quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:29 schreef GlenSpey het volgende:
En we pikken onze 46 rogue weer op vandaag. Doel is om Outland te halen deze middag
Wat is je main?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:01 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ah, zolang m'n main maar aan in de top 2 blijft, ben ik gewoon tevreden
vooral surv jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:26 schreef GlenSpey het volgende:
Hunter wordt anders wel hard geraakt in WoD
Ehm Fan of Knives en Crimson Tempest...quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:54 schreef GlenSpey het volgende:
Krijgt mijn rogue ook nog iets van een fatsoenlijke AOE verderop?
Ik heb namelijk assassination, prima voor single targetting maar voor meerdere mobs heb ik helemaal niets in huis. Combat heeft een AOE talent maar dat is wel een 'ten koste van talent'.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef TwyLight het volgende:
Van mij mogen ze hunter wel perongelijk uit het spel verwijderen
Ik wilde nou net een hunter gaan levelen als volgende char. Enige class die ik niet hebquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef TwyLight het volgende:
Van mij mogen ze hunter wel perongelijk uit het spel verwijderen
mongolen classquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde nou net een hunter gaan levelen als volgende char. Enige class die ik niet heb
Is leuk hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde nou net een hunter gaan levelen als volgende char. Enige class die ik niet heb
Nei!! Hunters die een dungeon / raid ingaan en hun pet op taunt laten zijn mongolen ja!quote:
Wonderlijk dat Blizz dat nog niet idiot-proof heeft gemaakt door het automatisch uit te zetten in LFD/LFR.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:51 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Nei!! Hunters die een dungeon / raid ingaan en hun pet op taunt laten zijn mongolen ja!![]()
Hunter is leukquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik weleens met m'n voidy gehad, zou kunnen zweren dat ik de taunt uitgezet had, en er was ook niks te zien, maar de tank begon te zeuren, dus sindsdien even instant cast een andere minion oproepenquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:51 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Nei!! Hunters die een dungeon / raid ingaan en hun pet op taunt laten zijn mongolen ja!![]()
Is een voidwalker in een dungeon niet sowieso een no-go, ook qua dps? Mijn lock is demo, dus fel/wrathguard all the way, maar ik dacht dat de andere specs altijd een imp/felhunter namen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik weleens met m'n voidy gehad, zou kunnen zweren dat ik de taunt uitgezet had, en er was ook niks te zien, maar de tank begon te zeuren, dus sindsdien even instant cast een andere minion oproepen
Ligt het trouwens aan mij of zijn die krengen sowieso een stuk zwakker geworden? 50% van mijn health, voidy kan zichzelf niet meer healen, felbeast kan geen mana meer jatten / casters stunnen, succubus charmed niemand meer en ga zo maar door
Was de allereerste dungeon toen ik 15 dingde en was het vergetenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:33 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Is een voidwalker in een dungeon niet sowieso een no-go, ook qua dps? Mijn lock is demo, dus fel/wrathguard all the way, maar ik dacht dat de andere specs altijd een imp/felhunter namen.
Zijn wel lekker altijd snel dood die petsquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Wonderlijk dat Blizz dat nog niet idiot-proof heeft gemaakt door het automatisch uit te zetten in LFD/LFR.
Je kan toch zelf je voidy healenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik weleens met m'n voidy gehad, zou kunnen zweren dat ik de taunt uitgezet had, en er was ook niks te zien, maar de tank begon te zeuren, dus sindsdien even instant cast een andere minion oproepen
Ligt het trouwens aan mij of zijn die krengen sowieso een stuk zwakker geworden? 50% van mijn health, voidy kan zichzelf niet meer healen, felbeast kan geen mana meer jatten / casters stunnen, succubus charmed niemand meer en ga zo maar door
Of dan zeggen ze dat je niet moet zeiken en sneller moet wezenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:29 schreef KataStrofe het volgende:
Als ik als tank/healer een hutnterpet met growl aan heb in de dugeongroep laat ik hem altijd even zijn gang gaan, meestal is ie dan binnen 10sec dood. Leert die hunter het ook meteen. Vroeger kon je nog vragen of de hunter het uit wilde zetten, maar tegenwoordig is praten in instances tegen dovemansoren.
Ja dat weet ik ook wel, maar tochquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:39 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Je kan toch zelf je voidy healen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |