SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Je was me net voor. Ook de naam had ik willen gebruiken :phere in hell we like to keep things informal,
as well as infernal![]()
Hij blijft ook maar dalenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Pfoeh, die wisselkoersgrafiek is wel erg teleurstellend![]()
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
En ondertussen kun je op het forum nog altijd niet reacties upvoten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:49 schreef RobertNL het volgende:
* RobertNL Hallon! Hallon? Spreek ik met Danny? Ja? Er wil weer iemand FOK! LED pigs maken! Snel stuur de politie
Hij wilde niet eens laden.quote:Was gewoon gecrasht. Moest op rechtsklik - vernieuwen drukken.
Grafiekje schaamt zich voor wat 'ie moet laten zien gewoon.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik kan het ook even niet meer vinden zoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nog weer iets nieuwer dan 5050? En die vond ik al een bak licht geven.
[..]
Wie zijn idee was dat alweer? Kan het niet meer vinden!
Ik moet ook maar eens kijken naar zon RGB led strip, al is het met deze koers straks helemaal niet meer de moeite waard om het uit china te halen![]()
![]()
Waar is de Xiaomi Pistons v2 op dit moment het voordeligst?
mn awei es800 zijn er vanmiddag mee gekapt, het is altijd de aux plug die het begeeft.![]()
Dimmer zou ik er sowieso tussenzetten, zodat je 'm kan bedienen met een remote of door toevoegong van een wifi-boxje via je telefoon/tabletquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:13 schreef piekartz87 het volgende:
En er was al te veel keuze...
geeft dat niet te veel licht dan? of dan moet er 1 of andere dimmer tussen denk ik.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
Wifiboxje? dat klinkt interessant. Heb je daar ook een link van? of heb je zelf zoiets?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:37 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Dimmer zou ik er sowieso tussenzetten, zodat je 'm kan bedienen met een remote of door toevoegong van een wifi-boxje via je telefoon/tablethere in hell we like to keep things informal,
as well as infernal![]()
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=Wednesday
Mi Band IP67
Heb er 1, maar is ie het waard?
Heb zelf niets met sportmetingen e.d. Daarnaast een G4s, geen android 4.4 of MUIU dus.![]()
Op ibuygou was hij in de aanbieding voor 20$ geloof ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:08 schreef Thymen. het volgende:
Waar is de Xiaomi Pistons v2 op dit moment het voordeligst?
mn awei es800 zijn er vanmiddag mee gekapt, het is altijd de aux plug die het begeeft.You can't be late if you don't show up.![]()
linkje : http://www.chinabuye.com/(...)ed-strip-light-whitequote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:38 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Wifiboxje? dat klinkt interessant. Heb je daar ook een link van? of heb je zelf zoiets?
Moet je ook wel een controller hebben uit het Mi-Light systeem...
En ja, ik heb zelf zo 'n ding om de ledstrips in mijn wapenkasten te bedienen, en nog 1 onderweg voor een tweede project, nl slaapkamerverlichting, samen met nog een hele hoop aan power supplies, ledstrips, ledstripmeuk en nog meer led-related spul.:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
Het zal vast al voorbij gekomen zijn...maar zijn er ervaringen met powerline adapters uit China?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Ik zag op Dumpert een filmpje waarin in de reacties verwezen werd naar:
Een jongen die met DJI Phantom 2 + Zenmuse H3 3D vette filmpjes maakt. Nu lijkt het me best leuk om daar eens mee aan de slag te gaan. Nu zijn deze vrij duur, maar zijn hier ook iets goedkopere Chinese alternatieven voor? Soort GoPro in combi met een drone-achtige quadcopter waardoor je eenvoudig de lucht in kan en mooie shots kan maken.Of saté?![]()
Zit standaard een dimmer op via de afstandbediening.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:13 schreef piekartz87 het volgende:
En er was al te veel keuze...
geeft dat niet te veel licht dan? of dan moet er 1 of andere dimmer tussen denk ik.Alleen als je wit doet met RGB is het 3 keer zoveel omdat alle 3 de kleuren branden. Wit met RGB is waardeloos dus je zult nooit pieken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:40 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ga 5050 rgb doen voor in huis. en een witte rol 3528 voor kleinere plaatsen in het huis zoals boekenkast ofzo. of waar het maar leuk lijkt
Eerst thuis even kijken wat voor een adapters ik zo nog heb liggen. 5050 verbruikt nog even 3x zo veel stroomBanggood + 5% code is goedkoperquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:18 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Op ibuygou was hij in de aanbieding voor 20$ geloof ik.
Deze binnen. Ik had hier echt nooit bij stilgestaan maar kabels geven inderdaad slecht stroom doorDe platte en uitrolbare van de Action doen 1A. Xiaomi powerbank en mijn tablet kabel doen 1.4A maar de tablet trekt niet meer stroom dus...
Op kabel jacht om zaken fatsoenlijk te kunnen opladen![]()
![]()
![]()
Lekker boven woonwijken/straten/woningen rondvliegen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:07 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zag op Dumpert een filmpje waarin in de reacties verwezen werd naar:
Een jongen die met DJI Phantom 2 + Zenmuse H3 3D vette filmpjes maakt. Nu lijkt het me best leuk om daar eens mee aan de slag te gaan. Nu zijn deze vrij duur, maar zijn hier ook iets goedkopere Chinese alternatieven voor? Soort GoPro in combi met een drone-achtige quadcopter waardoor je eenvoudig de lucht in kan en mooie shots kan maken.![]()
Op een bekend forum heeft iemand pas nog een boete van een paar honderd euro gekregen; feitelijk zonder reden.
Dit soort geintjes boven woonwijken/wegen e.d. doen de hobby niet goed in ieder geval...
En voor zover ik weet is er niet echt iets goedkoops uit China wat een GoPro/Sj4000 o.i.d. kan dragen.Even in de OP van het topic op Tweakers kijken; daar zijn mensen veel bezig met het testen van USB-kabels.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:15 schreef monkeybrain het volgende:
Deze binnen. Ik had hier echt nooit bij stilgestaan maar kabels geven inderdaad slecht stroom doorDe platte en uitrolbare van de Action doen 1A. Xiaomi powerbank en mijn tablet kabel doen 1.4A maar de tablet trekt niet meer stroom dus...
[ afbeelding ]
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 01-10-2014 20:23:51 ]![]()
Daar komt de ellende ook vandaanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:10 schreef Iemand91 het volgende:
Even in de OP van het topic op Tweakers kijken; daar zijn mensen veel bezig met het testen van USB-kabels.Daar hangt mijn serieuze alter ego rond
![]()
Ik zie nu wel dat een hoop spullen niet veel ampère trekken. Alleen een probleem bij dikke accu's.![]()
Ben zelf ook nieuwsgierig naar de efficientie van m'n kabeltjes. Deze meet dus wat er doorgegeven wordt, niet de max doorvoer?quote:Deze binnen. Ik had hier echt nooit bij stilgestaan maar kabels geven inderdaad slecht stroom doorDe platte en uitrolbare van de Action doen 1A. Xiaomi powerbank en mijn tablet kabel doen 1.4A maar de tablet trekt niet meer stroom dus...
[ afbeelding ]
Weet jij toevallig een goeie android app ofzo die het laden kan loggen? Omdat de batterij op verschillende laadpercentages verschillende amperages trekt is het lastig vergelijken. Zou handig zijn om een grafiek bij te houden van 0-100% bijvoorbeeld!![]()
http://m.banggood.com/2A-(...)-Cable-p-943242.html
Hier heb ik drie van besteld. Schijnen echt 2a te doenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Drie euro.. Waar hebben we het over? Heb ik wel over voor een kabel die t gewoon doet en niet van ellende uit elkaar vallebHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Wat zijn jullie meest recente ervaringen met dealextreme qua bezorgdtijd? Begin augustus een adapter besteld, maar nog steeds niet binnen en natuurlijk zo goedkoop dat er geen live tracking mogelijkheid is. En een geschil bij Paypal aanmaken kan niet meer, want 45 dagen zijn al voorbij.»» Democracy is so overrated »»![]()
De platte Action kabel valt ook niet uit elkaar voor ¤1,50. Ik shop in China om voordelig te zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:45 schreef Catch22- het volgende:
Drie euro.. Waar hebben we het over? Heb ik wel over voor een kabel die t gewoon doet en niet van ellende uit elkaar valleb![]()
Bij miniinthebox is de rode kabel ook ineens duurder geworden. Ik herken naaiprijzen als ik ze zie![]()
![]()
Dat bovenste setje kost bij elkaar al bijna 1500-2000 euro, der zullen toch wel goedkopere mogelijkheden zijn om met zo'n drone wat leuke filmpjes te kunnen maken?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lekker boven woonwijken/straten/woningen rondvliegen.![]()
Op een bekend forum heeft iemand pas nog een boete van een paar honderd euro gekregen; feitelijk zonder reden.
Dit soort geintjes boven woonwijken/wegen e.d. doen de hobby niet goed in ieder geval...
En voor zover ik weet is er niet echt iets goedkoops uit China wat een GoPro/Sj4000 o.i.d. kan dragen.Of saté?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: