Hahaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom word ik steeds als een of andere aso of psycho afgebeeld?! Terwijl ik zo'n lief schattig en classy meisje ben.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom word ik steeds als een of andere aso of psycho afgebeeld?! Terwijl ik zo'n lief schattig en classy meisje ben.
Rustig rustig jongedame, het is al aangepast.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja jij jaen daarbij eet ik niet eens hamburgers REMEMBER
beetje jammer dat de gok( fok media die alles maar beetje verzint) media dat wel van je maaktquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Oh nu ben ik ook nog een gokverslaafde?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
beetje jammer dat de gok media dat wel van je maakt
allereerst een typo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh nu ben ik ook nog een gokverslaafde?
quote:
Geloof ik wel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:59 schreef Hamster. het volgende:
Deadprez
[ afbeelding ]
Haan33
[ afbeelding ]
Godver je komt nog dicht in de buurt ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:59 schreef Hamster. het volgende:
Deadprez
[ afbeelding ]
Haan33
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:37 schreef snakelady het volgende:
De indruk die mensen van mij hebben zo ver vind ik niet zo heel vervelend.
Hahaha,look into my eyes...quote:
Stone cold crazyquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |