Ik weet toch zelf hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar jij staat er ook niet tussen.
Hoax, je bent een Fok!er/Fok!ster, die geven niet om uiterlijk en hebben dus geen spiegel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:37 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik weet toch zelf hoe ik eruit zie
Als het donker is zie ik mezelf in mijn zolderraam. Of in de reflectie van mijn monitor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoax, je bent een Fok!er/Fok!ster, die geven niet om uiterlijk en hebben dus geen spiegel.
Aangenaam.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:43 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ons? Jij bent de woordvoerder van Klaagbaak ofzo?
Ooh ja, goed punt...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:46 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als het donker is zie ik mezelf in mijn zolderraam. Of in de reflectie van mijn monitor.
Wat ben jij een kattige kreng, zeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:37 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik weet toch zelf hoe ik eruit zie
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ten eerste is het bedoeld als karikatuur, en ten tweede heeft ze al een возлюбленный, dus zo gek veel haalt het niet uit vrees ik
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben kaal, en ouder
en meestal naakt als ik FOK!
nee, niet echtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:39 schreef Jorelda_Roglovi het volgende:
jij houd van psychologische dingen net als ik dus waaqrschijnk lijk ook net als mij
[ afbeelding ]
спасибоquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:21 schreef Voszje het volgende:
[..]
Wel lief dat je me erin hebt gezet, daar krijg je een поцелуй voor.
Probeer die ene hersencel van je aan te wenden om uit te loggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:34 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om ontopic te blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |