Dinsdag is een goede dag om te kiten, zaterdag nog niet joh! Gewoon meegaan!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel wat wind zaterdag hoorAlleen nog niet echt zeker of het voldoende is. Mja in Terschelling wel maar da's nogal ver
Na al jarenlang vroeg op moeten voor het werk helaas wel iddquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Wolken blijkbaar wel
Ook van die sokken waar L en R op staat en waar je pas achter komt als je recht om links hebt zitten en links om rechts heb zitten?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:55 schreef pilsje-pintje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaan. Kreeg ik gelijk commentaar dat ik ze niet vooraf gewassen had. Zou je blaren van krijgen. Yeah right...
Een beetje welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:55 schreef Wolken het volgende:
Ik heb eergisteren nog even 7 km gewandeld als voorbereiding. Ik neem dit veel te serieus.
Ben je in ieder geval niet alleen!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
En ik maar denken dat we gezellig een stukje gaan wandelen....
Ik en mijn naïviteit lopen wel gewoon achteraan hoor
Achteraan bij de normale groep bedoel je. Ik zou toch echt de allerlaatste zijn waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Met mijn beenlengte hang ik denk ik ook ergens achteraan hoor! Ik denk zelf altijd dat ik snel loop maar om een gemiddeld persoon bij te houden moet ik 2 keer zoveel stappen maken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Jammerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Achteraan bij de normale groep bedoel je. Ik zou toch echt de allerlaatste zijn waarschijnlijk.
Maar goed, ik ga ook niet mee.
-Splash- ging toch ook mee? Die zal dan wel voorop kuieren denk ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:02 schreef Wolken het volgende:
[..]
Met mijn beenlengte hang ik denk ik ook ergens achteraan hoor! Ik denk zelf altijd dat ik snel loop maar om een gemiddeld persoon bij te houden moet ik 2 keer zoveel stappen maken.
Zijn +1 denk ik ook. Maar jij bent ook bijna 2 meter dus je zal een stuk sneller gaan. Maar goed, we nemen er gewoon de tijd voor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer
[..]
-Splash- ging toch ook mee? Die zal dan wel voorop kuieren denk ik.
Ik wacht nog heel even met beslissenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:55 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dinsdag is een goede dag om te kiten, zaterdag nog niet joh! Gewoon meegaan!
[..]
Na al jarenlang vroeg op moeten voor het werk helaas wel idd. En aangezien ik 3 mensen op moet halen op Hilversum cs moet ik nog vroeger weg.
[..]
Ook van die sokken waar L en R op staat en waar je pas achter komt als je recht om links hebt zitten en links om rechts heb zitten?
Ik heb eergisteren nog even 7 km gewandeld als voorbereiding. Ik neem dit veel te serieus.
Ouders weer afzeggen zou niet echt heel netjes zijn en ik zie mijzelf sowieso geen 10 km lopen.quote:
Over 2 weken niet meerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik word over 2 weken 25, ben ik verboden te komen?
Oh dat zeker. Het is een wandeling en geen hardloop wedstrijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:04 schreef Wolken het volgende:
[..]
Zijn +1 denk ik ook. Maar jij bent ook bijna 2 meter dus je zal een stuk sneller gaan. Maar goed, we nemen er gewoon de tijd voor.
Deze zaterdag bedoel je?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik word over 2 weken 25, ben ik verboden te komen?
Ach joh, ik en mijn +1 wandelen wel lekker met jou meequote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:02 schreef Wolken het volgende:
[..]
Met mijn beenlengte hang ik denk ik ook ergens achteraan hoor! Ik denk zelf altijd dat ik snel loop maar om een gemiddeld persoon bij te houden moet ik 2 keer zoveel stappen maken.
Wat mij betreft ben je welkom. Maar Wolken gaat over deze meetingquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
spelletjes hou ik niet zo van, maar zou misschien wel naar de wandelmeet willen komen.
Je bent welkom hoor, die 2 weken maakt ook niet uitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
spelletjes hou ik niet zo van, maar zou misschien wel naar de wandelmeet willen komen.
"boks"quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ach joh, ik en mijn +1 wandelen wel lekker met jou meeOok ik heb korte beentjes!
Hoe meer zielen hoe meer vreugde.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je welkom. Maar Wolken gaat over deze meeting
Stel je even voor en dan mail ik je zo de details van de meet zodat je zaterdag gewoon kan aansluiten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Welkomquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
24.9 jaar oud, kom uit de buurt van nijmegen maar woon nu in amsterdam, afrondende student die houdt van elektronische muziek. de rest vertel ik zaterdag wel(het is nog niet zeker of ik kom)
Hier ook ruim 1,5 reistijd én geen ochtendmens. Wordt mooi weer en aan het eind van de dag nog 10 km in je benen is ook niet aan te raden. Gewoon komen.quote:
Gezellig, dan heb ik wat gezelschap aangezien ik me niet ga haastenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou, mijn normale looptempo schijnt best hoog te zijn. Maar ik zal me inhoudenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:53 schreef eefje801 het volgende:
10 km is één dag avondvierdaagse, dat valt zó mee joh we gaan toch niet hardlopen (toch?)
jij cheat met je beenlengte, da's niet eerlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, mijn normale looptempo schijnt best hoog te zijn. Maar ik zal me inhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |