Maar komt dat door de posters zelf of hoe worden ze belachelijk gemaakt? Volgens tribalwars dan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:00 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Zal ik doen
Uhm, ja dat dacht hij wel ooit, maar volgensmij is hij daar een beetje vanaf gestapt. FOK! wordt wel gecontroleerd door de grote 'bazen'. En BNW is er om de mensen die daar posten/ en hun mening verkondigen voor gek te zetten (zoals nu gebeurd zegmaar).
Donker? Oh gaat ze naar Isistan?quote:
Hahaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom word ik steeds als een of andere aso of psycho afgebeeld?! Terwijl ik zo'n lief schattig en classy meisje ben.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom word ik steeds als een of andere aso of psycho afgebeeld?! Terwijl ik zo'n lief schattig en classy meisje ben.
Rustig rustig jongedame, het is al aangepast.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja jij jaen daarbij eet ik niet eens hamburgers REMEMBER
beetje jammer dat de gok( fok media die alles maar beetje verzint) media dat wel van je maaktquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Oh nu ben ik ook nog een gokverslaafde?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
beetje jammer dat de gok media dat wel van je maakt
allereerst een typo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh nu ben ik ook nog een gokverslaafde?
quote:
Geloof ik wel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:59 schreef Hamster. het volgende:
Deadprez
[ afbeelding ]
Haan33
[ afbeelding ]
Godver je komt nog dicht in de buurt ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:59 schreef Hamster. het volgende:
Deadprez
[ afbeelding ]
Haan33
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:37 schreef snakelady het volgende:
De indruk die mensen van mij hebben zo ver vind ik niet zo heel vervelend.
Hahaha,look into my eyes...quote:
Stone cold crazyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |