Ahh, dat is leuk nieuws.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[Vid] Historisch goud Irak na diskwalificatie compleet podium
Maar is die man op de foto nou de Irakees?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht leuk voor ze ja.
Ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar is die man op de foto nou de Irakees?
Ja, iedereen in het zuiden is zwart.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In het zuiden wel ja, tenminste, Peunage corrigeer mij.
Ja want ALLE Irakese mannen zijn zwart.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
Iewwwww srs?!!! Damned weer een land uit mijn would man lijst. Blijft al bijna niets v over.
Ff haren wassen.Damn wat een miserabel shit stappenplan ga k nu afleggem voor wat krullen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, iedereen in het zuiden is zwart.![]()
Nee. Maar ooit hebben we daar slaven gehad, want havenstad.
Ik heb in mijn familie ook neven die heel donker zijn, en nichtjes die blond zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja want ALLE Irakese mannen zijn zwart.
[..]Verre familie van mij ook blijkbaar, maar ze zien er ook echt totaal anders uit!
Ja precies, dat blonde inderdaad. En dan heb je mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb in mijn familie ook neven die heel donker zijn, en nichtjes die blond zijn
Je wilt ook blond zijn?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja precies, dat blonde inderdaad. En dan heb je mij.
Nou, ja. Niet perse blond blond. Gewoon iets lichter qua haarkleur en ogen. MAAR GOED ALHAMDULLILAHHH IK BEN GEZOND EN IK FUNCTIONEER PRIMA.quote:
OKE. HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, ja. Niet perse blond blond. Gewoon iets lichter qua haarkleur en ogen. MAAR GOED ALHAMDULLILAHHH IK BEN GEZOND EN IK FUNCTIONEER PRIMA.
Ja, nou en?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. WAT LACH JIJ ZO HARD.![]()
Dit doet mij pijn.
ik lach niet hard.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja waarom lach je dan zo hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |