de_dustquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
de_dustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens effe checken..
Ik download al die spellen altijd maar effe en als het niks is flikker ik het er weer vanaf.
9 van de 10 zijn meestal bagger
- Djehoetie / Jehuty -
Tsja, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als iets wat ik op mijn telefoon zelfs nog niet zou spelen.
Ja. Alleen beetje jammer dat die psn+ games nooit mijn ding zijnquote:
Komt vanzelf, de komende jaren zullen er genoeg retail games op Plus komen neem ik aan waar ook voor jou wel wat bij zal zitten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Alleen beetje jammer dat die psn+ games nooit mijn ding zijn
Nou boeien graphics me helemaal niets.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er misschien wel honderd uur in zitten... een van de beste en moeilijkste roguelike platformers ooit, en uberhaupt een van de moeilijkste games die ik ken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
de_dustde_dust2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb er misschien wel honderd uur in zitten... een van de beste en moeilijkste roguelike platformers ooit, en uberhaupt een van de moeilijkste games die ik ken.
Die game is fucking awesome, maar ik denk te moeilijk en ontoegankelijk voor het gros van de gamers hier. Ik denk samen met hotline miami m'n favouriete indies van de afgelopen jaren. Ben fucking blij dat hij nu op de ps4 te krijgen is.
Wat is dat dust voor iets?
Had het voor XBLA gekocht, vanwege die prima reviews. maar de voice-acting was tenenkrommend, alsof je naar een slechte cartoon voor 7-jarigen zat te kijken, en het was qua art-style typisch zo NEP-anime. Ik ben gek op anime-style, maar dit was dus een beetje zo'n nep-versie van anime, dus net iets te overdreven allemaal.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Dust An Elysian Tale is volgens mij wel tof hoor, kreeg iirc prima reviews.
8 oktoberquote:
Toffe game idd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb er misschien wel honderd uur in zitten... een van de beste en moeilijkste roguelike platformers ooit, en uberhaupt een van de moeilijkste games die ik ken.
Die game is fucking awesome, maar ik denk te moeilijk en ontoegankelijk voor het gros van de gamers hier. Ik denk samen met hotline miami m'n favouriete indies van de afgelopen jaren. Ben fucking blij dat hij nu op de ps4 te krijgen is.
Wat is dat dust voor iets?
Ik vind ze meestal wel leuk, maar niet leuk genoeg om door te zetten als ik effe vast zit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Alleen beetje jammer dat die psn+ games nooit mijn ding zijn
Echt? Klotezooi, ik wilde die misschien ook nogquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:46 schreef Mystikvm het volgende:
Hmm, had ik mij ingelezen in Pier Solar HD en was ik er best geïnteresseerd in geraakt, komt de game niet in EU uit. Balen.
Niet deze week in elk geval. Zie niet dat het nooit zal gebeuren, maar kan wel even duren, denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Echt? Klotezooi, ik wilde die misschien ook nog
Naja, dan maar de Wii U versie
Is die update voor alle platforms beschikbaar, of alleen voor pc en current gen consoles?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
De grote ''fall update'' van Battlefield 4 werkt trouwens ook goed, gisteravond even een paar potjes gespeeld en het voelt allemaal nog soepeler en strakker aan. Het rennen en richten sowieso.
Dus voor wie de game zat was, zeker nog eens gaan kijken als je m nog hebt.
PC, PS4 en One sowieso, geen idee over de PS3/360.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is die update voor alle platforms beschikbaar, of alleen voor pc en current gen consoles?
Yi-Long noemt het maar een matige maand..........topmaand dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Had het voor XBLA gekocht, vanwege die prima reviews. maar de voice-acting was tenenkrommend, alsof je naar een slechte cartoon voor 7-jarigen zat te kijken, en het was qua art-style typisch zo NEP-anime. Ik ben gek op anime-style, maar dit was dus een beetje zo'n nep-versie van anime, dus net iets te overdreven allemaal.
Spelunky lijkt me idd wel tof.
Arkham Asylum is inmiddels al eeuwen oud en dus belachelijk dat die nu in de Plus zit. Dit begint inmiddels een beetje beledigend te worden.
Blij met Spelunky. De rest is rotzooi. Zeer matige maand weer. Flikker dan gewoon Tomb Raider ofzo erin.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yi-Long noemt het maar een matige maand..........topmaand dus [ link | afbeelding ]
Juis, PES moet ik oook nog halenquote:
http://blog.eu.playstatio(...)y-dust-elysian-tale/quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:32 schreef elshaarawy92 het volgende:
Op mn werk gehoord dat Black Flag gratis is nou... ik ziet het niet.. of is het een gratis DLC ipv game?
The new list of free games for PlayStation Plus for October 2014 is rumored to include the following, although of course the official list will not be available until later this week:
PS 4
Octodad: Dadliest Catch
Flower (cross-buy)
Injustice
Steamworld Dig
Assassins Creed Black Flag
Nee hoor. Spellen voor de PS4 zijn:quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:32 schreef elshaarawy92 het volgende:
Op mn werk gehoord dat Black Flag gratis is nou... ik ziet het niet.. of is het een gratis DLC ipv game?
The new list of free games for PlayStation Plus for October 2014 is rumored to include the following, although of course the official list will not be available until later this week:
PS 4
Octodad: Dadliest Catch
Flower (cross-buy)
Injustice
Steamworld Dig
Assassins Creed Black Flag
pff wat zijn ze gierig zeg.. Ik zag NBA etc. volledige game gratis voor ps3... Maar er komen altijd kutgames voor de PS4quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:47 schreef Morri het volgende:
[..]
Nee hoor. Spellen voor de PS4 zijn:
DriveClub (gedeeltelijk gratis)
Spelunky
Dust: an Elysian Tale
Pix the Cat
Spelunky kut noemenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:56 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
pff wat zijn ze gierig zeg.. Ik zag NBA etc. volledige game gratis voor ps3... Maar er komen altijd kutgames voor de PS4
wat is het dan? Pure tyfus ?quote:
zit geen offline multiplayer in toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Shadow of Mordor valt na iets meer dan 2 uur spelen absoluut niet tegen.
Waarom jij een ps 4 hebt gekocht blijft me een raadselquote:
niet voor al die bagger indies iigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom jij een ps 4 hebt gekocht blijft me een raadsel
Helemaal geen MP dacht ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit geen offline multiplayer in toch?
Ik heb het iig niet gevondenquote:
Hij's tof, maar moest wel ff inkomen... een beetje verwarrend in het begin.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Shadow of Mordor valt na iets meer dan 2 uur spelen absoluut niet tegen.
Why? (gewoon interesse, niet om af te katten of zoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hij's tof, maar moest wel ff inkomen... een beetje verwarrend in het begin.
Euh, ja beetje veel info denk ik... moest ook ff de controls onder de knie krijgen, ik heb nooit echt Archam games of AC games gespeeld. Overal liepen ook ineens orcs en captains die achter me aan gingen rennen en mij gingen beledigenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Why? (gewoon interesse, niet om af te katten of zo). Verhaal graag in spoilers, anders krijgen we er gezeur over. Mocht het mechaniek zijn is dat niet zo'n probleem.
Klopt, moest ook even wennen, maar daarna ging het los!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hij's tof, maar moest wel ff inkomen... een beetje verwarrend in het begin.
Toch wel een lichte vorm ervan. Je kunt je vrienden avengen.quote:
Er zit een verhaal in. je kunt zelf kiezen of je het meteen volgt, of allerlei zijopdrachten gaat doen. Orcs voor je vechten komt pas ietsie later, als je een bepaalde skill verdient in het verhaalquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:32 schreef Cikx het volgende:
Is het echt een verhalende game of gewoon orcs afslachten/voor jou laten vechten?
Ah oké, ik ben nu ook wel benieuwd moet ik zeggen. Al ga ik hem toch niet meteen halen, aangezien ik nog veel wil spelen dat ik al heb, weinig tijd heb door studie en in november ook nog Dragon Age uitkomt waar ik wel een paar honderd uur in ga stoppen hopelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een verhaal in. je kunt zelf kiezen of je het meteen volgt, of allerlei zijopdrachten gaat doen. Orcs voor je vechten komt pas ietsie later, als je een bepaalde skill verdient in het verhaal
Headshots met pijlen op dat soort gasten zou moeten werken!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:25 schreef Retarded het volgende:
Ik moest ook even aan de controls wennen, en dat terwijl ik alle AC en Batman games gespeeld heb. Maar na een half uurtje ging het al erg goed, heb flink wat battles gewonnennu 2 uur verder en heb de eerste 4 captains al dood.
Ik vraag me alleen af... bij sommige geeft ie als weakness bijvoorbeeld Ranged Attacks aan. Maar met 1 of 2 pijlen krijg je ze niet dood. Wat is hier de bedoeling, want je krijgt meer XP volgens mij als je ze killed met een weakness.
Misschien miktte ik dan niet goedquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Headshots met pijlen op dat soort gasten zou moeten werken!
Ik had een captain met als weakness angst voor die beesten waar je op kon rijden, toen ik hem had gespot heb ik zo'n beest uit een kooi bevrijd, daarna wat normale uruk af laten slachten die in de buurt stonden en toen op dat beest gesprongen en naar die captain gelopen. Hij verstijfde van angst en toen kon ik m simpel opeten.
Zou kunnen en vergeet ook niet je boog lang aan te spannen voor je schiet, dat vergat ik zelf in het begin.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:39 schreef Retarded het volgende:
[..]
Misschien miktte ik dan niet goedheb mn health en die andere geupgrade, focus nog niet.
Wat is dit een vette game zeg!
Klopt ja, erg leuk!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:48 schreef Retarded het volgende:
Ik vind de sound uit de controller ook brilliant gedaan! Zowel uit mn 5.1 set als uit de controller, maar dan met een vertraging waardoor er een soort van echo ontstaat. Heel erg cool!
PSN doet wat moeilijk las ik net... Dus dat zou zomaar kunnen ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere keer wanneer ik uit een game kom lijkt de store wel down, of beter gezegd, kom ik er niet in.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oké thanks.
Ik doe nu weer die demo P.T. was vannacht echt te schijterig om verder te spelen_!
Hoe kun je er nou bang van worden? Je weet toch dat er niets kan gebeuren, behalve dat je soms even moet schrikken door een goedkoop 'BOE!!!' effectje met dat spookje!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe kun je er nou bang van worden? Je weet toch dat er niets kan gebeuren, behalve dat je soms even moet schrikken door een goedkoop 'BOE!!!' effectje met dat spookje!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen vinden het gevoel van schrikken een akelig gevoel. Maar kicken er wel stiekem op als ze het gedaan hebben. Daarom is men soms bang om te schrikken, en stoppen ze met spelen. Maar toch benieuwd zijn om volgende dag weer verder te spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Damnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.gamersyde.com/(...)uderia-33141_en.html
Waar is mijn onderkaak!?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
[..]
Hoe kun je er nou bang van worden? Je weet toch dat er niets kan gebeuren, behalve dat je soms even moet schrikken door een goedkoop 'BOE!!!' effectje met dat spookje!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom krijgen sommige mensen een kick van racegames? Ze gaan toch niet echt met 320 km/h door de bocht? Als ze crashen, gebeurt er toch niks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrij autistische opmerking van jou. Wat voor jou geldt, hoeft voor anderen niet te gelden. Natuurlijk weet iedereen dat het niet echt is, maar toch is het opgaan in zo'n game voor veel mensen leuk. Zo kun je de achtbaan ook wel wegrelativeren. "Ja, je vindt het alleen maar spannend omdat je hersenen adrenaline aanmaken, en bij mensen met veel receptoren leidt dit tot een kick".![]()
[..]
Hoe kun je er nou bang van worden? Je weet toch dat er niets kan gebeuren, behalve dat je soms even moet schrikken door een goedkoop 'BOE!!!' effectje met dat spookje!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kan je alles dood relativeren natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens jou theorie hier kan er nooit iets spannend zijn kwa films/games aangezien je ALTIJD weet dat er niks kan gebeuren. Goed argument ja.
Zoiets heet 'psychologische horror'. Een genre dat blijkbaar niet voor jou is weggelegd. Is niet erg, maar doe niet net alsof het heel erg raar is dat mensen zoiets wél kunnen waarderen. En als je denkt dat het wel raar is dan ontbreekt er een stukje voorstellingsvermogen/inlevingsvermogen tussen je oren.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Eigenlijk is dit ene woord al een goede samenvattingquote:
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ik vind het ook 'vervelend', maar ik zie het meer als een makkelijk goedkoop 'truukje', oftewel, je bent bang dat je aan het schrikken gemaakt wordt, dus vandaar ben je steeds op je hoede, maar je weet ook dat je sowieso aan het schrikken gemaakt zult worden, dus je hebt er verder weinig invloed op.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het gevoel van schrikken een akelig gevoel. Maar kicken er wel stiekem op als ze het gedaan hebben. Daarom is men soms bang om te schrikken, en stoppen ze met spelen. Maar toch benieuwd zijn om volgende dag weer verder te spelen.
Ik moet zeggen dat ik sowieso weinig films eng vind/vond. Vreemd genoeg was ik als kind dan wel weer doodsbang voor die 'plaaggeest' in Bassie en Adriaan....
... maar goed, toen was ik pas 17, dus dan mag het.![]()
Ik zit er nu ook dik inquote:Die adrenaline telkens weer als je een captain tegen komt!
De truc van goede horror is dat je soms ook niet aan het schrikken gemaakt wordt wanneer je het wel verwacht. In P.T. wordt dat heel goed gedaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het ook 'vervelend', maar ik zie het meer als een makkelijk goedkoop 'truukje', oftewel, je bent bang dat je aan het schrikken gemaakt wordt, dus vandaar ben je steeds op je hoede, maar je weet ook dat je sowieso aan het schrikken gemaakt zult worden, dus je hebt er verder weinig invloed op.
Ik moet zeggen dat ik sowieso weinig films eng vind/vond. Vreemd genoeg was ik als kind dan wel weer doodsbang voor die 'plaaggeest' in Bassie en Adriaan....
... maar goed, toen was ik pas 17, dus dan mag het.![]()
In een achtbaan enzo ben ik idd ook niet bang of zenuwachtig. Vliegtuig ook niet. Rondlopen in achterbuurten in een vreemde stad ook niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom krijgen sommige mensen een kick van racegames? Ze gaan toch niet echt met 320 km/h door de bocht? Als ze crashen, gebeurt er toch niks?
Vrij autistische opmerking van jou. Wat voor jou geldt, hoeft voor anderen niet te gelden. Natuurlijk weet iedereen dat het niet echt is, maar toch is het opgaan in zo'n game voor veel mensen leuk. Zo kun je de achtbaan ook wel wegrelativeren. "Ja, je vindt het alleen maar spannend omdat je hersenen adrenaline aanmaken, en bij mensen met veel receptoren leidt dit tot een kick".Qua HORROR ben ik nooit echt bang, wat betreft films. Maar met normale films leef je natuurlijk wel mee met de karakters en hoop je natuurlijk dat het allemaal goed komt, maar goed, dan heb je het over relaties enzo, en niet over fictieve monsters.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zo kan je alles dood relativeren natuurlijkVolgens jou theorie hier kan er nooit iets spannend zijn kwa films/games aangezien je ALTIJD weet dat er niks kan gebeuren. Goed argument ja.
Zoiets heet 'psychologische horror'. Een genre dat blijkbaar niet voor jou is weggelegd. Is niet erg, maar doe niet net alsof het heel erg raar is dat mensen zoiets wél kunnen waarderen. En als je denkt dat het wel raar is dan ontbreekt er een stukje voorstellingsvermogen/inlevingsvermogen tussen je oren.
Speelt natuurlijk ook mee dat in de doorsnee horror-film de meeste slachtoffers toch al dusdanig dom of vervelend zijn dat je ze sowieso een bloedige kettingzaagmoord toewenst...![]()
Ik was in een toren gisteravond om een captain af te maken, kwam er nog een bij en een zooitje normale Uruk, ''episch'' gevecht later lagen ze allemaal op de grond. Als je eenmaal in die hit-streak combo zit, countert waar nodig, finishers doet, over gasten heen springt etc sta ik nog net niet fistpumpend op van de bank.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zit er nu ook dik inDie adrenaline telkens weer als je een captain tegen komt!
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ja, want men koopt een ps4 om games te spelen die je op een nokia 3310 zou kunnen spelen...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom jij een ps 4 hebt gekocht blijft me een raadsel
De overvloed aan indies elke maand is gewoon belachelijk.![]()
Ik heb m mede om de vele indies gekocht ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want men koopt een ps4 om games te spelen die je op een nokia 3310 zou kunnen spelen...
De overvloed aan indies elke maand is gewoon belachelijk.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik heb hem ook voor de indies. Belangrijkste reden om niet de Xbox One te kopen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want men koopt een ps4 om games te spelen die je op een nokia 3310 zou kunnen spelen...
De overvloed aan indies elke maand is gewoon belachelijk.![]()
D'r zijn vast wel wat verdwaalde hipsters hier en daar, maar het gros wil toch fatsoenlijke (next-gen) games.![]()
Een goede game is een goede game. Heel simpel. Op de 360 vond ik XBLA juist geweldig want daar zijn toch een paar all-time favorieten uit voortgekomen, zoals Super Meat Boy,Trials, Mark of the Ninja, Defense Grid, etc etc.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
De overvloed aan indies elke maand is gewoon belachelijk.
Daarnaast heb ik nu een prima phone met goede specs, maar qua controls mis je toch een beetje een controller om lekker te kunnen gamen. Ik zie mezelf daar dus niet echt een uitdagende game als SMB of Spelunky ofzo op spelen.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:44 schreef Che_ het volgende:
D'r zijn vast wel wat verdwaalde hipsters hier en daar, maar het gros wil toch fatsoenlijke (next-gen) games.Mobile gaming wordt wel ondergewaardeerd hoor, er zijn echt belachelijk veel toffe spellen tegenwoordig en echt niet alleen maar ''candy crush'' achtige games die gemaakt zijn om nog meer geld uit je portemonnee te trekken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
Daarnaast heb ik nu een prima phone met goede specs, maar qua controls mis je toch een beetje een controller om lekker te kunnen gamen. Ik zie mezelf daar dus niet echt een uitdagende game als SMB of Spelunky ofzo op spelen.
Zelf speel ik veel strategy games op mijn telefoon.
Misschien moet je Sony even bellen. Dat ze dit zich nog niet afgevraagd hebben, zeg! Schan-da-lig!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:44 schreef Che_ het volgende:
D'r zijn vast wel wat verdwaalde hipsters hier en daar, maar het gros wil toch fatsoenlijke (next-gen) games.![]()
Het feit dat indie-developers hun games zelf kunnen publiceren bij Sony is ook voor mij een grote reden geweest om nu al een ps4 te kopen ipv te wachten tot de echte grote titels uit kwamen. Goede move van Sony aangezien indiegaming op de PC al echt huge is, en op de consoles ook alleen nog maar zal groeien.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb m mede om de vele indies gekocht ja.
Je zal altijd het wat onvolwassenere publiek COD/FIFA publiek blijven houden dat liever een matige game als Knack speelt ipv een goede indie, maar ik denk dat ook de consolemarkt uiteindelijk wel wat volwassener zal worden door acties als deze.]
Ooit zullen games op hun kwaliteit beoordeeld worden ipv het budget dat er achter zit. Ooit.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
En het volwassen publiek dat PES en BF speelt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Je zal altijd het wat onvolwassenere publiek COD/FIFA publiek blijven houden dat liever een matige game als Knack speelt ipv een goede indie, maar ik denk dat ook de consolemarkt uiteindelijk wel wat volwassener zal worden door acties als deze.![]()
Dat zijn goede mensen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
En het volwassen publiek dat PES en BF speelt?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Wereldwijde PSN outage heren!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
jammere van indies is dat het altijd vrij simpele games zijn, sommige zijn best leuk maar een spel met geile graphics, een goed verhaal, voice-acting enz. blijft voor mij toch het vetst.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ooit zullen games op hun kwaliteit beoordeeld worden ipv het budget dat er achter zit. Ooit.Wie dit leest is hek.![]()
Oh, ik heb ook absoluut niets tegen mobile/Android games. Ik gaf al meerdere keren aan dat ik binnen 4-5 jaar verwacht dat mobiele devices net zo krachtig zullen zijn als de huidige next-gen consoles, en als men zich op kan richten wat betreft gaming, en mensen als jij en ik de phone gewoon in een dock naast de TV zetten, die aangesloten is op die TV, en we draadloos contact maken met een BlueTooth PS4 controller, en vervolgens kunnen we dus gewoon FIFA19 spelen via ons aangesloten mobieltje, die qua graphics en gameplay gelijkwaardig is aan de PS4 versie, dan heeft dat natuurlijk zeer veel potentie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mobile gaming wordt wel ondergewaardeerd hoor, er zijn echt belachelijk veel toffe spellen tegenwoordig en echt niet alleen maar ''candy crush'' achtige games die gemaakt zijn om nog meer geld uit je portemonnee te trekken.
Zelf speel ik veel strategy games op mijn telefoon.
Asphalt 8(?) paar keer gespeeld de laatste weken en ook zeer onder de indruk van. Leuke tracks, mooie graphics, redelijk fijne gameplay. Prima.
Maar het is niet iets wat je lang speelt. Op de telefoon in ieder geval. Het houdt wat lastig vast, je controls zijn natuurlijk gelimiteerd vergeleken met bijvoorbeeld een Vita, etc etc. Dus dat bedoelde ik. Daarnaast worden veel mobiele games natuurlijk berperkt doordat ze ook speelbaar moeten zijn op minder krachtige toestellen, en bij veel games zit je met ads en F2P in-game aankopen etc etc.![]()
Ik vind het heerlijk om TLOU af te wisselen met hotline miami... AAA en indie kunnen wat mij betreft prima naast elkaar leven omdat ze elkaar perfect aanvullen in hun tekortkomingen vaak.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
jammere van indies is dat het altijd vrij simpele games zijn, sommige zijn best leuk maar een spel met geile graphics, een goed verhaal, voice-acting enz. blijft voor mij toch het vetst.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
eens, maar de balans is een beetje zoekquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om TLOU af te wisselen met hotline miami... AAA en indie kunnen wat mij betreft prima naast elkaar leven omdat ze elkaar perfect aanvullen in hun tekortkomingen vaak.
Wie dit leest is hek.![]()
Er zijn net zoveel games die je 1 keer geld kosten en daarna nooit meer, zonder ads.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook absoluut niets tegen mobile/Android games. Ik gaf al meerdere keren aan dat ik binnen 4-5 jaar verwacht dat mobiele devices net zo krachtig zullen zijn als de huidige next-gen consoles, en als men zich op kan richten wat betreft gaming, en mensen als jij en ik de phone gewoon in een dock naast de TV zetten, die aangesloten is op die TV, en we draadloos contact maken met een BlueTooth PS4 controller, en vervolgens kunnen we dus gewoon FIFA19 spelen via ons aangesloten mobieltje, die qua graphics en gameplay gelijkwaardig is aan de PS4 versie, dan heeft dat natuurlijk zeer veel potentie.
Asphalt 8(?) paar keer gespeeld de laatste weken en ook zeer onder de indruk van. Leuke tracks, mooie graphics, redelijk fijne gameplay. Prima.
Maar het is niet iets wat je lang speelt. Op de telefoon in ieder geval. Het houdt wat lastig vast, je controls zijn natuurlijk gelimiteerd vergeleken met bijvoorbeeld een Vita, etc etc. Dus dat bedoelde ik. Daarnaast worden veel mobiele games natuurlijk berperkt doordat ze ook speelbaar moeten zijn op minder krachtige toestellen, en bij veel games zit je met ads en F2P in-game aankopen etc etc.
Dat soort spellen speel ik ook het liefste, gewoon volwaardige games op de telefoon.
Maar ik had hier op Fok ooit eens een mobile gaming topic geopend maar niemand boeit het iets, de enige reacties waren precies in de trant van ''allemaal F2P meuk, niks aan''
Anyway, nogal offtopic nu.
Mjah, verschilt per game. Games als Trials zagen er ook last-gen prima uit. Shadow Complex was ook mooi. Journey was schitterend (wanneer komt die PS4 versie eindelijk???).quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
jammere van indies is dat het altijd vrij simpele games zijn, sommige zijn best leuk maar een spel met geile graphics, een goed verhaal, voice-acting enz. blijft voor mij toch het vetst.
Ik speel echt met veel meer plezier een game als Super Meat Boy of IloMilo ipv een full-price retail game die 7+ scoort, en weer de zoveelste linaire shooter is.![]()
We hebben het over indies en 'mobiele meuk' nav de PS+, dus niet echt offtopicquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn net zoveel games die je 1 keer geld kosten en daarna nooit meer, zonder ads.
Dat soort spellen speel ik ook het liefste, gewoon volwaardige games op de telefoon.
Maar ik had hier op Fok ooit eens een mobile gaming topic geopend maar niemand boeit het iets, de enige reacties waren precies in de trant van ''allemaal F2P meuk, niks aan''
Anyway, nogal offtopic nu.![]()
![]()
ook daar is de balans een beetje zoekquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn net zoveel games die je 1 keer geld kosten en daarna nooit meer, zonder ads.en soms worden sommige spellen waar je voor betaalt met een latere update nog f2p
zag er wel ok uit, zijn sowieso geen geile graphics.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, verschilt per game. Games als Trials zagen er ook last-gen prima uit. Shadow Complex was ook mooi.Wie dit leest is hek.![]()
Vind je? Ik vermaak me prima met D3 en SoM, en heb me prima vermaakt met TLOU. PES komt er aan, plus nog een stuk of 3 toffie indies. Ik heb m'n ps3 nu een maand of 3 denk ik? Voor mij is dat meer dan genoeg AAA en indie eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
eens, maar de balans is een beetje zoekAmerican ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
In het afgelopen jaar heb ik echt tientallen ‘’premium’’ games gekocht en uitgespeeld, wat dat betreft is met de trein van en naar werk rijden prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ook daar is de balans een beetje zoeken soms worden sommige spellen waar je voor betaalt met een latere update nog f2p
En de paar F2P games die ik heb verplichten je iig niet om dingen te kopen om verder te kunnen gaan. Van die ‘’Clash of Clans’’ games waar je timers hebt die je dan kunt afkopen met geld download ik niet eens.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
quote:Jesus hoe vaak gaat dit nog gebeurenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:59 schreef HostiHawaii het volgende:
http://downdetector.com/status/playstation-network![]()
![]()
Ik ben de tel kwijt, hoe vaak gebeurt dit?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:59 schreef HostiHawaii het volgende:
http://downdetector.com/status/playstation-network![]()
Zie zat mensen posten dat ze er weer in kunnen iig. (op verschillende fora)Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Vraagje voor degenen met een Amerikaanse PSN account, kopen jullie nu exclusief nog hier? Gezien het goedkoper is?
Verder weet ik dat als je spellen met je USA acc downloadt, je dit op je EU account kan spelen, krijg je hier dan ook je trophies op?![]()
Zal misschien aan mijn instellingen liggen, maar toen ik de Trials Fusion demo downloadde uit de USA store, kon ik die demo niet spelen op mijn EU account (je krijgt zo'n 'slotje' te zien), en hetzelfde geldt voor de PES2015 demo die ik uit de HK store haalde.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
Vraagje voor degenen met een Amerikaanse PSN account, kopen jullie nu exclusief nog hier? Gezien het goedkoper is?
Verder weet ik dat als je spellen met je USA acc downloadt, je dit op je EU account kan spelen, krijg je hier dan ook je trophies op?
Dus geen idee hoe dat komt, maar het is een beetje vervelend en onhandig.
Wat betreft kopen uit de USA store: Ik wil het wel, maar moet dan eerst even geld toevoegen. Zal deze week even kijken of het lukt via paypal.![]()
niet exclusief..als er in de eu store iets goedkoper is haal ik het daarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
Verder weet ik dat als je spellen met je USA acc downloadt, je dit op je EU account kan spelen, krijg je hier dan ook je trophies op?
trophies geen idee'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat komt omdat je dan bij je USA of HK account niet hebt aangegeven dat je PS4 de primary is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zal misschien aan mijn instellingen liggen, maar toen ik de Trials Fusion demo downloadde uit de USA store, kon ik die demo niet spelen op mijn EU account (je krijgt zo'n 'slotje' te zien), en hetzelfde geldt voor de PES2015 demo die ik uit de HK store haalde.
Dus geen idee hoe dat komt, maar het is een beetje vervelend en onhandig.
Wat betreft kopen uit de USA store: Ik wil het wel, maar moet dan eerst even geld toevoegen. Zal deze week even kijken of het lukt via paypal.
En nee dat lukt niet via Paypal.
Je kunt het beste USA PSN tegoed kaarten kopen en die toevoegen aan je account.Je console zet je als primary, niet je acccount.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja kan je gewoon op al je andere accounts spelen. Moet je wel je usa account als primary instellen.(voor de duidelijkheid)
Alledrie mijn accounts hebben de PS4 als primary staan en zo deel ik de demo's met elkaar zeg maar.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ja kan je gewoon op al je andere accounts spelen. Moet je wel je usa account als primary instellen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
Verder weet ik dat als je spellen met je USA acc downloadt, je dit op je EU account kan spelen, krijg je hier dan ook je trophies op?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Apartjij quote me voordat ik het gepost had
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vond het zonde om er een nieuwe post aan te wijden dus ik had mijn vorige ge-edit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:32 schreef over_hedge het volgende:
Apartjij quote me voordat ik het gepost had
[ afbeelding ]
Er is trouwens een actie in de usa store. als je maar dan 100 dollar uitgeeft krijg je 15 dollar psn te goed.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jep, aangezien het in de US store bijna altijd goedkoper is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
Heb wel een cadeaubon van 20 euro in de EU store gekregen, maar kan er vrij weinig mee.![]()
![]()
Maar je moet voor je US-account ook PS+ kopen toch? Dus dan heb je 2 PS+ abonnementen lopen (NL+US)?![]()
indies zullen me nooit overhalen en ik vind 3 a 4 AAA titels veel te weinig, de helft daarvan interesseert me sowieso niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Vind je? Ik vermaak me prima met D3 en SoM, en heb me prima vermaakt met TLOU. PES komt er aan, plus nog een stuk of 3 toffie indies. Ik heb m'n ps3 nu een maand of 3 denk ik? Voor mij is dat meer dan genoeg AAA en indie eerlijk gezegd.ALLE sim city achtige spellen zijn zoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar heb ik echt tientallen ‘’premium’’ games gekocht en uitgespeeld, wat dat betreft is met de trein van en naar werk rijden prima.
En de paar F2P games die ik heb verplichten je iig niet om dingen te kopen om verder te kunnen gaan. Van die ‘’Clash of Clans’’ games waar je timers hebt die je dan kunt afkopen met geld download ik niet eens.
Transport Tycoon niet, prima spelletje!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
ALLE sim city achtige spellen zijn zoNee hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:58 schreef Che_ het volgende:
Maar je moet voor je US-account ook PS+ kopen toch? Dus dan heb je 2 PS+ abonnementen lopen (NL+US)?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Hoiquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:39 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jep, aangezien het in de US store bijna altijd goedkoper is.
Heb wel een cadeaubon van 20 euro in de EU store gekregen, maar kan er vrij weinig mee.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ah, dus gewoon 1 ps+ voor al je primary accounts? Dan gewoon alle spellen uit US-store halenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Transport Tycoon niet, prima spelletje!
[..]
Nee hoor.![]()
![]()
gold diggerquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
I ain't saying she's a gold digger.. but she ain't messing with no broke niggahquote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nee je speelt gewoon alle spellen op de account met Plus.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, dus gewoon 1 ps+ voor al je primary accounts? Dan gewoon alle spellen uit US-store halen
Zolang je andere accounts de PS4 ook als primary hebben staan kan dat.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee je speelt gewoon alle spellen op de account met Plus.
Zolang je andere accounts de PS4 ook als primary hebben staan kan dat.![]()
![]()
Net SoM gekocht en pre order voor nba2k15. Ik kan weer vooruit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Was sowieso van plan 2 games te halenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:38 schreef over_hedge het volgende:
Er is trouwens een actie in de usa store. als je maar dan 100 dollar uitgeeft krijg je 15 dollar psn te goed.![]()
![]()
Wacht maar tot PES uit isquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
indies zullen me nooit overhalen en ik vind 3 a 4 AAA titels veel te weinig, de helft daarvan interesseert me sowieso niet.Demo al gespeeld??
De makers hebben ook een livestream van een uur gedaan, inclusief customization en combat. Ziet er echt tof uit.quote:
http://www.twitch.tv/bioware/b/573285688![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:24 schreef OverRated het volgende:
Net een PS4 wit + FIFA 15 besteld bij Media Markt![]()
Doei Xbox 360![]()
![]()
NBA2k14 speelde erg lekker weg iig , dus ben benieuwd naar 2k15.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:12 schreef over_hedge het volgende:
Net SoM gekocht en pre order voor nba2k15. Ik kan weer vooruit
Zit ook te twijfelen of ik SoM ga kopen.
Maar zit nu net in een verhuizing ....dus heb al zo weinig tijd
Destiny speel ik ook minder als ik zou willen...- Djehoetie / Jehuty -![]()
Heel goed bezig... Wel tof ook zo'n witte. Wanneer verwacht je hem binnen te krijgen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:24 schreef OverRated het volgende:
Net een PS4 wit + FIFA 15 besteld bij Media Markt![]()
Doei Xbox 360They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Ja, ik wilde eerst al die bundel met witte PS4 + Destiny kopen, maar die was uitverkocht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel goed bezig... Wel tof ook zo'n witte. Wanneer verwacht je hem binnen te krijgen?
Leverbaar vanaf morgen geloof ik, dus misschien morgen in huis of anders zaterdag![]()
![]()
Ooh, dat is wel vlot. Dacht dat die witte nog slecht leverbaar waren, vandaar dat ik even benieuwd wasquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eerst al die bundel met witte PS4 + Destiny kopen, maar die was uitverkocht.
Leverbaar vanaf morgen geloof ik, dus misschien morgen in huis of anders zaterdag.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Neogaf Driveclub thread, 1 van de devs slaat een user om de oren mbt "onrealistische schaduw effecten"![]()
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=905048&page=18In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Neogaf Driveclub thread, 1 van de devs slaat een user om de oren mbt "onrealistische schaduw effecten"![]()
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=905048&page=18
die kan ik volgens mij ook gewoon op mn 360 spelenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wacht maar tot PES uit isDemo al gespeeld??
Wat is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens ik ben bijna platinum met the Last of Us![]()
Krijg je dat als je alle trophies hebt gehaald?![]()
Hadden ze vorig jaar niet een PayPal-optie toegevoegd aan de Amerikaanse website van 'SEN' (PSN)!?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dan bij je USA of HK account niet hebt aangegeven dat je PS4 de primary is.
En nee dat lukt niet via Paypal.
Je kunt het beste USA PSN tegoed kaarten kopen en die toevoegen aan je account.![]()
Ja maar woon jij in Amerika?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hadden ze vorig jaar niet een PayPal-optie toegevoegd aan de Amerikaanse website van 'SEN' (PSN)!?
Zo niet, dan werkt het niet.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
PES met een xbox controller? Ja dat kan idd....quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:37 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die kan ik volgens mij ook gewoon op mn 360 spelenAmerican ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:43 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk?
Krijg je dat als je alle trophies hebt gehaald?![]()
goed puntquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
PES met een xbox controller? Ja dat kan idd....
Volgens mijn Amerikaanse PSN account woon ik in de USAquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar woon jij in Amerika?
Zo niet, dan werkt het niet.Gaan ze checken bij PayPal of ik daar ook als USA-inwoner geregistreerd sta?
Irritant.![]()
Is er eigenlijk een rede dat Lamborghini niet in Drive Club zit? Komt dit nog of is dit gewoon een rechten kwestie?Rise Against site.. Come join us!
PSN: MoodChange![]()
Ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mijn Amerikaanse PSN account woon ik in de USAGaan ze checken bij PayPal of ik daar ook als USA-inwoner geregistreerd sta?
Irritant.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
![]()
Kan ik de tijd wat vooruit spoelen?Ah ok.quote:
Meerdere playthroughs zeker? Aangezien er toch best wat lastige trophies in zitten.![]()
Ah, goed excuus om seizoen 2 eens te gaan spelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:24 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Kan ik de tijd wat vooruit spoelen?
Komt het toevallig in een bundel met deeltje 1?![]()
Kan het kloppen dat ik bij SoM nu al geen main missie meer zie sta?Alleen maar al die side missies
Yepquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
ik zag PBateman ook al gifs posten. is dat driveclub?
FC4 :
Seizoen 1 is een GOTY editie en net als seizoen 2 los verkrijgbaar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, goed excuus om seizoen 2 eens te gaan spelen.
Komt het toevallig in een bundel met deeltje 1?
Las wel ergens dat ze beide los 25 euro gaan kosten. Hopelijk wel want lees op verschillende webwinkels dat ze tegen de 40 euro gaan kosten. 25 euro vind ik een prima prijs voor dit soort games.![]()
Vind 25 wel wat aan de prijzige kant, heb deeltje 1 al eens gespeeld namelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:06 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Seizoen 1 is een GOTY editie en net als seizoen 2 los verkrijgbaar.
Las wel ergens dat ze beide los 25 euro gaan kosten. Hopelijk wel want lees op verschillende webwinkels dat ze tegen de 40 euro gaan kosten. 25 euro vind ik een prima prijs voor dit soort games.![]()
Het is wel iets goedkoper dan 40 euro wat ik overal op webwinkels zie staanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind 25 wel wat aan de prijzige kant, heb deeltje 1 al eens gespeeld namelijk.40 euro vind ik persoonlijk weer veel te duur. Daar koop ik ze ook niet voor. Dan wacht ik wel tot ze iets in prijs zakken
![]()
Helaas duurt het nog een paar weken![]()
![]()
had gehoopt op Kenshi, maar er is nog ruimte zat op het rosterquote:![]()
![]()
Inderdaad. Met betaalde games probeer ik altijd platinum te gaan, dan heb ik het gevoel dat ik het maximale uit het spel gehaald heb en niets onontdekt heb gelaten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:24 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Ah ok.
Meerdere playthroughs zeker? Aangezien er toch best wat lastige trophies in zitten.![]()
Verdomme, ben nu een stream van SoM aan het kijken, en nu wordt het toch wel heel moeilijk om het niet al te kopen.![]()
Ik wil dat eigenlijk ook gaan doen met The Last of Us, maar het is volgens mij best frustrerend. Zeker als je op Grounded het spel wil uitspelenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Inderdaad. Met betaalde games probeer ik altijd platinum te gaan, dan heb ik het gevoel dat ik het maximale uit het spel gehaald heb en niets onontdekt heb gelaten.![]()
![]()
tijd teveel?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Inderdaad. Met betaalde games probeer ik altijd platinum te gaan, dan heb ik het gevoel dat ik het maximale uit het spel gehaald heb en niets onontdekt heb gelaten.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.![]()
Ik heb gister een uur lang een stream zitten kijken van Alien Isolation met een amerikaanse chick die alleen maar OMG kon kreunen als ze dood ging![]()
![]()
![]()
Maar dat was toch wel een turn off![]()
Spel viel toch wel een beetje tegen, maar goed, de Alien waren we ook nog niet tegengekomen en ze kon er geen ruk van![]()
Eerste indruk viel tegen, jammer want had er veel van verwacht
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Dat soort games moeten het hebben van de sfeer en de beleving.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb gister een uur lang een stream zitten kijken van Alien Isolation met een amerikaanse chick die alleen maar OMG kon kreunen als ze dood ging![]()
![]()
![]()
Maar dat was toch wel een turn off![]()
Spel viel toch wel een beetje tegen, maar goed, de Alien waren we ook nog niet tegengekomen en ze kon er geen ruk van![]()
Eerste indruk viel tegen, jammer want had er veel van verwacht
Ben momenteel op de PS3 bezig met Dead Space 1 en 2 en zelfs als Alien Isolation maar half zo tof zijn is het een topper.
Maar goed, niet iedereen houdt van het genre.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Dead space alle delen uitgespeeld, dus de setting hou ik wel van.
Komende dagen de streams nog maar een paar keer bekijken
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Toptip: Lees ook boek (Martyr).quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dead space alle delen uitgespeeld, dus de setting hou ik wel van.
Komende dagen de streams nog maar een paar keer bekijken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Grounded staat los van de platinum trophiesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:12 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Ik wil dat eigenlijk ook gaan doen met The Last of Us, maar het is volgens mij best frustrerend. Zeker als je op Grounded het spel wil uitspelen![]()
![]()
zonder t filmpje te kijken, wanneer komt ie ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:24 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Ah ok.
Meerdere playthroughs zeker? Aangezien er toch best wat lastige trophies in zitten.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Was gisteravond bezig wat willekeurige Captains op te jagen in SoM, maar opeens kwam er bij een gevecht nog een 2e en 3e bij, waarvan eentje met groot schild en speer, ene Blorg the Wicked.
Lette even niet op en werd toen door hem afgeslacht waarna ie uiteraard gepromoveerd werd. Na de revive ben ik naar de dichtstbijzijnde missie gegaan, komt die Blorg weer aanlopen terwijl ik al in gevecht ben, weer dood…
Dit herhaalde zich nog 2 keer waarbij de laatste keer die fucking Blorg me uit staat te lachen ‘’I’ve killed you so many times now, SO MANY TIMES hahahaha’’
Klootzak, vanavond gaat ie eraan.
SoM
Lol , klinkt meesterlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Was gisteravond bezig wat willekeurige Captains op te jagen in SoM, maar opeens kwam er bij een gevecht nog een 2e en 3e bij, waarvan eentje met groot schild en speer, ene Blorg the Wicked.
Lette even niet op en werd toen door hem afgeslacht waarna ie uiteraard gepromoveerd werd. Na de revive ben ik naar de dichtstbijzijnde missie gegaan, komt die Blorg weer aanlopen terwijl ik al in gevecht ben, weer dood…
Dit herhaalde zich nog 2 keer waarbij de laatste keer die fucking Blorg me uit staat te lachen ‘’I’ve killed you so many times now, SO MANY TIMES hahahaha’’
SoM
Ik hoor veel positieve dingen over deze game , mischien toch maar eens effe kopen
- Djehoetie / Jehuty -![]()
Beste game die ik tot nu toe heb gespeeld deze gen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Lol , klinkt meesterlijk
Ik hoor veel positieve dingen over deze game , mischien toch maar eens effe kopenLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik ben zo moeilijk te overtuigenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beste game die ik tot nu toe heb gespeeld deze gen.![]()
Heb deze maar besteld :
Middle-Earth: Shadow Of Mordor - Special Edition
Was net zo duur als de normale versie
Dat klinkt wel echt tof.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
SoMThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Als het goed is zitten daar codes bij voor een andere skin van het hoofdkarakter (en geloof me, gebruik die Dark Ranger skin dan ook, ziet er 10 keer beter uit) en 2 extra missies.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:00 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik ben zo moeilijk te overtuigen![]()
Heb deze maar besteld :
Was net zo duur als de normale versieDat is het ook echt, hoe langer je ook speelt hoe leuker het wordt want je krijgt steeds meer abilities en dat nemesis-systeem opent ook steeds meer zeg maar. Het wordt veel leuker als je een paar keer bent doodgegaan omdat die Orcs promoveren in rang en ze ook onderling elkaar ''backstabben'' om hogerop te komen.quote:
Later in het spel kun je ook orcs ''branden'' (kan het zelf nog niet) en die kun je dan als je in de buurt ben voor je laten vechten, je kunt dan bv. een lagere rang ork helpen om bodyguard te worden van een Warchief en als je die Chief dan opzoekt kun je toekijken hoe jouw omgeturnde bodyguard(s) hem doodmaken.
Ga ik doen , thnx voor de infoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als het goed is zitten daar codes bij voor een andere skin van het hoofdkarakter (en geloof me, gebruik die Dark Ranger skin dan ook, ziet er 10 keer beter uit) en 2 extra missies.
Die zaten toch bij de pre-order DLC?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als het goed is zitten daar codes bij voor een andere skin van het hoofdkarakter (en geloof me, gebruik die Dark Ranger skin dan ook, ziet er 10 keer beter uit) en 2 extra missies.![]()
Klopt, ik dacht dat Altron dat ook bedoelde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Die zaten toch bij de pre-order DLC?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik heb die codes ingevoerd @ psn maar ik kan nog steeds geen extra skins instellen. Ben nu de storie-missies een beetje aan het doorpakken... ik moet nu die warchiefs killen maar ik durf nietEn gelijk even m'n good old gamecube eens aangesloten voor de afwisseling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een geweldige console
Ik durf het niet aan... Heb ook nog teveel liggen, maar de verhalen hier brengen me wel aan het twijfelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Koopsie het volgende:
Door die verhalen hier toch maar SoM halen vanmiddagThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Waar besteld? Nu wil ik hem ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:00 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik ben zo moeilijk te overtuigen![]()
Heb deze maar besteld :
Was net zo duur als de normale versie
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb die codes ingevoerd @ psn maar ik kan nog steeds geen extra skins instellen. Ben nu de storie-missies een beetje aan het doorpakken... ik moet nu die warchiefs killen maar ik durf nietEn gelijk even m'n good old gamecube eens aangesloten voor de afwisseling
Heb je de items wel gedownload naar je ps4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een geweldige consoleLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Momenteel alleen Fifa15 & Destiny liggen, SoM lijkt me prima totdat Unity uitkomtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan... Heb ook nog teveel liggen, maar de verhalen hier brengen me wel aan het twijfelen.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
IkarugaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een geweldige console
Je mist Viewtiful Joe trouwens![]()
![]()
Bij m'n notifications staan 'Flesh burners warband' (die gast is fucking engquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je de items wel gedownload naar je ps4?) en 'Blood hunters Warband' geinstalleerd. The Dark Ranger staat er niet bij, ff checken of die wel gedownload is idd.
Zit nu na 13:45 op 25% maar heb vooral zitten kutten met het nemesis systeem.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ik heb ook Fifa 15 en Destiny, daar red ik het voorlopig wel even mee. Mogelijk haal ik Little Big Planet nog dit jaar, verder is het even afwachten. Geen idee wanneer Project Cars op de planning staat maar die pik ik ook mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:06 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Momenteel alleen Fifa15 & Destiny liggen, SoM lijkt me prima totdat Unity uitkomt
Momenteel wel veel tijd om te gamen maar dat kan zo weer veranderen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
bol.comquote:
Maar zie dat er op de special edition ineens een 5-7 dagen levertijd op zit ....
De normale uitvoering was 64,99 en de special edition ook , dus was makkelijk kiezen.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Neuh, dit is alles:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:07 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ikaruga
Je mist Viewtiful Joe trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mariokart heb ik ook, alleen geen hoes... mis bijvoorbeeld MGS nog en RE1 alleen ik heb geen zin om daar veel geld voor te betalen.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ik heb pas 5,5 uur gespeeld geloof ik, dit weekend meer tijd voor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bij m'n notifications staan 'Flesh burners warband' (die gast is fucking eng) en 'Blood hunters Warband' geinstalleerd. The Dark Ranger staat er niet bij, ff checken of die wel gedownload is idd.
Zit nu na 13:45 op 25% maar heb vooral zitten kutten met het nemesis systeem.
Kan met herinneren dat ik ze gister invoerde. Vanmiddag eens even die skin proberen. Waar kan je dat instellen?![]()
Skin was nog niet gedownload, nu wel en ziet er awesome uitMoet trouwens ook zeggen dat dit de eerste game is die de sound vanuit je controller echt goed geimplimtenteerd heeft
Dialogen en andere geluidseffectenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:28 schreef Jungle_Jim het volgende:
wat voor geluid komt er uit de controller dan?Vanuit het hoofdmenu > play game > change skinsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan met herinneren dat ik ze gister invoerde. Vanmiddag eens even die skin proberen. Waar kan je dat instellen?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Dit nummer op repeat:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:28 schreef Jungle_Jim het volgende:
wat voor geluid komt er uit de controller dan?
Killzone SF had trouwens ook al prima gebruik gemaakt van de controller-speaker.
Ja en bij TLOU kon je die tapes afspelen over de speakers van je controller terwijl je gewoon door kon spelen.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Koopsie het volgende:
Door die verhalen hier toch maar SoM halen vanmiddagHaha , kut is dat hé ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan... Heb ook nog teveel liggen, maar de verhalen hier brengen me wel aan het twijfelen.
Heb zelf eigenlijk nog teveel games liggen die ik effe moet uitspelen , maar ik kon de verleiding niet weerstaan om hem toch maar te bestellen....
Idd , die audio-logs die je af en toe vond waren gaaf gedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Killzone SF had trouwens ook al prima gebruik gemaakt van de controller-speaker.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Ja, het zijn lastige keuzes soms. Wel ga ik een stuk minder uit qua feesten de laatste tijd waardoor er budget zat is om van alles te kopen. Kom er langzaam achter dat games wat dat betreft een belachelijk goedkope vorm van vermaak zijn. Moet oppassen om niet helemaal los te gaan qua kopen van gamesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:37 schreef Altron het volgende:
Haha , kut is dat hé ?
Heb zelf eigenlijk nog teveel games liggen die ik effe moet uitspelen , maar ik kon de verleiding niet weerstaan om hem toch maar te bestellen.....
Heeft iemand hier Minecraft? Misschien kinderachtig spel maar overweeg hem nog te kopen ook![]()
Is hij hetzelfde als op pc en 19 euro waard?![]()
ja nee jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft iemand hier Minecraft? Misschien kinderachtig spel maar overweeg hem nog te kopen ook![]()
Is hij hetzelfde als op pc en 19 euro waard?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik heb zelf de hype helemaal gemist... Wat is er zo "bijzonder" aan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is hij hetzelfde als op pc en 19 euro waard?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Zie het als first person digitale legoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb zelf de hype helemaal gemist... Wat is er zo "bijzonder" aan?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Driveclub streams op Twitch.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
voor de creative modes is dat wel zo inderdaadquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zie het als first person digitale lego
Echter het survival element is er ook en dat deel maakt het ook toch avontuurlijk.![]()
In veel gevallen creeert het een soort van echo. Dialoog komt dan door de speakers van je hifi set en iets vertraagd ook uit de controller. Erg gaaf gedaan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:28 schreef Jungle_Jim het volgende:
wat voor geluid komt er uit de controller dan?![]()
Users zijn pissed op IGN omdat Alien Isolation een lage score heeft gekregen.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
IGNquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Users zijn pissed op IGN omdat Alien Isolation een lage score heeft gekregen.
Als minpunt:Echt....quote:Unpredictable Alien AI
Ik denk dat dit wel een goede comment is :Ik ga m zeker halen, maar niet gelijk bij release.quote:Is Alien: Isolation for everyone? Perhaps not. If you demand reassurance, telegraphed threats, predictable solutions, and an inherent, hand-holding sense of ‘fairness’, you might find the experience too much to handle. But those of you brave enough--those of you tired of existing video game approximations of survival and horror, and craving a real test of your skills, instincts and nerves--will find a bounty of thrilling, engrossing, profoundly fulfilling rewards. If you truly embrace it, then during its most powerful moments, Alien: Isolation will probably make you feel more alive than a video game has in years.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Van arstechnica:Ik kan me eerlijk gezegd best voorstellen dat het vrij frustrerend kan zijn als de stealth gameplay niet een beetje 'fair' is.quote:There was no way that the Xeno could have seen where I hid. I’d been looking for medical supplies in this space station’s sickbay, and after receiving directions from a fellow straggler, I found a computer terminal, bathed in sickly green light, with the information I needed. Unfortunately, booting the machine set off an alarm. Damn.
I already knew the alien bastard was coming before the motion tracker in my hands began to vibrate wildly, and sure enough, the Xeno soon descended from a hole in the roof. I ran behind a corner and poked my head out to watch its bendy limbs flex and its massive mouth water through a plume of fog. I knew my revolver would never fell this thing, so I waited for an opening and made a dash for a mechanical door. Once through, I slammed it shut with a manual override button, then I crawled into a locker down the hallway and hid.
Within ten seconds, the alien magically crawled through all of the right vents or holes or whatever and found my hiding spot and killed me. The sequence left me screaming—not in terror, but in frustration. HOW THE HELL DID IT FIND ME?
I understand that the Alien series’ most famous villain was built to hunt efficiently, but this was the thirtieth time in a matter of hours that this particular Xeno had overcome every imaginable hiding strategy I had tried and found me. Whether I was ducking behind cover, crawling through vents, or creating impenetrable seals to block its path, the Xeno had absolutely no trouble ferreting out my position and killing me with haste.
This will be the lasting legacy of Alien: Isolation for me, instead of the game's impeccable ‘80s sci-fi interiors, its tense soundscapes, or even its ham-fisted plot. Developer Creative Assembly put together the skeleton of a truly terrifying game, one that could have lived up to the first Alien film’s sci-fi-horror legacy—and one that could have erased the awful taste left in our mouths by Aliens: Colonial Marines. Instead, the interesting design decision to limit the quantity of super-powered Xenos in the game certainly wasn’t accompanied by a boost in quality.
http://arstechnica.com/ga(...)sh-and-unforgivable/American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Wat de meeste recensies zeggen is hetgeen waar ik al bang voor was, het wordt vrij snel frustrerend en herhalend.![]()
Tsja, de sites die ik nog vertrouw qua reviews zijn wel enthousiast. Als fan van de filmreeks kan ik m niet laten liggen.
![]()
Volgens de makers is dit pas 50% van de uiteindelijke grafische kwaliteit.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Is er een manier om m'n FIFA niveau/experience dinges over te dragen van FIFA 14 op m'n 360 naar FIFA 15 op de PS4?![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:40 schreef OverRated het volgende:
Is er een manier om m'n FIFA niveau/experience dinges over te dragen van FIFA 14 op m'n 360 naar FIFA 15 op de PS4?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Wel even een duimpje nog voor het feit dat je van de 360 naar de PS4 bent gestapt.quote:
![]()
![]()
Steun het Kiva Fok! team!
Toch hoor je dat vrij veel, dat mensen van de X360 zijn overgestapt naar de PS4 ipv de Xbonequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wel even een duimpje nog voor het feit dat je van de 360 naar de PS4 bent gestapt.
![]()
![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Godver, net klaar met de eerste missie, staan er ineens een bende orcs om me heen met daarbij 2 captains die ik blijkbaar eerder had laten leven ofzo, al dacht ik dat ik ze onderweg naar missie 1 had afgemaakt. Dus dood gegaan en die gasten zijn een stukje sterker![]()
![]()
Nee, er komt een PS+ editie uit met 10 auto's en 5 tracks lees ik.quote:
Anderen ook connectie problemen met de MP van The Last Of Us? Zegt telkens dat ik geen verbinding heb terwijl alle PSN services gewoon werken.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Ah oke chill. Bestel hem sowieso wel denk ik overigens maar dan kan je hem iig ff testenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nee, er komt een soort superdemo van voor PS+Koekoek![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wel even een duimpje nog voor het feit dat je van de 360 naar de PS4 bent gestapt.
![]()
Xbox of PS is me persoonlijk om het even. Heb m'n 360 toen ergens voor weinig kunnen kopen. Maar de laatste jaren zitten bijna al m'n vrienden op de PS3 en de meesten gaan ook voor de PS4 nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toch hoor je dat vrij veel, dat mensen van de X360 zijn overgestapt naar de PS4 ipv de Xbone
Daar komt bij dat de Playstation controller veel beter is geworden. Vond de Dualshock 3 echt niks![]()
Volgens mij hebben ze met de Xbox One de plank een beetje misgeslagen met de originele verkoopprijs van 500 euro en de late introductie in Nederland.![]()
Ik ook..Nog geen minuut spijt gehadquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toch hoor je dat vrij veel, dat mensen van de X360 zijn overgestapt naar de PS4 ipv de Xbone![]()
Als je een origin account hebt neemt hij dit toch mee?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:40 schreef OverRated het volgende:
Is er een manier om m'n FIFA niveau/experience dinges over te dragen van FIFA 14 op m'n 360 naar FIFA 15 op de PS4?![]()
Ditquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Als je een origin account hebt neemt hij dit toch mee?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Neuh, dit is alles:Dat is een hele mooie collectie NGC games die je daar hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mariokart heb ik ook, alleen geen hoes... mis bijvoorbeeld MGS nog en RE1 alleen ik heb geen zin om daar veel geld voor te betalen.![]()
Wereldwijd heeft het ding veel minder verkocht, mede door de prijs inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:12 schreef OverRated het volgende:
Volgens mij hebben ze met de Xbox One de plank een beetje misgeslagen met de originele verkoopprijs van 500 euro en de late introductie in Nederland.
De XOne is ook minder krachtig dan de PS4 en dat zie je terug in de multiplatform games... bijna alle multiplat games draaien in een hogere resolutie en/of hogere framerate op de PS4. Als je dat combineert met het feit dat de PS4 100 dollar/euro goedkoper was voor bijna een jaar lang... tja.![]()
Weet iemand hoe je mee kan doen in een Raid in Destny ? Ik heb Destiny uitgespeeld en ben lvl 23 maar zie op geen enkele planeet de mogelijkheid om mee te doen met een raid. Ik zie het doodskop teken namelijk nergens of kan je die niet zomaar vinden. Heb al meerdere keren strikes gespeeld maar raids kan ik niet vinden.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Ik ook overstapt vanaf 360 naar PS4 maar moet zeggen xbox live is zoveel beter en stabieler.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toch hoor je dat vrij veel, dat mensen van de X360 zijn overgestapt naar de PS4 ipv de Xbone
Vorige week een uur over gedaan om een vriend toe te voegen, allebei kregen we foutmeldingen bij het toevoegen. En na een uur eindelijk vrienden te zijn konden we elkaar niet inviten in-game.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.![]()
Oh die heb ik vast wel. Even kijken straksquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Als je een origin account hebt neemt hij dit toch mee?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een geweldige console
Ik heb die pas allemaal verkocht, flinke bak geld voor gekregen.![]()
GamecubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een geweldige console![]()
Resident Evil 4 heb ik zoooo vaak gespeeld. Nu nog steeds wel eens![]()
![]()
Krijg toch steeds meer het idee dat ik SOM moet hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godver, net klaar met de eerste missie, staan er ineens een bende orcs om me heen met daarbij 2 captains die ik blijkbaar eerder had laten leven ofzo, al dacht ik dat ik ze onderweg naar missie 1 had afgemaakt. Dus dood gegaan en die gasten zijn een stukje sterker
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
Toch nog even gewacht met SoM gelijk te halen.. Vond hem nog iets te duur. (¤65 bij MM Groningen)
Iemand trouwens ervaring met WowHD? daar is ie ¤42 namelijk"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Is dat niet die site die zo cheap is omdat je soms 2 weken op je zooi moet wachten?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
yupquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is dat niet die site die zo cheap is omdat je soms 2 weken op je zooi moet wachten?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zolang je geen fuck om leveringstijden geeft is het een prima site volgens mij.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Eens, het is echt supervet... genieten! Kan niet wachten totdat ze dit systeem ook echt wat meer in een verhaalvorm gieten oid, het heeft zoveel potentie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:55 schreef Rogan het volgende:
Wauw, dat nemesis systeem van Shadow of Mordor is awesome. Zie dat wel terug komen in andere games.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Jezus, dat scheelt echt veel geld bij WoWHDquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:55 schreef Koopsie het volgende:
Toch nog even gewacht met SoM gelijk te halen.. Vond hem nog iets te duur. (¤65 bij MM Groningen)
Iemand trouwens ervaring met WowHD? daar is ie ¤42 namelijk
Firmware 2.0 voor PS4 komt zeer binnenkort
Firmware 2.0 voor de PlayStation 4 zal zeer binnenkort verschijnen. Dit laat industry insider Tidux weten via Twitter. De firmware zou volgens zijn bronnen voor de release van Driveclub verschijnen. Aangezien die game 8 oktober in de schappen verschijnt, kan het dus niet lang meer duren.
Firmware 2.0 lijkt verder bol van de nieuwe features te staan. Er is niet alleen ruimte voor thema's in je menu, maar het langverwachte Share Play, waarmee je anderen kunt laten spelen op jouw console terwijl ze totaal ergens anders zitten, zal ook worden toegevoegd. Naast de Share Play-features zal ook de nieuwe YouTube app voor de PS4 verschijnen en zal er een real-time activity feed verschijnen in de What's New section van het dashboard.![]()
Ja, maar ik heb mezelf te makkelijk overgehaaldquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:19 schreef janrad het volgende:
[..]
Jezus, dat scheelt echt veel geld bij WoWHDnet toch maar gehaald, vrouwtje is de deur uit het hele weekend
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Bluetooth support voor headsets ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:20 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Firmware 2.0 voor de PlayStation 4 zal zeer binnenkort verschijnen. Dit laat industry insider Tidux weten via Twitter. De firmware zou volgens zijn bronnen voor de release van Driveclub verschijnen. Aangezien die game 8 oktober in de schappen verschijnt, kan het dus niet lang meer duren.
Firmware 2.0 lijkt verder bol van de nieuwe features te staan. Er is niet alleen ruimte voor thema's in je menu, maar het langverwachte Share Play, waarmee je anderen kunt laten spelen op jouw console terwijl ze totaal ergens anders zitten, zal ook worden toegevoegd. Naast de Share Play-features zal ook de nieuwe YouTube app voor de PS4 verschijnen en zal er een real-time activity feed verschijnen in de What's New section van het dashboard.
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Destiny: Level 23 en ik zie het raid logo op Venus, gelijk proberen natuurlijk kom ik bij een raid tegen de Glass vault en zie niemand anders. Dus alleen geprobeerd maar geen schijn van kans natuurlijk maar wel geprobeerd.
[ Bericht 2% gewijzigd door janrad op 04-10-2014 19:39:58 ]PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
ja is perfectquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:58 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand ervaring met Flamingtoastleef de leven![]()
Youtube zonder ad-blocker vind ik persoonlijk niet interessant.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:20 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Firmware 2.0 lijkt verder bol van de nieuwe features te staan. Er is niet alleen ruimte voor thema's in je menu, maar het langverwachte Share Play, waarmee je anderen kunt laten spelen op jouw console terwijl ze totaal ergens anders zitten, zal ook worden toegevoegd. Naast de Share Play-features zal ook de nieuwe YouTube app voor de PS4 verschijnen en zal er een real-time activity feed verschijnen in de What's New section van het dashboard.
Daarnaast zie ik liever dat ze eindelijk .MP3 en .MKV gewoon mogelijk maken om af te spelen op je PS4.![]()
Driveclub en The Crew hebben me niet overtuigd. Project Cars lijkt me dan wel weer leuk, even afwachten.Steun het Kiva Fok! team!
Ik wil reviews zien van The Evil Within, maar helaas duurt dat nog wel even![]()
Twijfel eigenlijk nog wel een klein beetje over TWD seizoen 2. Lees daar toch wel wat minder goede verhalen over. TWD seizoen 1 was echt super om te spelen. Misschien eerst maar Season 1 halen en dan later even een kijkje nemen op Marktplaats voor seizoen 2![]()
Duurt allemaal nog lang![]()
![]()
Klopt het dat PS4 geen USB-muis en -toetsenbord ondersteunt? Als je gebruik maakt van de webbrowser is dat toch wel handig.![]()
Als je S1 tof vindt, dan vind je S2 ook tof. Ik vond het in ieder geval zeer de moeite waard en net zo ingrijpend als de eerste game.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:11 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Ik wil reviews zien van The Evil Within, maar helaas duurt dat nog wel even![]()
Twijfel eigenlijk nog wel een klein beetje over TWD seizoen 2. Lees daar toch wel wat minder goede verhalen over. TWD seizoen 1 was echt super om te spelen. Misschien eerst maar Season 1 halen en dan later even een kijkje nemen op Marktplaats voor seizoen 2![]()
Duurt allemaal nog lang
Het grote verschil is echter dat je nu niet een personage speelt dat Clementine moet redden, maar zelf als Clementine speelt. Daarmee ben je minder de beschermer die voor een ander verantwoordelijk is, maar meer een jong personage dat zichzelf moet zien te redden.Muis en tobo worden volledig ondersteund via USBquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Klopt het dat PS4 geen USB-muis en -toetsenbord ondersteunt? Als je gebruik maakt van de webbrowser is dat toch wel handig.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Typen via het touchpad werkt verrassend goed moet ik zeggen.
Er is USB support. Alleen voor de meest gebruikte sturen niet. Echt een dom verhaal. En teleurstellend.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ben wel erg nieuwsgierig naar share play.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:20 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Firmware 2.0 lijkt verder bol van de nieuwe features te staan. Er is niet alleen ruimte voor thema's in je menu, maar het langverwachte Share Play, waarmee je anderen kunt laten spelen op jouw console terwijl ze totaal ergens anders zitten, zal ook worden toegevoegd. Naast de Share Play-features zal ook de nieuwe YouTube app voor de PS4 verschijnen en zal er een real-time activity feed verschijnen in de What's New section van het dashboard.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.![]()
De belangrijkste vraag is, heeft ME: SoM de LotR tune?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Helaas niet, maar wel een soortgelijke ostquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:37 schreef speknek het volgende:
De belangrijkste vraag is, heeft ME: SoM de LotR tune?![]()
Aankoop geannuleerdThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ah dat stelt me al te rust.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je S1 tof vindt, dan vind je S2 ook tof. Ik vond het in ieder geval zeer de moeite waard en net zo ingrijpend als de eerste game.
Het grote verschil is echter dat je nu niet een personage speelt dat Clementine moet redden, maar zelf als Clementine speelt. Daarmee ben je minder de beschermer die voor een ander verantwoordelijk is, maar meer een jong personage dat zichzelf moet zien te redden.
Als ik dit zo lees lijkt het best wel op TLOU qua verhaal. Eerst was je Joel die Ellie moest helpen (het begin nog niet echt maar toch) en daarna had je stukken met Ellie die voor zichzelf moest zorgen.
Klinkt toch wel tof dan![]()
![]()
Met het verschil dat je in TWD nog veel meer connectie met de karakters krijgt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:34 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Ah dat stelt me al te rust.
Als ik dit zo lees lijkt het best wel op TLOU qua verhaal. Eerst was je Joel die Ellie moest helpen (het begin nog niet echt maar toch) en daarna had je stukken met Ellie die voor zichzelf moest zorgen.
Klinkt toch wel tof danCause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Zijn hier btw al mensen met een Vita en een PS4? Ik vroeg me af of alle games die ik via PSN heb gedownload (de gratis) ook gratis zijn als er een PSVita versie is. D.w.z.: kan ik Fez voor de Vita nog gratis downloaden als ik morgen een Vita koop
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Is er eigenlijk al bekend voor hoeveel euro's je de ps+ editie van DriveClub kan upgraden zodat je alle banen enz hebt?"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima![]()
39,99quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:28 schreef Jay_Snake het volgende:
Is er eigenlijk al bekend voor hoeveel euro's je de ps+ editie van DriveClub kan upgraden zodat je alle banen enz hebt?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Thnx!quote:"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima![]()
worden bluetooth headsets nou gesupport met die nieuwe firmware? Moet anders die camera gaan kopen om een mic te hebben met m'n koptelefoon omdat die sony ps3 bluetooth mic niet meer werkt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb beide en het verschilt per spel. Als het crossbuy is wel, als het dat niet is niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:18 schreef maniack28 het volgende:
Zijn hier btw al mensen met een Vita en een PS4? Ik vroeg me af of alle games die ik via PSN heb gedownload (de gratis) ook gratis zijn als er een PSVita versie is. D.w.z.: kan ik Fez voor de Vita nog gratis downloaden als ik morgen een Vita koop
Fez en Don't Starve kunnen bijv wel, maar The Walking Dead niet dacht ik.![]()
Gefeli en welkom bij de club.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:20 schreef videonatic het volgende:
Net een witte ps4 met destiny opgepikt![]()
![]()
Destiny begint nou toch wel een beetje saai te worden. Strike missions zijn allemaal hetzelfde, net als alle andere missies. Ik had nog hoop op de queen missies maar dat blijken missie te zijn die zo uit ,het toch al zo magere, verhaal komen. Met andere woorden…… Destiny, is this it ?
Nog even geduld en je mag de ontbrekende content aanschaffen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:19 schreef janrad het volgende:
Destiny begint nou toch wel een beetje saai te worden. Strike missions zijn allemaal hetzelfde, net als alle andere missies. Ik had nog hoop op de queen missies maar dat blijken missie te zijn die zo uit ,het toch al zo magere, verhaal komen. Met andere woorden…… Destiny, is this it ?American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: