slomequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister was ik 48, eergister 40
WoD boost al gebruikt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 02:00 schreef GlenSpey het volgende:
Hm zit te twijfelen. Oude warrior over laten komen van andere server (85) of gewoon nieuwe war rollen?
Kan je wel inviten voor groep dan mag je naar mijn ravenlord mount kijken ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:25 schreef Olment het volgende:
Volgens mij is heel die Ravenlord mount gewoon een hoax..
159 kills so far :S
Ene keer heb je geluk, andere keer pech. RNGquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef Karina het volgende:
Ik voel je pijn, honderden keren (OK ik overdrijfmaar ik denk wel zeker 100 keer ) Stratholme gedaan solo maar nooit de mount geloot
Wel in 1x de Swift White Hawkstrider, eerste (en laatste) keer dat ik die dungeon ging doen, ging met iemand voor de lol mee.
Ja, dat wordt hier niets als dat zo zou zijn. Mensen in mijn guild racen voor server first en voor mij is de lol er dan af als je het zo snel gaat doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:05 schreef Roma-Totti het volgende:
Als je als eerste level 100 bent in mn guild krijg je een prijs
twitter:olandgren twitterde op donderdag 27-02-2014 om 20:21:09@Seerax Realm Firsts for leveling are removed in Warlords. reageer retweet
Nee maar wil die gebruiken voor een class die ik sws niet zie zitten om zelf te levelen.quote:
Dat vond ik altijd wel grappig om te zien, welke leveloze er alles aan gedaan had om z.s.m de eerste ergens in te zijn!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Server first achievements verdwijnen toch?twitter:olandgren twitterde op donderdag 27-02-2014 om 20:21:09@Seerax Realm Firsts for leveling are removed in Warlords. reageer retweet
Mja je moet iets om uniek te zijn hequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd wel grappig om te zien, welke leveloze er alles aan gedaan had om z.s.m de eerste ergens in te zijn!
Prima ontwikkelingquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Server first achievements verdwijnen toch?twitter:olandgren twitterde op donderdag 27-02-2014 om 20:21:09@Seerax Realm Firsts for leveling are removed in Warlords. reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prima ontwikkelingWe hebben er geloof ik 5 in het guild met 'server first level 90'. Allemaal samen geleveld en nadat één het haalde was er nog een beperkt tijdsframe voor anderen om het te halen.
Je schijnt een (verplichte) class tutorial te kunnen (of moeten indien verplicht) doorlopen als je die boost gebruikt, volgens mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nee maar wil die gebruiken voor een class die ik sws niet zie zitten om zelf te levelen.
Een DK heb ik bijvoorbeeld nog nooit voorbij Outland weten te krijgen, ondanks dat ze de eerste 55 al overslaan...
En die boostdan leer je toch niks van hoe je class werkt
Mjah maar na 100x wil ik toch wel een beloning hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:49 schreef Isabeau het volgende:
Ene keer heb je geluk, andere keer pech. RNG
Nieuwequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 02:00 schreef GlenSpey het volgende:
Hm zit te twijfelen. Oude warrior over laten komen van andere server (85) of gewoon nieuwe war rollen?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 02:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kan je wel inviten voor groep dan mag je naar mijn ravenlord mount kijken ?
Zo absurd is datquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ene keer heb je geluk, andere keer pech. RNG
[..]
Ja, dat wordt hier niets als dat zo zou zijn. Mensen in mijn guild racen voor server first en voor mij is de lol er dan af als je het zo snel gaat doen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:58 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Je schijnt een (verplichte) class tutorial te kunnen (of moeten indien verplicht) doorlopen als je die boost gebruikt, volgens mij.
Meende dit ergens gelezen te hebben, maar kan het niet meer terugvinden.quote:
http://wow.joystiq.com/20(...)required-for-heroic/quote:We will have Normal and Heroic versions of our max-level dungeons. (Note that we did not have Normal level 90 dungeons in Mists.)
There will be no special requirement other than basic level/ilvl requirements on queuing for Normal dungeons or LFR.
Level-up quest gear will get you into Normal dungeons/scenarios, and Normal dungeon/scenario gear will get you into LFR.
Heroic dungeons will be more challenging than the Normal version (not brutally difficult, mind you -- just somewhat more demanding).
You will need a Silver Proving Grounds medal in a given role in order to queue for random matchmaking for a Heroic Warlords dungeon. If you form a premade group, you can zone in regardless and no such requirement applies.
Hoe kan dat actueel zijn als het over WoD gaat....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:02 schreef Ssytse het volgende:
[..]
http://wow.joystiq.com/20(...)required-for-heroic/
Dit is niet meer actueel?
Die swift white heeft ook een hogere droprate toch? Die heb ik wel een keer of 3 zien droppen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, honderden keren (OK ik overdrijfmaar ik denk wel zeker 100 keer ) Stratholme gedaan solo maar nooit de mount geloot
Wel in 1x de Swift White Hawkstrider, eerste (en laatste) keer dat ik die dungeon ging doen, ging met iemand voor de lol mee.
Jesisquote:- De meest scheve balance is te vinden op server Silvermoon, voor iedere Horde speler lopen er daar ruim achttien Alliances.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |