ja dom van mij ik dacht dat het net als vorig jaar 1 dag was maar het is 2 dagen dus ik schop hem wel naar FES.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je dacht; "Ik open een topic over het festival, niet de band, dus dan zet ik hem in MUZ, in plaats van in FES"?
Ook ééndaagse festivals mogen in FES?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dom van mij ik dacht dat het net als vorig jaar 1 dag was maar het is 2 dagen dus ik schop hem wel naar FES.
kloptquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook ééndaagse festivals mogen in FES?
Ja ik lig al vast preventief te huilen in een hoekjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zo verliest Bosbeetle dus z'n klandizie.
websitesquote:Op donderdag 11 december 2014 13:29 schreef Bosbeetle het volgende:
schijtzooi hij stuurt geen nieuw wachtwoord en zegt dat al mijn email adressen al een account hebben wat gewoon onzin is.
ditquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
via de website van ticketmaster zelf lukte het wel![]()
Ik heb er best wel zin in staan leuke dingen, stukje geschiedenis ook schijnbaar loopt de gitariste van the slits er ook rond (om haar boek te promoten) En de algehele line-up is erg jammie.quote:
Ditquote:Op maandag 5 januari 2015 16:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog een paar weekjes ik heb er zin in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |