SPOILER: Zaterdag 4 oktober - WandelmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 november - SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
[ Bericht 90% gewijzigd door Solique op 01-10-2014 14:49:19 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Goede TT."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Slechte OP! Lijstjes kloppen niet."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 4 oktober - WandelmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 november - SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
Overigens: Jammer Cherrylips!"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Ik plaatste nieuw lijstje en gelijk OP leeg.quote:
Mag er nu niets meer aan veranderen
[ Bericht 34% gewijzigd door Solique op 01-10-2014 14:25:37 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Je moet het binnen 2 uur ofzo veranderen. Doe even een TR met een verzoek aan een modjequote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik plaatste nieuw lijstje en gelijk OP leeg.
Mag er nu niets meer aan veranderen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Is dan wel binnen de 2 uur aangepast.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet het binnen 2 uur ofzo veranderen. Doe even een TR met een verzoek aan een modje
TR gedaan, even wachten maar.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ik weet het ook niet precies, anyway er gaat op gegeven moment automatisch een slot op door de programmatuur van de FOK serverquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Is dan wel binnen de 2 uur aangepast.
TR gedaan, even wachten maar.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Blijkbaar, is nu gefixtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, anyway er gaat op gegeven moment automatisch een slot op door de programmatuur van de FOK server
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Lijsten weer up to date, altijd goed!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Zoals het er nu uit ziet zijn we zaterdag iig met z'n tienen en nog drie misschiens."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Joepie! Ik heb er zin in. Wordt misschien wel een paar keer rekken en strekken onderweg. Deze wandelaar heeft ook wat last van de benen, maar gaat stug door 😎![]()
Ik heb gisteren ook iets te fanatiek getraind dus pittig spierpijn
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Hier ook iets te zwaar getraind, maar heb nog wat dagenGezelligquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:24 schreef Wolken het volgende:
Zoals het er nu uit ziet zijn we zaterdag iig met z'n tienen en nog drie misschiens.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Hey, ja zojuist aan Wolken doorgegeven dat ik er zeker bij benquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:45 schreef pilsje-pintje het volgende:
[..]
Misschiener, ben jij er nou ook bij?
Hoezo, ga jij je nu gauw afmelden?!![]()
Voor de zekerheid gaat er een plu mee
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Jawel, super veel natuurlijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:50 schreef Faxie het volgende:
Ik weet het nog niet hoorMaakt dat veel uit? Nee toch?
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
Voor de zekerheid gaat er een plu mee![]()
![]()
![]()
Gewoon komen, Faxman...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:50 schreef Faxie het volgende:
Ik weet het nog niet hoorMaakt dat veel uit? Nee toch?
Hoewel 12 uur er zijn, erg vroeg is. Is 1,5 uur rijden voor jou met auto, OV waarschijnlijk nog langer?[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Auto, 1,5 uur ongeveer ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon komen, Faxman...
Hoewel 12 uur er zijn, erg vroeg is. Is 1,5 uur rijden voor jou met auto, OV waarschijnlijk nog langer?![]()
Nee joh, dit weekend nog mooi, daarna pas echt oktober met veel wind. Dit weekend nog lekker kalm,quote:
dus kan je net zo goed gaan wandelen.![]()
Ok. Nouja, als jij een ochtendmens bent, moet het te doen zijnquote:
Wat een rare plek voor een kermis hebben jullie trouwens, recht voor het station tussen de fietsen in.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok. Nouja, als jij een ochtendmens bent, moet het te doen zijn![]()
Top toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat een rare plek voor een kermis hebben jullie trouwens, recht voor het station tussen de fietsen in.
Kan je meteen beginnen vanaf aankomst
Dat ben ik dus echt nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok. Nouja, als jij een ochtendmens bent, moet het te doen zijn![]()
![]()
Wel wat wind zaterdag hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee joh, dit weekend nog mooi, daarna pas echt oktober met veel wind. Dit weekend nog lekker kalm,
dus kan je net zo goed gaan wandelen.Alleen nog niet echt zeker of het voldoende is. Mja in Terschelling wel maar da's nogal ver
![]()
![]()
Ik ook niet echt. Wolken blijkbaar welquote:
Gelukkig is de F1 vroeg die dag, die heeft zich gewoon aan het wandelschema aangepastquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Wolken blijkbaar wel![]()
![]()
Misschien moet jij ook maar met El_Thijs gaan kartenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig is de F1 vroeg die dag, die heeft zich gewoon aan het wandelschema aangepast
Nee dat zou sneu zijn. Ik ben niet zo netjes als zij was en zou hem never laten passeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook maar met El_Thijs gaan karten![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat zou sneu zijn. Ik ben niet zo netjes als zij was en zou hem never laten passeren.![]()
Meer uitdaging
Maar terug OT, voor er de bezem door gaat...[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Oh ja, ik neem de zon mee!quote:
Zo goed?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Challenge?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat zou sneu zijn. Ik ben niet zo netjes als zij was en zou hem never laten passeren.
"Omae wa mou shindeiru."
Jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, ik neem de zon mee!
Zo goed?En nee.quote:![]()
Mooi. En tegenvaller.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik vind het vooral vreemd dat het maar twee dagen is. Maar wel altijd gezellig overigens!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat een rare plek voor een kermis hebben jullie trouwens, recht voor het station tussen de fietsen in.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Kom je nu ook lopen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd dat het maar twee dagen is. Maar wel altijd gezellig overigens!
Of mag je nu niet van je doc?[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Het is me afgeraden, maar ik ga het advies negeren denk ik. Overigens geen zalf/creme gekregen maar rust voorgeschreven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kom je nu ook lopen?
Of mag je nu niet van je doc?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Rust is relatiefquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
Het is me afgeraden, maar ik ga het advies negeren denk ik. Overigens geen zalf/creme gekregen maar rust voorgeschreven.
Dus als je vandaag en morgen niet extreem sport, moet het kunnen
Rust bedoelen ze tegenwoordig niet mee 6 weken bedrust[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Ik ga vanavond nog de sportschool in, maar ik beperk me tot arm/buik oefeningenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Rust is relatief
Dus als je vandaag en morgen niet extreem sport, moet het kunnen
Rust bedoelen ze tegenwoordig niet mee 6 weken bedrustMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Zo, heb vandaag heel enthousiast een paar hypermoderne wandelsokken aangeschaft dus ben er helemaal klaar voor. Leuk dat er zoveel meegaan!![]()
Jij bent vast ook van de "potje met vet"liedjes erbijquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:31 schreef eefje801 het volgende:
Zo, heb vandaag heel enthousiast een paar hypermoderne wandelsokken aangeschaft dus ben er helemaal klaar voor. Leuk dat er zoveel meegaan!
Oh ja hoor, als het mensen ongemakkelijk maakt werp ik me graag op als vrijwilliger.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent vast ook van de "potje met vet"liedjes erbij![]()
Oh ja, jij komt ook!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:31 schreef eefje801 het volgende:
Zo, heb vandaag heel enthousiast een paar hypermoderne wandelsokken aangeschaft dus ben er helemaal klaar voor. Leuk dat er zoveel meegaan!
"Omae wa mou shindeiru."
Dat heb ik ook een keer gedaan. Kreeg ik gelijk commentaar dat ik ze niet vooraf gewassen had. Zou je blaren van krijgen. Yeah right...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:31 schreef eefje801 het volgende:
Zo, heb vandaag heel enthousiast een paar hypermoderne wandelsokken aangeschaft dus ben er helemaal klaar voor. Leuk dat er zoveel meegaan!![]()
Dinsdag is een goede dag om te kiten, zaterdag nog niet joh! Gewoon meegaan!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel wat wind zaterdag hoorAlleen nog niet echt zeker of het voldoende is. Mja in Terschelling wel maar da's nogal ver
Na al jarenlang vroeg op moeten voor het werk helaas wel iddquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Wolken blijkbaar wel. En aangezien ik 3 mensen op moet halen op Hilversum cs moet ik nog vroeger weg.
Ook van die sokken waar L en R op staat en waar je pas achter komt als je recht om links hebt zitten en links om rechts heb zitten?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:55 schreef pilsje-pintje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaan. Kreeg ik gelijk commentaar dat ik ze niet vooraf gewassen had. Zou je blaren van krijgen. Yeah right...
Ik heb eergisteren nog even 7 km gewandeld als voorbereiding. Ik neem dit veel te serieus.
En ik maar denken dat we gezellig een stukje gaan wandelen....
Ik en mijn naïviteit lopen wel gewoon achteraan hoor![]()
![]()
Een beetje welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:55 schreef Wolken het volgende:
Ik heb eergisteren nog even 7 km gewandeld als voorbereiding. Ik neem dit veel te serieus.
We gaan de vierdaagse niet lopen
Ik twijfel of ik nog met de auto of met de motor kom. Als het goed weer blijft dan is motor wel een keer leuk
"Omae wa mou shindeiru."
Ben je in ieder geval niet alleen!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik en mijn naïviteit lopen wel gewoon achteraan hoor"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Achteraan bij de normale groep bedoel je. Ik zou toch echt de allerlaatste zijn waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik en mijn naïviteit lopen wel gewoon achteraan hoor
Maar goed, ik ga ook niet mee.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Met mijn beenlengte hang ik denk ik ook ergens achteraan hoor! Ik denk zelf altijd dat ik snel loop maar om een gemiddeld persoon bij te houden moet ik 2 keer zoveel stappen maken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik en mijn naïviteit lopen wel gewoon achteraan hoor"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Jammerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Achteraan bij de normale groep bedoel je. Ik zou toch echt de allerlaatste zijn waarschijnlijk.
Maar goed, ik ga ook niet mee.-Splash- ging toch ook mee? Die zal dan wel voorop kuieren denk ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:02 schreef Wolken het volgende:
[..]
Met mijn beenlengte hang ik denk ik ook ergens achteraan hoor! Ik denk zelf altijd dat ik snel loop maar om een gemiddeld persoon bij te houden moet ik 2 keer zoveel stappen maken."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Zijn +1 denk ik ook. Maar jij bent ook bijna 2 meter dus je zal een stuk sneller gaan. Maar goed, we nemen er gewoon de tijd voor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer
[..]
-Splash- ging toch ook mee? Die zal dan wel voorop kuieren denk ik."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ik wacht nog heel even met beslissenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:55 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dinsdag is een goede dag om te kiten, zaterdag nog niet joh! Gewoon meegaan!
[..]
Na al jarenlang vroeg op moeten voor het werk helaas wel idd. En aangezien ik 3 mensen op moet halen op Hilversum cs moet ik nog vroeger weg.
[..]
Ook van die sokken waar L en R op staat en waar je pas achter komt als je recht om links hebt zitten en links om rechts heb zitten?
![]()
![]()
Ouders weer afzeggen zou niet echt heel netjes zijn en ik zie mijzelf sowieso geen 10 km lopen.quote:![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Over 2 weken niet meerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik word over 2 weken 25, ben ik verboden te komen?Oh dat zeker. Het is een wandeling en geen hardloop wedstrijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:04 schreef Wolken het volgende:
[..]
Zijn +1 denk ik ook. Maar jij bent ook bijna 2 meter dus je zal een stuk sneller gaan. Maar goed, we nemen er gewoon de tijd voor."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Deze zaterdag bedoel je?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik word over 2 weken 25, ben ik verboden te komen?
Of nu hier in dit topic?![]()
Ach joh, ik en mijn +1 wandelen wel lekker met jou meequote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:02 schreef Wolken het volgende:
[..]
Met mijn beenlengte hang ik denk ik ook ergens achteraan hoor! Ik denk zelf altijd dat ik snel loop maar om een gemiddeld persoon bij te houden moet ik 2 keer zoveel stappen maken.Ook ik heb korte beentjes!
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Wat mij betreft ben je welkom. Maar Wolken gaat over deze meetingquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
spelletjes hou ik niet zo van, maar zou misschien wel naar de wandelmeet willen komen.
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Je bent welkom hoor, die 2 weken maakt ook niet uitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
spelletjes hou ik niet zo van, maar zou misschien wel naar de wandelmeet willen komen.
Stel je even voor en zo
"Omae wa mou shindeiru."
"boks"quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ach joh, ik en mijn +1 wandelen wel lekker met jou meeOok ik heb korte beentjes!
Hoe meer zielen hoe meer vreugde.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je welkom. Maar Wolken gaat over deze meetingStel je even voor en dan mail ik je zo de details van de meet zodat je zaterdag gewoon kan aansluiten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
spelletjes hou ik niet zo van, maar zou misschien wel naar de wandelmeet willen komen."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
24.9 jaar oud, kom uit de buurt van nijmegen maar woon nu in amsterdam, afrondende student die houdt van elektronische muziek. de rest vertel ik zaterdag wel(het is nog niet zeker of ik kom)
![]()
Welkomquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
24.9 jaar oud, kom uit de buurt van nijmegen maar woon nu in amsterdam, afrondende student die houdt van elektronische muziek. de rest vertel ik zaterdag wel(het is nog niet zeker of ik kom)
En gewoon komen zaterdag!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Hier ook ruim 1,5 reistijd én geen ochtendmens. Wordt mooi weer en aan het eind van de dag nog 10 km in je benen is ook niet aan te raden. Gewoon komen.quote:![]()
Gezellig, dan heb ik wat gezelschap aangezien ik me niet ga haastenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik en mijn naïviteit lopen wel gewoon achteraan hoor
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Nou, mijn normale looptempo schijnt best hoog te zijn. Maar ik zal me inhoudenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:53 schreef eefje801 het volgende:
10 km is één dag avondvierdaagse, dat valt zó mee joh we gaan toch niet hardlopen (toch?)
"Omae wa mou shindeiru."
jij cheat met je beenlengte, da's niet eerlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, mijn normale looptempo schijnt best hoog te zijn. Maar ik zal me inhouden![]()
Dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
jij cheat met je beenlengte, da's niet eerlijk.
Toen ik nog bij de Efteling werkzaam was moest ik iemand inwerken en die was 2 koppen kleiner. Voor elke stap die ik zette moest zij er 2-3 zetten. En maar volhouden dat ze het bij kon houden, en elke keer vroeg ik of ik te snel ging waarop ze nee antwoordde. Aan het eind van de dag kreeg ik op mijn ballen dat ze zo moe was![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Geweldig hé, al die deskundigen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:55 schreef pilsje-pintje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaan. Kreeg ik gelijk commentaar dat ik ze niet vooraf gewassen had. Zou je blaren van krijgen. Yeah right...![]()
Jij neemt mij toch mee vanaf het station, ben jij mijn +1 en ik jouw +1quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:14 schreef eefje801 het volgende:
Het is mij trouwens niet gelukt om een introducé mee te nemen dus ik kom +0![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij neemt mij toch mee vanaf het station, ben jij mijn +1 en ik jouw +1![]()
Rijd er 45 minuten over, is maar klein stukje
Zal ook best wel profijt hebben van mijn lengte qua lopen.
Hier geen +1| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Hier ook +0. Straks even op de navigatie kijken hoever ik mag kachelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:18 schreef Solique het volgende:
Rijd er 45 minuten over, is maar klein stukje
Zal ook best wel profijt hebben van mijn lengte qua lopen.
Hier geen +1
"Omae wa mou shindeiru."
Dus ik heb dan uiteindelijk +3 ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij neemt mij toch mee vanaf het station, ben jij mijn +1 en ik jouw +1"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Dan moet je echt een bril.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik moet 3 mensen ophalen luitjes. 1 + 1 + 1 = 3. Zover kom ik nog wel
1 + 1 = 5quote:
Tel maar na op je vingers!Als de mensen dan niet krijtwit uit je auto komen geloof ik hetquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:28 schreef Wolken het volgende:
Ik moet 3 mensen ophalen luitjes. 1 + 1 + 1 = 3. Zover kom ik nog wel
Verder het volste vertrouwen in je rijkunsten hoor
"Omae wa mou shindeiru."
Je. Komt. Gewoon. Punt.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Sorry hoor Thijs, maar deze taal kan Faxie niet begrijpen. Dit is telegramstijl. Misschien even opnieuw proberen in Faxstijl?quote:![]()
![]()
Ja, graag dan ook minimaal met die über irritante bloos-smiley erbij.
Fax, ik stuur je zo de details door."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
WTF is Faxstijl?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:24 schreef pilsje-pintje het volgende:
[..]
Sorry hoor Thijs, maar deze taal kan Faxie niet begrijpen. Dit is telegramstijl. Misschien even opnieuw proberen in Faxstijl?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Oke, als het goed is heeft iedereen die ( misschien ) komt alle informatie voor morgen."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Navigatie is set! Tot morgen alvastquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Wolken het volgende:
Oke, als het goed is heeft iedereen die ( misschien ) komt alle informatie voor morgen.
"Omae wa mou shindeiru."
Vind je die irritant ja?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:26 schreef Wolken het volgende:
Ja, graag dan ook minimaal met die über irritante bloos-smiley erbij.
Fax, ik stuur je zo de details door.
Ik heb een PM ontvangen hihi![]()
![]()
Lijkt mij ook lastig ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik denk niet dat ik 12 uur ga halen..
Wolken jullie gaan maar even aan de koffie, ja![b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: