – Poco Loco
10 Kelly Family – Fell In Love With An Alien
11 Ome Henk & Jantje – Ik Zing Dit Lied Voor Ome Henk
12 All Saints – Under The Bridge
13 No Mercy – When I Die
14 De Kast – Woorden zonder Woorden
15 Hollenboer – Busje Komt Zo
16 De Boswachters – Het Bananenlied
17 Gompie – Who the X is Alice
18 Vangelis – Conquest of Paradise
19 Joël - Een doodgewone kat
Fragmenten van 4 seconden tot een halve minuut of zo.quote:
Ja, maar van elk nummer maar een stukje (gelukkig).quote:
Sander leest mee.quote:
twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 02-10-2014 om 20:26:01Dus @NetflixNL organiseert een diner voor journalisten. Eet smakelijk! http://t.co/Oju5NCqPCw reageer retweet
Alweer Dotan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 02-10-2014 om 20:26:01Dus @NetflixNL organiseert een diner voor journalisten. Eet smakelijk! http://t.co/Oju5NCqPCw reageer retweet
.
Ja Roos haar stem is wel "iets anders" jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:58 schreef NoBody122 het volgende:
3voor12 Radio, daar hoor je tenminste nog eens wat anders
Die lui hoereren zich ook echt overal aan he.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Vijf jaar geleden belde. Tegenwoordig scheelt het maar weinig.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:58 schreef NoBody122 het volgende:
3voor12 Radio, daar hoor je tenminste nog eens wat anders
Eend zegt "team Gala".quote:
En ik zei in de auto hetzelfdequote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Eend zegt "team Gala".
Ik ben het daarmee niet eens.
Beide bezopen, geen discussie mogelijk
een mix, dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:06 schreef ddx het volgende:
Is dit een mix of gewoon paar seconde van allemaal liedjes laten horen
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Eend zegt "team Gala".
Wtf, muis heeft nu de laptop van Minty gejat?quote:
De mijne (eergisteren ingevuld) dan ook nog maar even:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:09 schreef Timo20 het volgende:
Nog net op tijd: mijn playlist voor 90s request. De keuze is gigantisch en ik zou zo ook 5 andere lijstjes kunnen vullen met classics en,vooral, liedjes die voor mij "de 90s zijn" maar dit is m`n lijst voor dit jaar, uiteraard voorzien van de nodige ususal suspects:
Playlist van Timo
[..]
quote:DJ PAUL - ELSTAK RAVE ON
ZUCCHERO FORNACIARI - IL VOLO
AMANDA MARSHALL - BEAUTIFUL GOODBYE
MASSIVE ATTACK - UNFINISHED SYMPATHY
ANOUK - NOBODY'S WIFE
DIRE STRAITS - WHEN IT COMES TO YOU
DIRE STRAITS - CALLING ELVIS
RAMMSTEIN - LAICHZEIT
STING - FIELDS OF GOLD
PARTY ANIMALS - AQUARIUS
PARTY ANIMALS - ATOMIC
MARK MORRISON - RETURN OF THE MACK
AC/DC - THUNDERSTRUCK
SHAGGY - OH CAROLINA
JUGGERNAUT - RUFFNECK RULES DA ARTCORE SCENE
APOLLO FOUR FORTY - AIN'T TALKIN' 'BOUT DUB
VENGABOYS - WE'RE GOING TO IBIZA
SCORPIONS - WIND OF CHANGE
ENIGMA - RETURN TO INNOCENCE
RAPSODY/WARREN G. - PRINCE IGOR
HAKKÛHBAR - GABBERSAURUS
MOBY - EVERYTIME YOU TOUCH ME
DEF RHYMZ - DOEKOE
DUNE - HARDCORE VIBES
MADONNA - FROZEN
METALLICA - SAD BUT TRUE
PUFF DADDY/JIMMY PAGE - COME WITH ME
NAS/LAURYN HILL - IF I RULED THE WORLD
2 PAC/DR. DRE - CALIFORNIA LOVE
BLACKSTREET/DR. DRE - NO DIGGITY
Dus je hebt jouw alcoholvrije bestaan opgegeven?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Eend zegt "team Gala".
Flopsjowquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen hanson in de top 100 en geen portishead. The show must go on er ook weer niet in. Jammer.
Portishead zometeen, op 107quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen hanson in de top 100 en geen portishead. The show must go on er ook weer niet in. Jammer.
Nu had ik mijn cassettebandje niet op tijd aangezet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker.dat ze dan zeggen dat ie gewoon om negen uur begint
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:08 schreef ddx het volgende:
[..]
Nu had ik mijn cassettebandje niet op tijd aangezet.
Romantiek pur sangquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bed of Roses.is echt zo'n zeikliedje
Terechte klachtquote:
Ik vraag me af waarom It's a motherfucker nooit een hit is geworden in de USA xDquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Timurgodte laat zijn en niet afkappen.
Waarom?quote:
Corgans stem niet trekken is onhandig bij disarm ja. Ik vind het prachtig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die stem. Dat gezang.
Het gaat door merg en been.
Ik kan het gewoon echt niet trekken.
En het gaat alle kanten op. Zit geen logica in heel het liedje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Corgans stem niet trekken is onhandig bij disarm ja. Ik vind het prachtig.
Daar ben ik het niet mee eens. Al zijn alle pumpkins-platen vrij prog opgebouwd, dat welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
En het gaat alle kanten op. Zit geen logica in heel het liedje.
Is ook niet mijn favoriete nummer van Siamese Dreams. Volgens mij is dit nummer bij vrouwen veel populairder vanwege de gevoelige snaar enzo. Geef mij maar Today en Cherub Rock.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
En het gaat alle kanten op. Zit geen logica in heel het liedje.
Todayquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is ook niet mijn favoriete nummer van Siamese Dreams. Volgens mij is dit nummer bij vrouwen veel populairder vanwege de gevoelige snaar enzo. Geef mij maar Today en Cherub Rock.
Ik ken alleen 1979 en Disarm.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is ook niet mijn favoriete nummer van Siamese Dreams. Volgens mij is dit nummer bij vrouwen veel populairder vanwege de gevoelige snaar enzo. Geef mij maar Today en Cherub Rock.
dat gaan we helaas niet meemaken vrees ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
WANNEER KOMT FUCKING YUKKIE B OP DE RADIO
Dan mis je heel veel als je van rock houdt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ken alleen 1979 en Disarm.
Heb nooit de behoefte gehad om er meer van te beluisteren.
Ome Sersjee keek naar de lijst, zette de radio aan, hoorde de Black Crowes en is toen even verhuisd naar radio 2.quote:
Ik hoor liever Misirlou dan Scooby Snacks na dat zinnetje, tbh.quote:
Nounounounounouquote:
Wil je niet met mij hier op schuifelen a la basisschoolfeestjes alorsepors?quote:
en niets van waarde was verloren.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en niets van waarde was verloren.
Ik ga nog liever houden op de Smurfenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wil je niet met mij hier op schuifelen a la basisschoolfeestjes alorsepors?
Even de jaren 90 ophalen?
Jeugdtrauma's all over again.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga nog liever houden op de Smurfen
Goed topic, mijn complimenten, Muis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
KLB / Freubelen met Gerda, Ria en Annie: van meuk maken wij nog meer meuk
nu al een klassieker
Ach niemand anders had het lef om het topic te openen dus deed ik het maar. Het was niet mijn idee.quote:
Echt om te huilen dat soort mensen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
nu al een klassieker
Het is slechts een tipje van de ijsberg.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
nu al een klassieker
Had daar toch nog een mooi liedje in gestaan. Al stond Immortality er ook (deels) inquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:25 schreef ddx het volgende:
Dit had wat mij betreft zo in de top 19 van gisteren mogen staan.
Godverdomme wat een troepquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
nu al een klassieker
Dit is echt dikke stront door een trechter ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:39 schreef Againzender het volgende:
God, het is ook wel een afspiegeling van het decennium, van top naar totale crap
Goed topic heb je gemaaktquote:
Ik heb iemand anders idee gewoon omgezet in actie. That's all.quote:
Had wel op 1 gemogen ja.quote:
Minstens top 5.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had wel op 1 gemogen ja.
Geen grap trouwens, oprecht.
Creep staat uiteraard hogerquote:
Paranoid Android helaas gemistquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Fake plastic trees staat er niet eens in.![]()
![]()
Sowieso de hele week niet gehoord.
Nou ik kon er zelfs niet om lachen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed was het niet. Lachwekkend lekker wel.
Het vlas snorretje is er nog steedsquote:
Goede teksten, goede muziek, stevige gitaren, ik zie het probleem niet...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed was het niet. Lachwekkend lekker wel.
Eens zien of ik het eens ben...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:04 schreef alors het volgende:
Ik wacht nog even op Glycerinedaarna een geschikt moment voor de lunch.
Enige zelfs.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:23 schreef opperkleurder het volgende:
Hoogst genoteerde niet Engels of Nederlandse plaat volgens mij.
Drents is natuurlijk gewoon Nederlands.quote:
Uhm nee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drents is natuurlijk gewoon Nederlands.
Wordt het onder Duits gerekend ja?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:30 schreef Impect het volgende:
Heeft iemand voor mij de lijst van de top 100 normaal in tekst met alleen Artiest - Titel.
Als ik um van de 3fm site kopieer komt er shit bij te staan.
alvast dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Nedersaksisch, wat onder Nederduits valt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt het onder Duits gerekend ja?
Ah, vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nedersaksisch, wat onder Nederduits valt.
Ja, maar Fries wordt ook als streektaal genoemd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zijn ook geen dialecten, maar streektalen.
U punt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar Fries wordt ook als streektaal genoemd.
Dat dat dus allemaal officieel erkend is. Dat zei ik toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |