Ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
Zijn er ook lichte Irakeesjes dan? Die ik ken zijn midden donker.
Ja, ik ken die hond. Die lach was irritant.quote:
Hoeveel verschillende tinten Koerden en Turken zijn er?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
Zijn er ook lichte Irakeesjes dan? Die ik ken zijn midden donker.
Stimorol denkt alleen in zwart-wit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende tinten Koerden en Turken zijn er?
Hong Kong demonstratiequote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awh. Dat is best zielig eigenlijk.Waarom stond die man daar?
Van wat is dit afkomstig?quote:
Den Haag is in het Turks 'Lahey'. Maar dat zou moeten komen van het Franse 'La Haye'.quote:
Het is uit het Ottomaans ofzo, zag het voorbijkomen op Facebook.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van wat is dit afkomstig?
[..]
Den Haag is in het Turks 'Lahey'. Maar dat zou moeten komen van het Franse 'La Haye'.
Nee, ik wilde weten wie zou happen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stimorol denkt alleen in zwart-wit.
Zijn veel negers in Irak. Je moet eens naar Kuwait. Meer dan de helft daar is donker.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik wilde weten wie zou happen.
Was alleen erg verbaasd om die neger Irakees.
Zeg het haar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Doe je anders best vaak. Dan heeft die weer een ''rotkop'', een ander heeft een te grote neus, een ander is te licht, weer een ander is te donker...
TM, havam yerimde degil bir de senin kari gibi laflarinla ugrasmim. Je hoeft het niet te lezenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Doe je anders best vaak. Dan heeft die weer een ''rotkop'', een ander heeft een te grote neus, een ander is te licht, weer een ander is te donker, etcetera...
100% #TeamTMquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beetje respect voor God's creatie, jatoch?!
Graag. Durf niet alleen naar Arabische landen. Jemen staat bijv al op mn verlanglijstje. Helaas.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn veel negers in Irak. Je moet eens naar Kuwait. Meer dan de helft daar is donker.
Nee man, ik heb gewoon een groot hart.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg gewoon anti stimo. Je switcht te vaak van team.
I know the feel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee man, ik heb gewoon een groot hart.
#TeamStimo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |