Daar is doorgaans niet zo heel veel voor nodig. De 3.557e herhaling van een gifje uit Voetbal International is al snel leuker dan een gesprek van Pauw over mensen die doodgaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op weg naar bed maar bleef nog even hangen, ik dacht: misschien is het topic leuker dan Pauw en dat was ook zo
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Of hij de zure mensen hier moet bedanken weet ik nog zo net niet hoor
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is doorgaans niet zo heel veel voor nodig. De 3.557e herhaling van een gifje uit Voetbal International is al snel leuker dan een gesprek van Pauw over mensen die doodgaan.
De gifjes heb ik helaas gemist geloof ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is doorgaans niet zo heel veel voor nodig. De 3.557e herhaling van een gifje uit Voetbal International is al snel leuker dan een gesprek van Pauw over mensen die doodgaan.
Vroeger was je nog wel eens een zonnetje maar die tijden zijn voorbij geloof ik.quote:
Ja, maar rekenen ze de mensen die dood zijn nu wel of niet mee met de kijkcijfers? Dat ze stil liggen met hun hoofd naar de tv, betekent nog niet meteen dat ze hebben gekeken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers.
Specsavers en zonnetje in één zin?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
Vroeger was je nog wel eens een zonnetje maar die tijden zijn voorbij geloof ik.
Niet zo boos doen hoor, gewoon weer overal gaan slowchatten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
Vroeger was je nog wel eens een zonnetje maar die tijden zijn voorbij geloof ik.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik hem zonnetje noemde, maar ja nu is het meer een maansverduistering.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers en zonnetje in één zin?![]()
[ afbeelding ] Deze post-icon is speciaal toegevoegd toen hij z'n account op FOK! aanmaakte.
Had een rotweek. Was geen zonnetje dus. En nu ga ik slapen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo boos doen hoor, gewoon weer overal gaan slowchatten.
.
Ik vind dat geen goede vergelijking. Maansverduisteringen zijn maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat ik hem zonnetje noemde, maar ja nu is het meer een maansverduistering.
Vorig jaar rekenden ze Paul Witteman ook tot een van de presentatoren, lijkt me wel dus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, maar rekenen ze de mensen die dood zijn nu wel of niet mee met de kijkcijfers? Dat ze stil liggen met hun hoofd naar de tv, betekent nog niet meteen dat ze hebben gekeken.
Alles is tijdelijk, ook wij Elf.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat geen goede vergelijking. Maansverduisteringen zijn maar tijdelijk.
Dat is toch niet mijn schuld?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Had een rotweek. Was geen zonnetje dus. En nu ga ik slapen.
Ga zuipen, daar word ik altijd vrolijk van.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Rotbui en gezellig kletsen gaat niet zo goed samen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:02 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic is verworden tot het NWS slowchat, en dat topic staat mij totaal niet aan.
Ik denk, ik zeg het maar even.
Trustenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Rotbui en gezellig kletsen gaat niet zo goed samen.
In je eentje zuipen word ik niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga zuipen, daar word ik altijd vrolijk van.
Ik eindig altijd met dat ik me huilend zit af te trekken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga zuipen, daar word ik altijd vrolijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |