Is het nou zo moeilijk om ontopic te blijven?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Lever je postrechten maar in, dit wordt niets meer.
Moet wel echt heel kut zijn geweest waar je vandaan kwam dan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:38 schreef Voszje het volgende:
Hiervoor kwam ik wel even in KLB spieken.
Behoorlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet wel echt heel kut zijn geweest waar je vandaan kwam dan.
quote:
Deze zijn echt treffendquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, dit is supergirl
[ afbeelding ]
Voszjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:38 schreef Voszje het volgende:
Hiervoor kwam ik wel even in KLB spieken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:51 schreef ThePartyPooper het volgende:
Nieuwenier
[ afbeelding ]
mapima
[ afbeelding ]
Hoe bedoelt u mijn medebroeder.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit doet jouw kansen fors slinken!
Ten eerste is het bedoeld als karikatuur, en ten tweede heeft ze al een возлюбленный, dus zo gek veel haalt het niet uit vrees ikquote:
Alles kan kapotquote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ten eerste is het bedoeld als karikatuur, en ten tweede heeft ze al een возлюбленный, dus zo gek veel haalt het niet uit vrees ik
wat was je oude account dan?quote:
hoe kom je aan die foto van mijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, dit is supergirl
[ afbeelding ]
Ik weet toch zelf hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar jij staat er ook niet tussen.
Hoax, je bent een Fok!er/Fok!ster, die geven niet om uiterlijk en hebben dus geen spiegel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:37 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik weet toch zelf hoe ik eruit zie
Als het donker is zie ik mezelf in mijn zolderraam. Of in de reflectie van mijn monitor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoax, je bent een Fok!er/Fok!ster, die geven niet om uiterlijk en hebben dus geen spiegel.
Aangenaam.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:43 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ons? Jij bent de woordvoerder van Klaagbaak ofzo?
Ooh ja, goed punt...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:46 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als het donker is zie ik mezelf in mijn zolderraam. Of in de reflectie van mijn monitor.
Wat ben jij een kattige kreng, zeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:37 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik weet toch zelf hoe ik eruit zie
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ten eerste is het bedoeld als karikatuur, en ten tweede heeft ze al een возлюбленный, dus zo gek veel haalt het niet uit vrees ik
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben kaal, en ouder
en meestal naakt als ik FOK!
nee, niet echtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:39 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
jij houd van psychologische dingen net als ik dus waaqrschijnk lijk ook net als mij
[ afbeelding ]
спасибоquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:21 schreef Voszje het volgende:
[..]
Wel lief dat je me erin hebt gezet, daar krijg je een поцелуй voor.
Probeer die ene hersencel van je aan te wenden om uit te loggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:34 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om ontopic te blijven?
quote:
Oh, hehe.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja..
in de verste verte niet hahaha
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:09 schreef trucker3 het volgende:
Deadprez:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha, dat zie ik als een compliment, 10 jaar jonger en 10 kilo lichter.quote:
Die met die krullen denk ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, dat zie ik als een compliment, 10 jaar jonger en 10 kilo lichter.
Maakt me niet eens uit welke van de twee.
ik heb wel echt krullen.quote:
Ik zie haar om de een of andere reden met donker haar en in een bloemenveld, wellicht door haar icoon.quote:
Dus ze is bevriend met Guus?quote:
Oef...quote:
Je vind modus een lekker wijf?quote:
Z'n algehele doen en laten heeft wel veel weg van een ontevreden prinsesje vind je niet?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:35 schreef pussycatdoll het volgende:
[ afbeelding ]
(v.l.n.r. BozeHaas,Haan33,Deadprez)
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Z'n algehele doen en laten heeft wel veel weg van een ontevreden prinsesje vind je niet?
Mocht ze willenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]![]()
Dit is houseoftheholy overigens
[ afbeelding ]
Sorry huiske
SPOILER: HousesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
In dit topic wat aan haar gewijd is laat ze anders best haar emotionele kant zienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mocht ze willenook veel te weinig emo in deze pic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |