de_dustquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
de_dustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens effe checken..
Ik download al die spellen altijd maar effe en als het niks is flikker ik het er weer vanaf.
9 van de 10 zijn meestal bagger
- Djehoetie / Jehuty -
Tsja, ieder zijn ding.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als iets wat ik op mijn telefoon zelfs nog niet zou spelen.
Ja. Alleen beetje jammer dat die psn+ games nooit mijn ding zijnquote:
Komt vanzelf, de komende jaren zullen er genoeg retail games op Plus komen neem ik aan waar ook voor jou wel wat bij zal zitten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Alleen beetje jammer dat die psn+ games nooit mijn ding zijn
Nou boeien graphics me helemaal niets.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er misschien wel honderd uur in zitten... een van de beste en moeilijkste roguelike platformers ooit, en uberhaupt een van de moeilijkste games die ik ken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
de_dustde_dust2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb er misschien wel honderd uur in zitten... een van de beste en moeilijkste roguelike platformers ooit, en uberhaupt een van de moeilijkste games die ik ken.
Die game is fucking awesome, maar ik denk te moeilijk en ontoegankelijk voor het gros van de gamers hier. Ik denk samen met hotline miami m'n favouriete indies van de afgelopen jaren. Ben fucking blij dat hij nu op de ps4 te krijgen is.
Wat is dat dust voor iets?
Had het voor XBLA gekocht, vanwege die prima reviews. maar de voice-acting was tenenkrommend, alsof je naar een slechte cartoon voor 7-jarigen zat te kijken, en het was qua art-style typisch zo NEP-anime. Ik ben gek op anime-style, maar dit was dus een beetje zo'n nep-versie van anime, dus net iets te overdreven allemaal.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Dust An Elysian Tale is volgens mij wel tof hoor, kreeg iirc prima reviews.
8 oktoberquote:
Toffe game idd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb er misschien wel honderd uur in zitten... een van de beste en moeilijkste roguelike platformers ooit, en uberhaupt een van de moeilijkste games die ik ken.
Die game is fucking awesome, maar ik denk te moeilijk en ontoegankelijk voor het gros van de gamers hier. Ik denk samen met hotline miami m'n favouriete indies van de afgelopen jaren. Ben fucking blij dat hij nu op de ps4 te krijgen is.
Wat is dat dust voor iets?
Ik vind ze meestal wel leuk, maar niet leuk genoeg om door te zetten als ik effe vast zit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Alleen beetje jammer dat die psn+ games nooit mijn ding zijn
Echt? Klotezooi, ik wilde die misschien ook nogquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:46 schreef Mystikvm het volgende:
Hmm, had ik mij ingelezen in Pier Solar HD en was ik er best geïnteresseerd in geraakt, komt de game niet in EU uit. Balen.
Niet deze week in elk geval. Zie niet dat het nooit zal gebeuren, maar kan wel even duren, denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Echt? Klotezooi, ik wilde die misschien ook nog
Naja, dan maar de Wii U versie
Is die update voor alle platforms beschikbaar, of alleen voor pc en current gen consoles?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
De grote ''fall update'' van Battlefield 4 werkt trouwens ook goed, gisteravond even een paar potjes gespeeld en het voelt allemaal nog soepeler en strakker aan. Het rennen en richten sowieso.
Dus voor wie de game zat was, zeker nog eens gaan kijken als je m nog hebt.
PC, PS4 en One sowieso, geen idee over de PS3/360.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is die update voor alle platforms beschikbaar, of alleen voor pc en current gen consoles?
Yi-Long noemt het maar een matige maand..........topmaand dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Had het voor XBLA gekocht, vanwege die prima reviews. maar de voice-acting was tenenkrommend, alsof je naar een slechte cartoon voor 7-jarigen zat te kijken, en het was qua art-style typisch zo NEP-anime. Ik ben gek op anime-style, maar dit was dus een beetje zo'n nep-versie van anime, dus net iets te overdreven allemaal.
Spelunky lijkt me idd wel tof.
Arkham Asylum is inmiddels al eeuwen oud en dus belachelijk dat die nu in de Plus zit. Dit begint inmiddels een beetje beledigend te worden.
Blij met Spelunky. De rest is rotzooi. Zeer matige maand weer. Flikker dan gewoon Tomb Raider ofzo erin.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yi-Long noemt het maar een matige maand..........topmaand dus [ link | afbeelding ]
Juis, PES moet ik oook nog halenquote:
http://blog.eu.playstatio(...)y-dust-elysian-tale/quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:32 schreef elshaarawy92 het volgende:
Op mn werk gehoord dat Black Flag gratis is nou... ik ziet het niet.. of is het een gratis DLC ipv game?
The new list of free games for PlayStation Plus for October 2014 is rumored to include the following, although of course the official list will not be available until later this week:
PS 4
Octodad: Dadliest Catch
Flower (cross-buy)
Injustice
Steamworld Dig
Assassins Creed Black Flag
Nee hoor. Spellen voor de PS4 zijn:quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:32 schreef elshaarawy92 het volgende:
Op mn werk gehoord dat Black Flag gratis is nou... ik ziet het niet.. of is het een gratis DLC ipv game?
The new list of free games for PlayStation Plus for October 2014 is rumored to include the following, although of course the official list will not be available until later this week:
PS 4
Octodad: Dadliest Catch
Flower (cross-buy)
Injustice
Steamworld Dig
Assassins Creed Black Flag
pff wat zijn ze gierig zeg.. Ik zag NBA etc. volledige game gratis voor ps3... Maar er komen altijd kutgames voor de PS4quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:47 schreef Morri het volgende:
[..]
Nee hoor. Spellen voor de PS4 zijn:
DriveClub (gedeeltelijk gratis)
Spelunky
Dust: an Elysian Tale
Pix the Cat
Spelunky kut noemenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:56 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
pff wat zijn ze gierig zeg.. Ik zag NBA etc. volledige game gratis voor ps3... Maar er komen altijd kutgames voor de PS4
wat is het dan? Pure tyfus ?quote:
zit geen offline multiplayer in toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Shadow of Mordor valt na iets meer dan 2 uur spelen absoluut niet tegen.
Waarom jij een ps 4 hebt gekocht blijft me een raadselquote:
niet voor al die bagger indies iigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom jij een ps 4 hebt gekocht blijft me een raadsel
Helemaal geen MP dacht ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit geen offline multiplayer in toch?
Ik heb het iig niet gevondenquote:
Hij's tof, maar moest wel ff inkomen... een beetje verwarrend in het begin.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Shadow of Mordor valt na iets meer dan 2 uur spelen absoluut niet tegen.
Why? (gewoon interesse, niet om af te katten of zoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hij's tof, maar moest wel ff inkomen... een beetje verwarrend in het begin.
Euh, ja beetje veel info denk ik... moest ook ff de controls onder de knie krijgen, ik heb nooit echt Archam games of AC games gespeeld. Overal liepen ook ineens orcs en captains die achter me aan gingen rennen en mij gingen beledigenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Why? (gewoon interesse, niet om af te katten of zo). Verhaal graag in spoilers, anders krijgen we er gezeur over. Mocht het mechaniek zijn is dat niet zo'n probleem.
Klopt, moest ook even wennen, maar daarna ging het los!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hij's tof, maar moest wel ff inkomen... een beetje verwarrend in het begin.
Toch wel een lichte vorm ervan. Je kunt je vrienden avengen.quote:
Er zit een verhaal in. je kunt zelf kiezen of je het meteen volgt, of allerlei zijopdrachten gaat doen. Orcs voor je vechten komt pas ietsie later, als je een bepaalde skill verdient in het verhaalquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:32 schreef Cikx het volgende:
Is het echt een verhalende game of gewoon orcs afslachten/voor jou laten vechten?
Ah oké, ik ben nu ook wel benieuwd moet ik zeggen. Al ga ik hem toch niet meteen halen, aangezien ik nog veel wil spelen dat ik al heb, weinig tijd heb door studie en in november ook nog Dragon Age uitkomt waar ik wel een paar honderd uur in ga stoppen hopelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een verhaal in. je kunt zelf kiezen of je het meteen volgt, of allerlei zijopdrachten gaat doen. Orcs voor je vechten komt pas ietsie later, als je een bepaalde skill verdient in het verhaal
Headshots met pijlen op dat soort gasten zou moeten werken!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:25 schreef Retarded het volgende:
Ik moest ook even aan de controls wennen, en dat terwijl ik alle AC en Batman games gespeeld heb. Maar na een half uurtje ging het al erg goed, heb flink wat battles gewonnennu 2 uur verder en heb de eerste 4 captains al dood.
Ik vraag me alleen af... bij sommige geeft ie als weakness bijvoorbeeld Ranged Attacks aan. Maar met 1 of 2 pijlen krijg je ze niet dood. Wat is hier de bedoeling, want je krijgt meer XP volgens mij als je ze killed met een weakness.
Misschien miktte ik dan niet goedquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Headshots met pijlen op dat soort gasten zou moeten werken!
Ik had een captain met als weakness angst voor die beesten waar je op kon rijden, toen ik hem had gespot heb ik zo'n beest uit een kooi bevrijd, daarna wat normale uruk af laten slachten die in de buurt stonden en toen op dat beest gesprongen en naar die captain gelopen. Hij verstijfde van angst en toen kon ik m simpel opeten.
Zou kunnen en vergeet ook niet je boog lang aan te spannen voor je schiet, dat vergat ik zelf in het begin.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:39 schreef Retarded het volgende:
[..]
Misschien miktte ik dan niet goedheb mn health en die andere geupgrade, focus nog niet.
Wat is dit een vette game zeg!
Klopt ja, erg leuk!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:48 schreef Retarded het volgende:
Ik vind de sound uit de controller ook brilliant gedaan! Zowel uit mn 5.1 set als uit de controller, maar dan met een vertraging waardoor er een soort van echo ontstaat. Heel erg cool!
PSN doet wat moeilijk las ik net... Dus dat zou zomaar kunnen ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere keer wanneer ik uit een game kom lijkt de store wel down, of beter gezegd, kom ik er niet in.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oké thanks.
Ik doe nu weer die demo P.T. was vannacht echt te schijterig om verder te spelen_!
Hoe kun je er nou bang van worden? Je weet toch dat er niets kan gebeuren, behalve dat je soms even moet schrikken door een goedkoop 'BOE!!!' effectje met dat spookje!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe kun je er nou bang van worden? Je weet toch dat er niets kan gebeuren, behalve dat je soms even moet schrikken door een goedkoop 'BOE!!!' effectje met dat spookje!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige mensen vinden het gevoel van schrikken een akelig gevoel. Maar kicken er wel stiekem op als ze het gedaan hebben. Daarom is men soms bang om te schrikken, en stoppen ze met spelen. Maar toch benieuwd zijn om volgende dag weer verder te spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Damnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.gamersyde.com/(...)uderia-33141_en.html
Waar is mijn onderkaak!?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
[..]
Hoe kun je er nou bang van worden? Je weet toch dat er niets kan gebeuren, behalve dat je soms even moet schrikken door een goedkoop 'BOE!!!' effectje met dat spookje!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom krijgen sommige mensen een kick van racegames? Ze gaan toch niet echt met 320 km/h door de bocht? Als ze crashen, gebeurt er toch niks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrij autistische opmerking van jou. Wat voor jou geldt, hoeft voor anderen niet te gelden. Natuurlijk weet iedereen dat het niet echt is, maar toch is het opgaan in zo'n game voor veel mensen leuk. Zo kun je de achtbaan ook wel wegrelativeren. "Ja, je vindt het alleen maar spannend omdat je hersenen adrenaline aanmaken, en bij mensen met veel receptoren leidt dit tot een kick".![]()
[..]
Hoe kun je er nou bang van worden? Je weet toch dat er niets kan gebeuren, behalve dat je soms even moet schrikken door een goedkoop 'BOE!!!' effectje met dat spookje!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kan je alles dood relativeren natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens jou theorie hier kan er nooit iets spannend zijn kwa films/games aangezien je ALTIJD weet dat er niks kan gebeuren. Goed argument ja.
Zoiets heet 'psychologische horror'. Een genre dat blijkbaar niet voor jou is weggelegd. Is niet erg, maar doe niet net alsof het heel erg raar is dat mensen zoiets wél kunnen waarderen. En als je denkt dat het wel raar is dan ontbreekt er een stukje voorstellingsvermogen/inlevingsvermogen tussen je oren.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Eigenlijk is dit ene woord al een goede samenvattingquote:
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Ik vind het ook 'vervelend', maar ik zie het meer als een makkelijk goedkoop 'truukje', oftewel, je bent bang dat je aan het schrikken gemaakt wordt, dus vandaar ben je steeds op je hoede, maar je weet ook dat je sowieso aan het schrikken gemaakt zult worden, dus je hebt er verder weinig invloed op.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het gevoel van schrikken een akelig gevoel. Maar kicken er wel stiekem op als ze het gedaan hebben. Daarom is men soms bang om te schrikken, en stoppen ze met spelen. Maar toch benieuwd zijn om volgende dag weer verder te spelen.
Ik moet zeggen dat ik sowieso weinig films eng vind/vond. Vreemd genoeg was ik als kind dan wel weer doodsbang voor die 'plaaggeest' in Bassie en Adriaan....
... maar goed, toen was ik pas 17, dus dan mag het.![]()
Ik zit er nu ook dik inquote:Die adrenaline telkens weer als je een captain tegen komt!
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
De truc van goede horror is dat je soms ook niet aan het schrikken gemaakt wordt wanneer je het wel verwacht. In P.T. wordt dat heel goed gedaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het ook 'vervelend', maar ik zie het meer als een makkelijk goedkoop 'truukje', oftewel, je bent bang dat je aan het schrikken gemaakt wordt, dus vandaar ben je steeds op je hoede, maar je weet ook dat je sowieso aan het schrikken gemaakt zult worden, dus je hebt er verder weinig invloed op.
Ik moet zeggen dat ik sowieso weinig films eng vind/vond. Vreemd genoeg was ik als kind dan wel weer doodsbang voor die 'plaaggeest' in Bassie en Adriaan....
... maar goed, toen was ik pas 17, dus dan mag het.![]()
In een achtbaan enzo ben ik idd ook niet bang of zenuwachtig. Vliegtuig ook niet. Rondlopen in achterbuurten in een vreemde stad ook niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom krijgen sommige mensen een kick van racegames? Ze gaan toch niet echt met 320 km/h door de bocht? Als ze crashen, gebeurt er toch niks?
Vrij autistische opmerking van jou. Wat voor jou geldt, hoeft voor anderen niet te gelden. Natuurlijk weet iedereen dat het niet echt is, maar toch is het opgaan in zo'n game voor veel mensen leuk. Zo kun je de achtbaan ook wel wegrelativeren. "Ja, je vindt het alleen maar spannend omdat je hersenen adrenaline aanmaken, en bij mensen met veel receptoren leidt dit tot een kick".Qua HORROR ben ik nooit echt bang, wat betreft films. Maar met normale films leef je natuurlijk wel mee met de karakters en hoop je natuurlijk dat het allemaal goed komt, maar goed, dan heb je het over relaties enzo, en niet over fictieve monsters.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zo kan je alles dood relativeren natuurlijkVolgens jou theorie hier kan er nooit iets spannend zijn kwa films/games aangezien je ALTIJD weet dat er niks kan gebeuren. Goed argument ja.
Zoiets heet 'psychologische horror'. Een genre dat blijkbaar niet voor jou is weggelegd. Is niet erg, maar doe niet net alsof het heel erg raar is dat mensen zoiets wél kunnen waarderen. En als je denkt dat het wel raar is dan ontbreekt er een stukje voorstellingsvermogen/inlevingsvermogen tussen je oren.
Speelt natuurlijk ook mee dat in de doorsnee horror-film de meeste slachtoffers toch al dusdanig dom of vervelend zijn dat je ze sowieso een bloedige kettingzaagmoord toewenst...![]()
Ik was in een toren gisteravond om een captain af te maken, kwam er nog een bij en een zooitje normale Uruk, ''episch'' gevecht later lagen ze allemaal op de grond. Als je eenmaal in die hit-streak combo zit, countert waar nodig, finishers doet, over gasten heen springt etc sta ik nog net niet fistpumpend op van de bank.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zit er nu ook dik inDie adrenaline telkens weer als je een captain tegen komt!
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ja, want men koopt een ps4 om games te spelen die je op een nokia 3310 zou kunnen spelen...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom jij een ps 4 hebt gekocht blijft me een raadsel
De overvloed aan indies elke maand is gewoon belachelijk.![]()
Ik heb m mede om de vele indies gekocht ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want men koopt een ps4 om games te spelen die je op een nokia 3310 zou kunnen spelen...
De overvloed aan indies elke maand is gewoon belachelijk.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik heb hem ook voor de indies. Belangrijkste reden om niet de Xbox One te kopen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want men koopt een ps4 om games te spelen die je op een nokia 3310 zou kunnen spelen...
De overvloed aan indies elke maand is gewoon belachelijk.![]()
D'r zijn vast wel wat verdwaalde hipsters hier en daar, maar het gros wil toch fatsoenlijke (next-gen) games.![]()
Een goede game is een goede game. Heel simpel. Op de 360 vond ik XBLA juist geweldig want daar zijn toch een paar all-time favorieten uit voortgekomen, zoals Super Meat Boy,Trials, Mark of the Ninja, Defense Grid, etc etc.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
De overvloed aan indies elke maand is gewoon belachelijk.
Daarnaast heb ik nu een prima phone met goede specs, maar qua controls mis je toch een beetje een controller om lekker te kunnen gamen. Ik zie mezelf daar dus niet echt een uitdagende game als SMB of Spelunky ofzo op spelen.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:44 schreef Che_ het volgende:
D'r zijn vast wel wat verdwaalde hipsters hier en daar, maar het gros wil toch fatsoenlijke (next-gen) games.Mobile gaming wordt wel ondergewaardeerd hoor, er zijn echt belachelijk veel toffe spellen tegenwoordig en echt niet alleen maar ''candy crush'' achtige games die gemaakt zijn om nog meer geld uit je portemonnee te trekken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
Daarnaast heb ik nu een prima phone met goede specs, maar qua controls mis je toch een beetje een controller om lekker te kunnen gamen. Ik zie mezelf daar dus niet echt een uitdagende game als SMB of Spelunky ofzo op spelen.
Zelf speel ik veel strategy games op mijn telefoon.
Misschien moet je Sony even bellen. Dat ze dit zich nog niet afgevraagd hebben, zeg! Schan-da-lig!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:44 schreef Che_ het volgende:
D'r zijn vast wel wat verdwaalde hipsters hier en daar, maar het gros wil toch fatsoenlijke (next-gen) games.![]()
Het feit dat indie-developers hun games zelf kunnen publiceren bij Sony is ook voor mij een grote reden geweest om nu al een ps4 te kopen ipv te wachten tot de echte grote titels uit kwamen. Goede move van Sony aangezien indiegaming op de PC al echt huge is, en op de consoles ook alleen nog maar zal groeien.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb m mede om de vele indies gekocht ja.
Je zal altijd het wat onvolwassenere publiek COD/FIFA publiek blijven houden dat liever een matige game als Knack speelt ipv een goede indie, maar ik denk dat ook de consolemarkt uiteindelijk wel wat volwassener zal worden door acties als deze.]
Ooit zullen games op hun kwaliteit beoordeeld worden ipv het budget dat er achter zit. Ooit.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
En het volwassen publiek dat PES en BF speelt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Je zal altijd het wat onvolwassenere publiek COD/FIFA publiek blijven houden dat liever een matige game als Knack speelt ipv een goede indie, maar ik denk dat ook de consolemarkt uiteindelijk wel wat volwassener zal worden door acties als deze.![]()
Dat zijn goede mensen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
En het volwassen publiek dat PES en BF speelt?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Wereldwijde PSN outage heren!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
jammere van indies is dat het altijd vrij simpele games zijn, sommige zijn best leuk maar een spel met geile graphics, een goed verhaal, voice-acting enz. blijft voor mij toch het vetst.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ooit zullen games op hun kwaliteit beoordeeld worden ipv het budget dat er achter zit. Ooit.Wie dit leest is hek.![]()
Oh, ik heb ook absoluut niets tegen mobile/Android games. Ik gaf al meerdere keren aan dat ik binnen 4-5 jaar verwacht dat mobiele devices net zo krachtig zullen zijn als de huidige next-gen consoles, en als men zich op kan richten wat betreft gaming, en mensen als jij en ik de phone gewoon in een dock naast de TV zetten, die aangesloten is op die TV, en we draadloos contact maken met een BlueTooth PS4 controller, en vervolgens kunnen we dus gewoon FIFA19 spelen via ons aangesloten mobieltje, die qua graphics en gameplay gelijkwaardig is aan de PS4 versie, dan heeft dat natuurlijk zeer veel potentie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mobile gaming wordt wel ondergewaardeerd hoor, er zijn echt belachelijk veel toffe spellen tegenwoordig en echt niet alleen maar ''candy crush'' achtige games die gemaakt zijn om nog meer geld uit je portemonnee te trekken.
Zelf speel ik veel strategy games op mijn telefoon.
Asphalt 8(?) paar keer gespeeld de laatste weken en ook zeer onder de indruk van. Leuke tracks, mooie graphics, redelijk fijne gameplay. Prima.
Maar het is niet iets wat je lang speelt. Op de telefoon in ieder geval. Het houdt wat lastig vast, je controls zijn natuurlijk gelimiteerd vergeleken met bijvoorbeeld een Vita, etc etc. Dus dat bedoelde ik. Daarnaast worden veel mobiele games natuurlijk berperkt doordat ze ook speelbaar moeten zijn op minder krachtige toestellen, en bij veel games zit je met ads en F2P in-game aankopen etc etc.![]()
Ik vind het heerlijk om TLOU af te wisselen met hotline miami... AAA en indie kunnen wat mij betreft prima naast elkaar leven omdat ze elkaar perfect aanvullen in hun tekortkomingen vaak.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
jammere van indies is dat het altijd vrij simpele games zijn, sommige zijn best leuk maar een spel met geile graphics, een goed verhaal, voice-acting enz. blijft voor mij toch het vetst.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
eens, maar de balans is een beetje zoekquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om TLOU af te wisselen met hotline miami... AAA en indie kunnen wat mij betreft prima naast elkaar leven omdat ze elkaar perfect aanvullen in hun tekortkomingen vaak.
Wie dit leest is hek.![]()
Er zijn net zoveel games die je 1 keer geld kosten en daarna nooit meer, zonder ads.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook absoluut niets tegen mobile/Android games. Ik gaf al meerdere keren aan dat ik binnen 4-5 jaar verwacht dat mobiele devices net zo krachtig zullen zijn als de huidige next-gen consoles, en als men zich op kan richten wat betreft gaming, en mensen als jij en ik de phone gewoon in een dock naast de TV zetten, die aangesloten is op die TV, en we draadloos contact maken met een BlueTooth PS4 controller, en vervolgens kunnen we dus gewoon FIFA19 spelen via ons aangesloten mobieltje, die qua graphics en gameplay gelijkwaardig is aan de PS4 versie, dan heeft dat natuurlijk zeer veel potentie.
Asphalt 8(?) paar keer gespeeld de laatste weken en ook zeer onder de indruk van. Leuke tracks, mooie graphics, redelijk fijne gameplay. Prima.
Maar het is niet iets wat je lang speelt. Op de telefoon in ieder geval. Het houdt wat lastig vast, je controls zijn natuurlijk gelimiteerd vergeleken met bijvoorbeeld een Vita, etc etc. Dus dat bedoelde ik. Daarnaast worden veel mobiele games natuurlijk berperkt doordat ze ook speelbaar moeten zijn op minder krachtige toestellen, en bij veel games zit je met ads en F2P in-game aankopen etc etc.
Dat soort spellen speel ik ook het liefste, gewoon volwaardige games op de telefoon.
Maar ik had hier op Fok ooit eens een mobile gaming topic geopend maar niemand boeit het iets, de enige reacties waren precies in de trant van ''allemaal F2P meuk, niks aan''
Anyway, nogal offtopic nu.
Mjah, verschilt per game. Games als Trials zagen er ook last-gen prima uit. Shadow Complex was ook mooi. Journey was schitterend (wanneer komt die PS4 versie eindelijk???).quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
jammere van indies is dat het altijd vrij simpele games zijn, sommige zijn best leuk maar een spel met geile graphics, een goed verhaal, voice-acting enz. blijft voor mij toch het vetst.
Ik speel echt met veel meer plezier een game als Super Meat Boy of IloMilo ipv een full-price retail game die 7+ scoort, en weer de zoveelste linaire shooter is.![]()
We hebben het over indies en 'mobiele meuk' nav de PS+, dus niet echt offtopicquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn net zoveel games die je 1 keer geld kosten en daarna nooit meer, zonder ads.
Dat soort spellen speel ik ook het liefste, gewoon volwaardige games op de telefoon.
Maar ik had hier op Fok ooit eens een mobile gaming topic geopend maar niemand boeit het iets, de enige reacties waren precies in de trant van ''allemaal F2P meuk, niks aan''
Anyway, nogal offtopic nu.![]()
![]()
ook daar is de balans een beetje zoekquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn net zoveel games die je 1 keer geld kosten en daarna nooit meer, zonder ads.en soms worden sommige spellen waar je voor betaalt met een latere update nog f2p
zag er wel ok uit, zijn sowieso geen geile graphics.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, verschilt per game. Games als Trials zagen er ook last-gen prima uit. Shadow Complex was ook mooi.Wie dit leest is hek.![]()
Vind je? Ik vermaak me prima met D3 en SoM, en heb me prima vermaakt met TLOU. PES komt er aan, plus nog een stuk of 3 toffie indies. Ik heb m'n ps3 nu een maand of 3 denk ik? Voor mij is dat meer dan genoeg AAA en indie eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
eens, maar de balans is een beetje zoekAmerican ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
In het afgelopen jaar heb ik echt tientallen ‘’premium’’ games gekocht en uitgespeeld, wat dat betreft is met de trein van en naar werk rijden prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ook daar is de balans een beetje zoeken soms worden sommige spellen waar je voor betaalt met een latere update nog f2p
En de paar F2P games die ik heb verplichten je iig niet om dingen te kopen om verder te kunnen gaan. Van die ‘’Clash of Clans’’ games waar je timers hebt die je dan kunt afkopen met geld download ik niet eens.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
quote:Jesus hoe vaak gaat dit nog gebeurenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:59 schreef HostiHawaii het volgende:
http://downdetector.com/status/playstation-network![]()
![]()
Ik ben de tel kwijt, hoe vaak gebeurt dit?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:59 schreef HostiHawaii het volgende:
http://downdetector.com/status/playstation-network![]()
Zie zat mensen posten dat ze er weer in kunnen iig. (op verschillende fora)Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Vraagje voor degenen met een Amerikaanse PSN account, kopen jullie nu exclusief nog hier? Gezien het goedkoper is?
Verder weet ik dat als je spellen met je USA acc downloadt, je dit op je EU account kan spelen, krijg je hier dan ook je trophies op?![]()
Zal misschien aan mijn instellingen liggen, maar toen ik de Trials Fusion demo downloadde uit de USA store, kon ik die demo niet spelen op mijn EU account (je krijgt zo'n 'slotje' te zien), en hetzelfde geldt voor de PES2015 demo die ik uit de HK store haalde.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
Vraagje voor degenen met een Amerikaanse PSN account, kopen jullie nu exclusief nog hier? Gezien het goedkoper is?
Verder weet ik dat als je spellen met je USA acc downloadt, je dit op je EU account kan spelen, krijg je hier dan ook je trophies op?
Dus geen idee hoe dat komt, maar het is een beetje vervelend en onhandig.
Wat betreft kopen uit de USA store: Ik wil het wel, maar moet dan eerst even geld toevoegen. Zal deze week even kijken of het lukt via paypal.![]()
niet exclusief..als er in de eu store iets goedkoper is haal ik het daarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
Verder weet ik dat als je spellen met je USA acc downloadt, je dit op je EU account kan spelen, krijg je hier dan ook je trophies op?
trophies geen idee'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat komt omdat je dan bij je USA of HK account niet hebt aangegeven dat je PS4 de primary is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zal misschien aan mijn instellingen liggen, maar toen ik de Trials Fusion demo downloadde uit de USA store, kon ik die demo niet spelen op mijn EU account (je krijgt zo'n 'slotje' te zien), en hetzelfde geldt voor de PES2015 demo die ik uit de HK store haalde.
Dus geen idee hoe dat komt, maar het is een beetje vervelend en onhandig.
Wat betreft kopen uit de USA store: Ik wil het wel, maar moet dan eerst even geld toevoegen. Zal deze week even kijken of het lukt via paypal.
En nee dat lukt niet via Paypal.
Je kunt het beste USA PSN tegoed kaarten kopen en die toevoegen aan je account.Je console zet je als primary, niet je acccount.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja kan je gewoon op al je andere accounts spelen. Moet je wel je usa account als primary instellen.(voor de duidelijkheid)
Alledrie mijn accounts hebben de PS4 als primary staan en zo deel ik de demo's met elkaar zeg maar.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ja kan je gewoon op al je andere accounts spelen. Moet je wel je usa account als primary instellen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
Verder weet ik dat als je spellen met je USA acc downloadt, je dit op je EU account kan spelen, krijg je hier dan ook je trophies op?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Apartjij quote me voordat ik het gepost had
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vond het zonde om er een nieuwe post aan te wijden dus ik had mijn vorige ge-edit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:32 schreef over_hedge het volgende:
Apartjij quote me voordat ik het gepost had
[ afbeelding ]
Er is trouwens een actie in de usa store. als je maar dan 100 dollar uitgeeft krijg je 15 dollar psn te goed.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jep, aangezien het in de US store bijna altijd goedkoper is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
Heb wel een cadeaubon van 20 euro in de EU store gekregen, maar kan er vrij weinig mee.![]()
![]()
Maar je moet voor je US-account ook PS+ kopen toch? Dus dan heb je 2 PS+ abonnementen lopen (NL+US)?![]()
indies zullen me nooit overhalen en ik vind 3 a 4 AAA titels veel te weinig, de helft daarvan interesseert me sowieso niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Vind je? Ik vermaak me prima met D3 en SoM, en heb me prima vermaakt met TLOU. PES komt er aan, plus nog een stuk of 3 toffie indies. Ik heb m'n ps3 nu een maand of 3 denk ik? Voor mij is dat meer dan genoeg AAA en indie eerlijk gezegd.ALLE sim city achtige spellen zijn zoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar heb ik echt tientallen ‘’premium’’ games gekocht en uitgespeeld, wat dat betreft is met de trein van en naar werk rijden prima.
En de paar F2P games die ik heb verplichten je iig niet om dingen te kopen om verder te kunnen gaan. Van die ‘’Clash of Clans’’ games waar je timers hebt die je dan kunt afkopen met geld download ik niet eens.
Transport Tycoon niet, prima spelletje!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
ALLE sim city achtige spellen zijn zoNee hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:58 schreef Che_ het volgende:
Maar je moet voor je US-account ook PS+ kopen toch? Dus dan heb je 2 PS+ abonnementen lopen (NL+US)?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Hoiquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:39 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jep, aangezien het in de US store bijna altijd goedkoper is.
Heb wel een cadeaubon van 20 euro in de EU store gekregen, maar kan er vrij weinig mee.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ah, dus gewoon 1 ps+ voor al je primary accounts? Dan gewoon alle spellen uit US-store halenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Transport Tycoon niet, prima spelletje!
[..]
Nee hoor.![]()
![]()
gold diggerquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
I ain't saying she's a gold digger.. but she ain't messing with no broke niggahquote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nee je speelt gewoon alle spellen op de account met Plus.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah, dus gewoon 1 ps+ voor al je primary accounts? Dan gewoon alle spellen uit US-store halen
Zolang je andere accounts de PS4 ook als primary hebben staan kan dat.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee je speelt gewoon alle spellen op de account met Plus.
Zolang je andere accounts de PS4 ook als primary hebben staan kan dat.![]()
![]()
Net SoM gekocht en pre order voor nba2k15. Ik kan weer vooruit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Was sowieso van plan 2 games te halenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:38 schreef over_hedge het volgende:
Er is trouwens een actie in de usa store. als je maar dan 100 dollar uitgeeft krijg je 15 dollar psn te goed.![]()
![]()
Wacht maar tot PES uit isquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
indies zullen me nooit overhalen en ik vind 3 a 4 AAA titels veel te weinig, de helft daarvan interesseert me sowieso niet.Demo al gespeeld??
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: