Pirlo is er niet bij, Hans.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:10 schreef superniger het volgende:
Pirlo gaat Atleti slopen.
Atleti stelt weinig voor zonder Costa en Courtois
Weer zo'n persoontje die nooit Italiaans voetbal kijkt.....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooie wedstrijd? Mwa.. De laatste keer dat ik een hele wedstrijd zag van Juve was de EL-halve finale tegen Benfica. Italiaanse ploegen vind ik niet echt om aan te gluren.. Atleti is ook een ploeg die in eerste instantie aan verdedigen denkt, dus ik verwacht er niet veel van vanavond
Al was Pirlo erbij die gaat ze echt niet slopen hoor...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:10 schreef superniger het volgende:
Pirlo gaat Atleti slopen.
Atleti stelt weinig voor zonder Costa en Courtois
Hou gewoon je mond als je nooit naar Juve kijktquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooie wedstrijd? Mwa.. De laatste keer dat ik een hele wedstrijd zag van Juve was de EL-halve finale tegen Benfica. Italiaanse ploegen vind ik niet echt om aan te gluren.. Atleti is ook een ploeg die in eerste instantie aan verdedigen denkt, dus ik verwacht er niet veel van vanavond
Wie gaat er nou voor de lol naar Italiaanse clubs zitten kijken? Dan moet je wel hartstikke gek zijn!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond als je nooit naar Juve kijkt
Juventus supporter.quote:
Pirloquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juventus supporter.![]()
Juventus starting XI: Buffon, Caceres, Bonucci, Chiellini, Lichtsteiner, Vidal, Marchisio, Pogba, Evra, Tevez, Llorente #AtleticoJuve
Eensquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch met die kutkleuren steeds.
TR is ook Engelsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forum, TR gemacht!
Ga gewoon weg.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forum, TR gemacht!
Dit inderdaad. Dan heb ik nog liever superniger.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Dan heb ik nog liever superniger.
quote:
Moet ie niet zo boos doen als iemand de moeite doet Spaans te spreken.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Dan heb ik nog liever superniger.
OK dat was wel een beetje menosquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ie niet zo boos doen als iemand de moeite doet Spaans te spreken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn hond. Mand. Zoek. iets.
Eens. En stottert de hele tijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom krijgt Youri steeds een nieuw contract bij de NOS? Alleen maar open deuren.
quote:
Dit boeit echt niemand.quote:
Teveel sterren terwijl die bij Juve de ster isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik snap niet dat tevez zo'n kneus was bij man city
bij juve doet ie het een stuk beter
Schelvechhio had wel aan kunnen schuiven. Weten ze wel wat meer dan Simeone over Atlético?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:31 schreef hafcfan het volgende:
Enige wat ze weten van Juventus is PirloSpelen nu beter dan vorig jaar
![]()
meer qua gedrag, hij wou toch een paar maanden niet spelen enz?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Teveel sterren terwijl die bij Juve de ster is
Dit geen concurrentie ook. Als hij uitvalt danquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Teveel sterren terwijl die bij Juve de ster is
Dat bedoel ik , Hij wordt lastig als hij niet de vedette is . zelfde bij Argentinie waar ze hem niet meer hoevenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
meer qua gedrag, hij wou toch een paar maanden niet spelen enz?
Morata kopenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit geen concurrentie ook. Als hij uitvalt dan
oh zo, ja kloptquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik , Hij wordt lastig als hij niet de vedette is . zelfde bij Argentinie waar ze hem niet meer hoeven
Geen wonder dat Conte deze zooi verlietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog erger is de terugkoop clausule
welke opstelling speelt juventus mee dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog erger is de terugkoop clausule
Bij balbezit 3-5-2. Zonder bal 5-3-2quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welke opstelling speelt juventus mee dan?
nee de opstelling, niet de formatiequote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij balbezit 3-5-2. Zonder bal 5-3-2
5-3-2 dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij balbezit 3-5-2. Zonder bal 5-3-2
Hoorde geen clubliedquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
Wat zouden ze daar voor de wedstrijd voor muziek spelen?
Dat zou ik altijd doenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als tevez goed speelt deze fedstrijd koop ik hem op fifa
dubbelquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
saul niggerz ipv griezzman?
hoe komt dat
Nee een kleur.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:48 schreef Slobeend het volgende:
Chelsea en Barcelona spelen ook al in lelijke gifgeel/groene shirts, is dat een hype?
was misschien voordat de beelden doorkwamen. Vind het wel leuk om dat een keertje te zien/horen. Wat ze bij andere clubs doen.quote:
Nee geen centen ervoor . Speel nu met Ibarbo-Higuainquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
speel jij met tevez in ut nu dan?
SPOILER: Anderlecht - DordtmundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat het weer horen bij het rustsignaal denk ikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
was misschien voordat de beelden doorkwamen. Vind het wel leuk om dat een keertje te zien/horen. Wat ze bij andere clubs doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:49 schreef Tchock het volgende:
wie heeft gesocordSPOILER: Anderlecht - DordtmundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ah, oke.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon het stadion dat om het veld heen staat.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]Die is nog behoorlijk mobiel dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xDVBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]ah vorige keer ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een vermoeden wie de goal heeft gezet nuquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is nog behoorlijk mobiel dan.
xD
Het staat echt 1-0.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Opbokken met die quasi-grappige nep spoilers.
Ik vind een spoiler voor elke wedstrijd ook niet nodig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Opbokken met die quasi-grappige nep spoilers.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is nog behoorlijk mobiel dan.
xD
Geo4kant wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind een spoiler voor elke wedstrijd ook niet nodig.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:52 schreef Toto69 het volgende:
HAHAHAHAHAtegen wie spelen die? Tegen Basel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik doe het ook niet voor elke, maar in beide gevallen was het snelle doelpunt wel vermakelijk. Mag het dan wel?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, snap ook niet dat mensen hier komen posten wat de stand bij andere wedstrijden is, maar ja, het is niet verboden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Realquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tegen wie spelen die? Tegen Basel?
real, met je quasi grappige nepheidquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]Nee ik wist het niet, dacht dat ze tegen Basel speelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Omdat niemand twee topics volgt en het andere topic dus doods als de pest is, maar als je hier een score post blijkt het wel mensen te interesseren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, snap ook niet dat mensen hier komen posten wat de stand bij andere wedstrijden is, maar ja, het is niet verboden.
Dit is nu je 3e poging om grappig te zijn in dit topic.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ludogerets
haha, lolquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ludogerets
Aanzetten tot zelfmoord ditquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je er een eind aan maken.
doodsverwensing, ban!!!quote:
zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doenquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ludogerets
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
lul niet, uefalona?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je status als club niets zegt over je shirt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:55 schreef primakov het volgende:
Hoe kan een club als Juventus zo'n shirt hebben
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wordt Feyenoord niet uitgezonden?
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doenDit is de eerste keer dat ik om je moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kleur is nog acceptabelquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je status als club niets zegt over je shirt.
[ afbeelding ]
er is voor alles een eerste keer hequote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik om je moest lachen.
[..]
Herman Finkers (denk ik?) heeft een prachtig stuk over dat het Nederlands elftal gewoon groene shirts aan moeten doen zodat de tegenstander ze niet meer kan zien op het veld en dan kunnen ze gewoon wachten tot ze niet meer gedekt worden en dan snel weg rennen. Misschien wilde Juve dat ook.quote:
Uiteraard, maar speelt hij bij Atletico???quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ronaldo is wel een god hoor.
Haha ja echt prachtig wat een komiek.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herman Finkers (denk ik?) heeft een prachtig stuk over dat het Nederlands elftal gewoon groene shirts aan moeten doen zodat de tegenstander ze niet meer kan zien op het veld en dan kunnen ze gewoon wachten tot ze niet meer gedekt worden en dan snel weg rennen. Misschien wilde Juve dat ook.
Als die man zijn belastingaangifte invult is hij nog grappiger dan jij.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha ja echt prachtig wat een komiek.
Nee jouw ludogerets grap was leuk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha ja echt prachtig wat een komiek.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
GGMM kan dit niet waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is er eigenlijk grappig aan onzin in spoiler zetten?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik heb de man in kwestie even voor je gequote, Dj_Day-V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken hoe hij deze kritische vraag gaat beantwoorden![]()
Dat mensen dan klikken en dan niets zinnigs lezen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken in de ziel van een verstandelijk beperkte is lastig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien wel aan heel FOK!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mensen dan klikken en dan niets zinnigs lezen.
En hun tijd hebben verspild.
Maar je verspilt sowieso je tijd in dit topic.
Als moderator doe je ook iets goeds voor de maatschappij. Leiding geven aan autisten is een belangrijk vak.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wel aan heel FOK!
Maar niet aan de Redactie Sport.
Zou ie die ook in een spoiler doen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij wilde alleen zijn lelijke kop verbergen xD
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:03 schreef napoleonfour het volgende:
Hey heb je een masker op?nounounounounouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ku klux.quote:
Ja, goed. Beetje moe maar voel me verder prima.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi GGMM, hoe gaat het er mee?
Leuk dat je kijkt!
kquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom verlagen we ons eigenlijk tot Oh Oh Cherso niveau?
Weinig aardbevingen vandaagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, goed. Beetje moe maar voel me verder prima.
Hoe gaat het met jou johannes? Nog aardbevingen meegemaakt?
Ik vind het erg fijn dat je er weer bent.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weinig aardbevingen vandaag
Net lekker gegeten, ik weet dat je zit te wachten op een foto daarvan dus bij deze:OnzinspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Net lekker gegeten, ik weet dat je zit te wachten op een foto daarvan dus bij deze:Deze foto had ik al gezien en ik vind hem toen ook al erg leuk om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat jij en Paxcon lekker hebben gegeten met elkaar.
[..]
Net lekker gegeten, ik weet dat je zit te wachten op een foto daarvan dus bij deze:Dit kan niet 'net' zijn aangezien het al ongeveer een uur donker is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal ik zeker. Ten eerste wil ik vaststellen dat dit mijn eerste spoiler was met onzin.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de man in kwestie even voor je gequote, Dj_Day-V.
Kijken hoe hij deze kritische vraag gaat beantwoorden
[..]
Net lekker gegeten, ik weet dat je zit te wachten op een foto daarvan dus bij deze:Is La Trappe Bockbier lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groningen hé.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit kan niet 'net' zijn aangezien het al ongeveer een uur donker is.
Tijdens De wereld draait door.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit kan niet 'net' zijn aangezien het al ongeveer een uur donker is.
Ja, het was bijzonder smakelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze foto had ik al gezien en ik vind hem toen ook al erg leuk om te zien.![]()
Ik hoop dat jij en Paxcon lekker hebben gegeten met elkaar.
Wat een eng ons kent ons sfeertje hierquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bepalen GGMM, Stijn, Ambrosius en ik zelf wel.
Dat heeft er nooit toe gedaan, lul.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen doet er voortaan niet meer toe.
SPOILER: Arsenal-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meeloper.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker. Ten eerste wil ik vaststellen dat dit mijn eerste spoiler was met onzin.
Nu op de vraag waarom het leuk zou moeten zijn. Normaliter zal ook ik zeggen dat het flauw is, echter als dit juist al eens gebeurd is dan zie kan ik het niet laten om er nog eentje over heen te doen.
[..]
Net lekker gegeten, ik weet dat je zit te wachten op een foto daarvan dus bij deze:Dit is geen onzin, dit zijn culinaire tips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Ok.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:07 schreef Tchock het volgende:
Wtf, ik heb eergisteren futbol24 gemaild of ze niet ook eens gele kaarten in hun scoreupdates kunnen zetten en vandaag is het zo
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
mooiSPOILER: Arsenal-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dagboek.;quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:07 schreef Tchock het volgende:
Wtf, ik heb eergisteren futbol24 gemaild of ze niet ook eens gele kaarten in hun scoreupdates kunnen zetten en vandaag is het zo
Groningenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heeft er nooit toe gedaan, lul.
Je meent het.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als er één iemand is die alles op FOK! pleurt ben jij het wel toch?
Ik neem juist meer risico met zo'n onzin spoiler. Mij dan als meeloper afschilderen vind ik ietwat laag bij de grond.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh de kraagjes vallen je opDe kleur niet.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Juve de eerste goal maakt neem ik een week deze UI
[ afbeelding ]
Tot zover mijn boeiende post die VMSDKR wel boeiend vindt.
quote:
Deze is wel leuk ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER: Bayer-BenficaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ludogorets-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan nu vragen wat het verschil is met je huidige avatar maar dat gaat te ver.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Bayer-BenficaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kutjebef.SPOILER: Ludogorets-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: Bayer-BenficaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bayer - Benfica niet op ZDF.SPOILER: Ludogorets-RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat Spanjaarden een obsessie voor spelregelneukerij hebbenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:10 schreef ChickenMan het volgende:
Waarom laten ze deze handsbal 100x zien en die bij Ajax maar 2x.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:10 schreef Tchock het volgende:
Een rare penalty inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
WOP WOP WOPquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als ik DJ Jay-V al die tussenstandjes zie plaatsen moet ik elke keer weer lachen. Ik zie dan de Witte Chinees voor me, kijkend naar 8 beeldschermpjes, klaar om de laatste tussenstanden te melden.
No offense
Ik ga straks nog een begrippenlijst met 120 begrippen lerenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:11 schreef Mansjester het volgende:
Zo, ik heb mn opdracht voor school afgemaakt. Nu kan ik gezellig meeposten![]()
Leuk, welkomquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:11 schreef Mansjester het volgende:
Zo, ik heb mn opdracht voor school afgemaakt. Nu kan ik gezellig meeposten![]()
Wat voor begrippen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga straks nog een begrippenlijst met 120 begrippen leren
Zeer uitdagendquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga straks nog een begrippenlijst met 120 begrippen leren
begrippen als 'ordinale meetschaal' en 'aselecte steekproef'quote:
Als ik jou zo'n nep spoiler zie posten moet ik denken aan hoe jij zit te giechelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als ik DJ Day-V al die tussenstandjes zie plaatsen moet ik elke keer weer lachen. Ik zie dan de Witte Chinees voor me, kijkend naar 8 beeldschermpjes, klaar om de laatste tussenstanden te melden.
No offense
Serie A is dus kutquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Juventus is overrated, hadden al moeite met Malmö.
Hansjes, ga lekker ergens anders vechtenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik jou zo'n nep spoiler zie posten moet ik denken aan hoe jij zit te giechelen.
ape nut meese jetquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet wat mijn Engels huiswerk is.
God behoedde me.
Oke.. is dat beledigend bedoeld? Want ik zei no offense.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik jou zo'n nep spoiler zie posten moet ik denken aan hoe jij zit te giechelen.
Nou en, middelbare school hoef je geen huiswerk te maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
God behoedde me.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
begrippen als 'ordinale meetschaal' en 'aselecte steekproef'
Gaap.
SPOILER: Arsenal-GalatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In jouw wereld wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou en, middelbare school hoef je geen huiswerk te maken.
Ik dacht dat jij behoorlijk oud was maar ik heb gister geleerd dat je 15 bent. Dit verklaart een hoop.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
God behoedde me.
Dan bel je een vrouwelijke klasgenoot op om het te vragen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
God behoedde me.
Dit heb je vast uit die kneuzenorchie GRTD geleerd en dit is een onjuiste bewering, dit betreur ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij behoorlijk oud was maar ik heb gister geleerd dat je 15 bent. Dit verklaart een hoop.
Ik dacht dat ie 16 wasquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij behoorlijk oud was maar ik heb gister geleerd dat je 15 bent. Dit verklaart een hoop.
Als je iemand uitscheldt moet je wel je best doen om het goed te spellen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heb je vast uit die kneuzenorchie GRTD geleerd en dit is een onjuiste bewering, dit betreur ik.
Ik verdenk je vriend Etsuquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heb je vast uit die kneuzenorchie GRTD geleerd en dit is een onjuiste bewering, dit betreur ik.
Iedereen praat eens een keer beschaafd ABN en jij noemt het vreemd?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom praat iedereen hier zo vreemd. ;s
Iedereen is in het geheim Jackporn aan het maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom praat iedereen hier zo vreemd. ;s
Dit vind ik erg flauw van je. Jij weet dondersgoed dat de enige vrouwelijke telefoonnummers die Stijn in zijn telefoon heeft die van zijn moeder en oma zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan bel je een vrouwelijke klasgenoot op om het te vragen.
Mijn telefoon is inmiddels overleden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit vind ik erg flauw van je. Jij weet dondersgoed dat de enige vrouwelijke telefoonnummers die Stijn in zijn telefoon heeft die van zijn moeder en oma is.
Nu vergeet je de helft van zijn korfbalteam.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit vind ik erg flauw van je. Jij weet dondersgoed dat de enige vrouwelijke telefoonnummers die Stijn in zijn telefoon heeft die van zijn moeder en oma is.
Vies.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is in het geheim Jackporn aan het maken.
SPOILER: Bayer-BenficaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar wil ik al helemaal geen contact mee hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu vergeet je de helft van zijn korfbalteam.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
oke!!SPOILER: Bayer-BenficaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die van KillerJet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit vind ik erg flauw van je. Jij weet dondersgoed dat de enige vrouwelijke telefoonnummers die Stijn in zijn telefoon heeft die van zijn moeder en oma zijn.
Lekker voor jequote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn telefoon is inmiddels overleden.
haha faal.quote:
Zit je nog in de meisjes zijn stom fase?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar wil ik al helemaal geen contact mee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |