abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145981981
Wat Robin zegt, tis Rotterdam..

Verder, Piet dat is inderdaad mega... vrienden van me hebben n viigenboom, ga er geregeld langs voor n verse in de zomer!

Markthal opzich nog niet geweest, al trekt het me niet zo erg dat de Bram, Delifrance en al de andere ketens er zitten..
Keep on Tripp'n
pi_145984991
Daar heb je weinig last van hoor. Er zit genoeg dat wel de moeite waard is.
pi_146025365
Zo, eens even op pompoenenjacht vandaag! :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:50:40 #244
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146026097
Leuk. En daarna wil ik graag horen dat jij die Japanse ook veeeeeeeeeeeeeel lekkerder vindt dan gewone. Dan weet je dat vast. :P
pi_146026370
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 10:30 schreef RobinOok het volgende:
Vanaf morgen ook Japanse pompoenen van eigen polderbodem: kabocha!
De lekkerste pompoenen die er zijn. :Y

[ link | afbeelding ]
(vooraan bij de ingang, geloof ik)
Om precies te zijn, iets verderop in de Markthal dan bij de ingang, te weten bij de 'Wereld van Smaak'-kraam, waar elke week (geloof ik) een ander versproduct van Nederlandse bodem geshowcased wordt. En het ligt er nu dus stampvol Kabochapompoenen! :) Waarvan er nu drie in mijn tas. Jeej.
pi_146026391
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:50 schreef RobinOok het volgende:
Leuk. En daarna wil ik graag horen dat jij die Japanse ook veeeeeeeeeeeeeel lekkerder vindt dan gewone. Dan weet je dat vast. :P
En ik vind gewone al zo lekker! :)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:04:19 #247
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146026480
Wil die japanse graag eens proberen, want gewone pompoen, mwa, dan vind ik heel wat aardappels interessanter smaken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146027909
De oogst van vandaag:
- drie kabochapompoenen
- gerookte sesamzaadjes
- stukje manchego
- tahoon cress
- strasberries (voor de lol, ze roken zo lekker!)
- zoeteaardappelnoedels
- gedroogde moerbeien

Ter plekke gegeten
- 1 bánh mì speciaal
- 2 gefrituurde rijstballetjes met sesam en zoete bonenvulling

En om 11:15 alweer thuis! Ik kan er wel aan wennen :) :9
pi_146033661
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:16 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Oeh dta zijn goede koopjes zeg! wat ga je met de vijgen doen?
Daar ga ik nu compôte van maken en koekjes :9 En hazelnoot-chocoladekoekjes aangezien mijn zusje een kilo hazelnoten meegaf toen we op bezoek waren zondag.
En ik heb gewoon ook heel erg trek in koekjes :@

Kreeg ook nog een pompoen van 5 kilo ofzo mee van zusje. Die heb ik maar bij de voordeur gezet als sier :+

De peultjes heb ik schoongemaakt, ff geblancheerd en in porties in de vriezer.

Frambozen zijn gisteren opgegaan bij het kiwi-sorbetijs :9
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:23:45 #250
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146033781
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Wil die japanse graag eens proberen, want gewone pompoen, mwa, dan vind ik heel wat aardappels interessanter smaken
Ja, moet je echt eens proberen. En dan liefst nu en niet veel later in het seizoen, als ze al wat ouder zijn. Nu zijn ze op hun best. Ben benieuwd dus wat jij ervan vindt dan.
Ik ben normaal ook niet dol op pompoen.
pi_146034063
Vruchtvlees is wel geler en minder oranje dan op die foto's van jou Robin!
Klaar met roosteren nu. Tijd om 'm op te eten. :)
pi_146034299
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:32 schreef minilot het volgende:
Ben benieuwd!
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:52:03 #253
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146034653
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:32 schreef minilot het volgende:
En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En?
pi_146035041
Heeeeeeeeeeeeeeeel lekker! ^O^
Ik hou sowieso wel van pompoen, maar deze heeft echt knuffelzacht vruchtvlees (na het roosteren) en smaakt inderdaad naar kastanje! O+
Ik ben blij dat ik er meteen drie heb gekocht! Voor zo'n beetje al die Amerikaanse recepten met pompoen waar nu rond Halloween de blogs mee vol staan is deze pompoen ongetwijfeld een voortreffelijke keuze :9

Voor mijn lunch ermee, zie het Foodgawkertopic.
  zaterdag 8 november 2014 @ 00:43:24 #255
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146423296

Tadaaaaaaaaaaaaaaaa, mijn overzicht van alle stands in de markthal waar je als Asian Food Lover je hart kunt ophalen. Van Wah Nam Hong supermarkt tot tropische vruchten, Aziatische groenten en lekkere eettentjes:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/markthal-rotterdam/
  zaterdag 8 november 2014 @ 00:45:37 #256
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146423336
En ik hield na het relaas van Iwanius mijn hart vast bij het Vietnamese kraampje, maar hun Special Banh Mi was gewoon hardstikke lekker. Niks mis mee.
(ja, het kan altijd beter met meer originele smaken, maar het was echt heus gewoon een lekker broodje, zelfs na een half uur in alufolie)

(kleeeeeein beetje vals gespeeld, want zij deden er 1 miezerige stengel koriander op en dat heb ik thuis vervangen door meer koriander)
  zaterdag 8 november 2014 @ 01:21:00 #257
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_146423970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef minilot het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeel lekker! ^O^
Ik hou sowieso wel van pompoen, maar deze heeft echt knuffelzacht vruchtvlees (na het roosteren) en smaakt inderdaad naar kastanje! O+
Ik ben blij dat ik er meteen drie heb gekocht! Voor zo'n beetje al die Amerikaanse recepten met pompoen waar nu rond Halloween de blogs mee vol staan is deze pompoen ongetwijfeld een voortreffelijke keuze :9

Voor mijn lunch ermee, zie het Foodgawkertopic.
Wat heb je allemaal nog meer met pompoen gemaakt? :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 8 november 2014 @ 01:30:11 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146424098
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 00:45 schreef RobinOok het volgende:
En ik hield na het relaas van Iwanius mijn hart vast bij het Vietnamese kraampje, maar hun Special Banh Mi was gewoon hardstikke lekker. Niks mis mee.
(ja, het kan altijd beter met meer originele smaken, maar het was echt heus gewoon een lekker broodje, zelfs na een half uur in alufolie)

[ link | afbeelding ]

(kleeeeeein beetje vals gespeeld, want zij deden er 1 miezerige stengel koriander op en dat heb ik thuis vervangen door meer koriander)
Heb je ergens nog en ouwe afgelebberde sigaar zien liggen?
Dan was Iwanius er dus ook geweest.
Gewoon omdat het vandaag is. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_146424151
Prijzen van groente en fruit in die hal liggen vies hoog
blablablabla
  zaterdag 8 november 2014 @ 01:42:34 #260
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146424249
Ik vind het eigenlijk reuze meevallen, die prijzen.

(en nee, geen sigaren gezien :-) )
pi_146424591
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 00:43 schreef RobinOok het volgende:

Tadaaaaaaaaaaaaaaaa, mijn overzicht van alle stands in de markthal waar je als Asian Food Lover je hart kunt ophalen. Van Wah Nam Hong supermarkt tot tropische vruchten, Aziatische groenten en lekkere eettentjes:

RobinOok overzicht vd Markthal voor Aziatische Foodlovers.
Mooi,welkome aanvulling op wat ik eerder neerpende.

quote:

:? Ik heb er niets genuttigd hoor zoals hier te lezen is. De bediening stond mij niet aan en als ik op deze manier wegga dan keer ik er nooit meer terug.

V.w.b. die baquet van hun kun je zien dat het doodgewoon ' AH' (goedkoop) stokbrood is. Kun je nagaan hoe spot on ik was toen ik in mijn ervaring hun eten bagataliseerde. Bedoel als dat al zo goedkoop wordt geprepareerd dan.... :') Hier bij Deli Tasty heb ik precies zo een zelfde broodje genomen als dat jij hebt. Het verschil in brood zie je ook gelijk! Hier een betere foto! Maar ja,wat wil je. Bij Deli Tasty heb je geen HK Chinezen.

Kortom meer waar (kwaliteit) voor je geld! :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2014 02:17:58 ]
  zaterdag 8 november 2014 @ 02:41:48 #262
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146424790
Nou, sorry, misschien kijk ik er overheen, maar ik herken of zie geen baguette op jouw foto's.
pi_146425135
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef minilot het volgende:
knuffelzacht vruchtvlees
Knuffelzacht :D Mooi woord! _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:30:19 #264
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_146428773
quote:

[ link | afbeelding ]

Ziet er goed uit, ik heb het broodje beef gegeten, erg simpel maar gewoon lekker.

En hele aardige mensen. Maar dat had ik al eerder geschreven.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_146434273
Het viel mij een beetje tegen eerlijk gezegd..

De markthal vond ik niet zo boeiend, veel kleiner dan ik dacht en niet zo'n bijzonder assortiment als ik gehoopt had. Vooral veel (dure) eettentjes vond ik. 8.50 voor 2 mini kroketjes, nee bedankt.. De markt ervoor is leuker.

Ik ga nog wel eens terug als ik eens decadent kan doen en er uit eten kan gaan, maar in principe hoef ik niet zo ver te reizen om dezelfde leuke dingen ergens anders te vinden ;)
pi_146449974
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:55 schreef Peter het volgende:
Zou het stinken als je daar je raampje open zet? Die vislucht etc..
Vis mag absoluutniet stinken
pi_146450000
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 00:11 schreef y8987 het volgende:

[..]

Vis mag absoluutniet stinken
Ik vind elke viskraam stinken :+
dag
pi_146450453
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 00:12 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik vind elke viskraam stinken :+
Klopt en dat is een slecht teken.

Verse vis is compleet geurloos
pi_146451110
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:41 schreef RobinOok het volgende:
Nou, sorry, misschien kijk ik er overheen, maar ik herken of zie geen baguette op jouw foto's.
Click en Click.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 00:41:43 ]
pi_146451204
quote:
15s.gif Op zondag 9 november 2014 00:41 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Click en Click.
Dat zijn van die harde Turkse nepkadetten toch ? :@
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: