SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, topic was dicht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef Heeinz het volgende:
Kon niemand mij even vertellen dat ik de lapo hadI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
inb4 goal Sereroquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef Intellectueel het volgende:
Wat speelt Serero beroerd zeg.![]()
Valt me op dat Andersen vandaag ook eindelijk eens gewoon terug- of aflegt ipv blind op vier man af te lopen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Begint een beetje op Enoh te lijken, nuttig afpakken en dan inleveren. Nu alleen nog de domme gele kaartquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef Intellectueel het volgende:
Wat speelt Serero beroerd zeg.![]()
Wie speelt er niet beroerd? Alleen Klaassen doet het aardig. Dat Frank nog niet gewisseld heeftquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef Intellectueel het volgende:
Wat speelt Serero beroerd zeg.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
shirtje*quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:10 schreef Scorpie het volgende:
Serero hoef ik echt nooit meer in een Ajax shirt te zien.![]()
Veltman speelt sterkquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wie speelt er niet beroerd? Alleen Klaassen doet het aardig. Dat Frank nog niet gewisseld heeft![]()
Van Rhijn en Andersen vind ik ook zeker niet slecht vandaag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wie speelt er niet beroerd? Alleen Klaassen doet het aardig. Dat Frank nog niet gewisseld heeftVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goed gewerkt zowaar door sigCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Inderdaad, was nog geen makkelijke bal om binnen te schieten ook maar dat wil niemand hier zien joh.quote:![]()
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, was nog geen makkelijke bal om binnen te schieten ook maar dat wil niemand hier zien joh.![]()
Jij breekt je huis af als Serero zo'n kans mist manquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, was nog geen makkelijke bal om binnen te schieten ook maar dat wil niemand hier zien joh.![]()
![]()
Serero maakt die kans niet voor zichzelf dat weet jij zelf net zo goed. Siggy deed hier alles goed was jammer dat hij niet net iets meer ruimte had.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij breekt je huis af als Serero zo'n kans mist man![]()
Jammer dat ie afgelopen weekend een hattrick heeft gemaakt. Heeft Frank weer een excuus om hem 2 maanden in de basis te zetten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef Baconbus het volgende:
Sigi de goalgetter mist zijn 4e levensgrote kans.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Was goede hervatting van Cillissen ook na die knappe redding
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ben blij met Frank, maar die opstellingen de laatste tijd begrijp ik niet echt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jammer dat ie afgelopen weekend een hattrick heeft gemaakt. Heeft Frank weer een excuus om hem 2 maanden in de basis te zetten.wooblabalurg![]()
Tot oder die gladiolenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hey Siggy mist weer eens.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dat vroeg ik mij eerder ook al af, volgens mij nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
heeft sigthorsson ooit al een CL gol gemaakt of wat![]()
Als je hier gelijkspeelt kan je geen tweede meer wordenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Puntje is genoeg hier hoor. Thuis win je hier wel van daar ben ik niet zo bang voor.![]()
Dat is imo toch geen realistisch doel in deze poule.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als je hier gelijkspeelt kan je geen tweede meer worden![]()
Nee. 12de wedstrijd dit, 0 goals.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
heeft sigthorsson ooit al een CL gol gemaakt of wat![]()
![]()
Ajax verdient de overwinning. Ik vind ze goed en lekker spelen vandaag. Zoals ik het echt graag zie.![]()
Roelfs zegt dat Sig veel balvaster is geworden. Dat heb ik dan gemist
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zeker lijm gesnoven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:18 schreef franklop het volgende:
Roelfs zegt dat Sig veel balvaster is geworden. Dat heb ik dan gemistwooblabalurg![]()
Frank snapt niet dat Siggy tegen NAC al zijn doelpunten voor dit kalenderjaar heeft opgemaakt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wilde net zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:18 schreef franklop het volgende:
Roelfs zegt dat Sig veel balvaster is geworden. Dat heb ik dan gemist
In de zestien is hij helemaal niet slecht vandaag, maar het gaat mis wanneer hij weer probeert mee te voetballen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Minste wat je kan proberne is twee keer winnen van APOEL.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is imo toch geen realistisch doel in deze poule.![]()
ghaziGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Natuurlijk moet je er altijd voor gaan maar het is geen schande om als Ajax zijnde met een punt naar huis te gaan in een uitwedstrijd in de CL.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:19 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Minste wat je kan proberne is twee keer winnen van APOEL.![]()
Regisseur die overtredingen aan de kant van Apoel snel en summier in beeld brengt, maar andersom fijn van de slowmotion gebruik maakt.![]()
![]()
Nee met dit elftal niet nee, maar het is nog steeds een pijnlijke gewaarwording dat een obscuur clubje uit Cyprus met gemak op 1-1 kan spelen tegen ons.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je er altijd voor gaan maar het is geen schande om als Ajax zijnde met een punt naar huis te gaan in een uitwedstrijd in de CL.![]()
Heerlijk, die transparantie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:21 schreef Intellectueel het volgende:
Regisseur die overtredingen aan de kant van Apoel snel en summier in beeld brengt, maar andersom fijn van de slowmotion gebruik maakt.wooblabalurg![]()
Kom net terug van werk. Kan iemand korte samenvatting geven? Terechte penalty tegen? Hoe speelt Ajax?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Gelijkspel is wel verdiendquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef MrStock het volgende:
Kom net terug van werk. Kan iemand korte samenvatting geven? Terechte penalty tegen? Hoe speelt Ajax?![]()
Sigthórsson mist kansen, onterechte penalty, kan nog alle kanten opquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef MrStock het volgende:
Kom net terug van werk. Kan iemand korte samenvatting geven? Terechte penalty tegen? Hoe speelt Ajax?![]()
Samenvatting staat over 20 minuten op nos.nlquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef MrStock het volgende:
Ajax beter, onterechte pingel en weinig kansen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef MrStock het volgende:
Het is één grote bak ellende.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef MrStock het volgende:
Kom net terug van werk. Kan iemand korte samenvatting geven? Terechte penalty tegen? Hoe speelt Ajax?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Welke wedstrijd kijk jij joh?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Het is één grote bak ellende.![]()
Ze gaan nu niet volle bak dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef Gruisman het volgende:
Gezien de score bij Barcelona zullen ze er volle bak voor gaan over twee weken. Pijnlijk avondje![]()
Het is niet briljant, maar ook zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk jij joh?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jij vind het een goede wedstrijd? Gewoon kut voetbal.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk jij joh?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik vind dat ze het de tweede helft toch aller aardigst hebben opgepakt. Zelfs Serero en Boilesen zijn beter gaan spelen het afgelopen half uur.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jij vind het een goede wedstrijd? Gewoon kut voetbal.![]()
Loopt er nu echt niks beters dan Siggy bij Ajax?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Milik toch maar een kans geven.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Siggy staat altijd verkeerd
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Voorbij CLI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef Scorpie het volgende:
Serero is een fucking mongool en kost je de 3 punten, wat een idioot.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:10 schreef Scorpie het volgende:
Serero hoef ik echt nooit meer in een Ajax shirt te zien.![]()
2 puntenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef Scorpie het volgende:
Serero is een fucking mongool en kost je de 3 punten, wat een idioot.
Gvd......Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Op basis van de eerste helft ook welquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Op basis van de tweede helft had er meer ingezeten maar een punt mee naar huis is niet slecht.![]()
Nee Siggy, die had gewoon 3 100% kansen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef Scorpie het volgende:
Serero is een fucking mongool en kost je de 3 punten, wat een idioot.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Eerste helft hadden die Cyprioten toch wel net zoveel kansjes hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Op basis van de eerste helft ook wel![]()
Ik gooide bijna met m'n telefoonquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
Ik donder bijna m'n laptop uit het raam what the fyck is dit man
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
3? Alleen die eerste was een 100% kans en die moet erin.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee Siggy, die had gewoon 3 100% kansen.![]()
Die in de tweede helft na dat worstelpartijtje ook hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
3? Alleen die eerste was een 100% kans en die moet erin.![]()
Dat was een lastige bal joh tussen die spelers in.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die in de tweede helft na dat worstelpartijtje ook hoor![]()
En nog 3 die een slimme spits ook maakt. Wat een oliedomme voetballer is dat zeg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee Siggy, die had gewoon 3 100% kansen.
wooblabalurg![]()
Elk jaar hetzelfdequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
kutzooi, hadden 3 moeten zijn. PSG ook nog eens gewonnen, 2e plek nu wel ver weg![]()
![]()
![]()
![]()
Als het een Acer is meer dan terechtquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
Ik donder bijna m'n laptop uit het raam what the fyck is dit manRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij had de hoek voor het uitkiezen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die in de tweede helft na dat worstelpartijtje ook hoorI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
In die herhaling zag je het wel goed, had nog aardig wat ruimte en schiet recht op de keeper afquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was een lastige bal joh tussen die spelers in.![]()
Ik hoop dat Sigthorsson zo snel mogelijk zijn benen breektI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Kijk het eens terug zou ik zeggen, was niet het gevalquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hij had de hoek voor het uitkiezen.![]()
kwaliteit is kut, maar het was ook wel erg druk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsof deze er niet in had gemoeten
Dit vind ik niet slechter dan lekker standaard door het midden.![]()
Plus iemand die breed ongedekt op hem stond te wachten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hij had de hoek voor het uitkiezen.
wooblabalurg![]()
Jammer maar op schema voor een 3e plek. De 2e plek is na de overwinning van PSG op Barca toch niet haalbaar, ook als je vandaag gewonnen had.
Veltman weer een prima pot, Moisander en Boilesen erg onzeker.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dat ja, van serero verwacht ik het ook niet helemaal. Daarom is die middenvelder. Sigthorsson staat daar nog voor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee Siggy, die had gewoon 3 100% kansen.![]()
Inderdaad vrij druk maar moet sowieso binnen de palen zijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Adames het volgende:
[..]
kwaliteit is kut, maar het was ook wel erg druk.
[ afbeelding ]
Recht in het midden van het doelquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n bal moet gewoon altijd tussen de palen. Altijd. Geen excuus mogelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iemand zo slecht positie zien kiezen als Siggy. Nooit aanspeelbaar, als ie het wel is laat ie de bal 3 meter van zijn voet springen. En overal net te laat.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Lol Serero was echt geweldig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Scorpie het volgende:
Serero is echt een mongoolgod godverdomme
![]()
De tyfus wat ben jij een kankerkneus!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Seam het volgende:
Ik hoop dat Sigthorsson zo snel mogelijk zijn benen breekt![]()
Op schema voor de derde plek valt wel mee.. Je staat slechts 1 puntje voor. Als je vandaag had gewonnen stond je gewoon dik voor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef Pedroso het volgende:
Jammer maar op schema voor een 3e plek. De 2e plek is na de overwinning van PSG op Barca toch niet haalbaar, ook als je vandaag gewonnen had.
Veltman weer een prima pot, Moisander en Boilesen erg onzeker.![]()
Mensen die dachten dat ajax in deze poule tweede zou kunnen worden
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo slecht positie zien kiezen als Siggy. Nooit aanspeelbaar, als ie het wel is laat ie de bal 3 meter van zijn voet springen. En overal net te laat.
Hoe is hij ooit spits geworden.wooblabalurg![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef S15 het volgende:
[..]
De tyfus wat ben jij een kankerkneus!Feyenoord Rotterdam![]()
Eindelijk iemand die het snapt. Klaassen speelde echt heel erg goed. Ajax ook aardig gespeeld.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef GwaiLow het volgende:
Serero en Klaassen. waren echt top vandaag! Ajax sowieso heel erg goed. Respect hoor!
Maar verder allemaal blijven zeiken hoor, kneusjes.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die dachten dat ajax in deze poule tweede zou kunnen worden
Allemaal een gebrek aan geluk, rost Schöne die tweede vrije trap erin tegen PSG en maken we net een van die belachelijk grote kansen af, staan we gewoon op zes punten.![]()
Vind ik niet. Erger me altijd kapot aan die schoten door het midden. Wel op doel, maar ook recht op de keeper af. Dan maar een hoekje inmikken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo'n bal moet gewoon altijd tussen de palen. Altijd. Geen excuus mogelijk.![]()
Sig moet gewoon oprotten hij speelt al jaren kut. Zit ook totaal geen progressie in.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Cillessen: 5
Van Rhijn: 6
Veltman: 7
Moisander: 5
Boilesen: 5
Viergever: 3
Serero: 5
Klaassen: 6
Schöne: 5
Sigthorsson: 4
Andersen: 6![]()
Klaassen, Serero en Velman prima wedstrijd. Kishna viel ook goed in.
Ook van Rhijn was niet slecht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Apoel nog thuis pakken. Uit puntje thuis overwinning is een redelijke verwachting.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Op schema voor de derde plek valt wel mee.. Je staat slechts 1 puntje voor. Als je vandaag had gewonnen stond je gewoon dik voor.![]()
Tweede word je nu never nooit meer... Dan moet je dit soort potjes winnenEdgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Geluk of? Aangezien op die manier ajax al jaren had kunnen overwinteren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Allemaal een gebrek aan geluk, rost Schöne die tweede vrije trap erin tegen PSG en maken we net een van die belachelijk grote kansen af, staan we gewoon op zes punten.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zou ook niet terecht zijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Allemaal een gebrek aan geluk, rost Schöne die tweede vrije trap erin tegen PSG en maken we net een van die belachelijk grote kansen af, staan we gewoon op zes punten.![]()
Tuurlijk, is ook een kwaliteit. Maar als je ziet hoe deze jonge ploeg vandaag gevoetbald heeft, ben ik gewoon trots. Jammer dat de kansen er niet in gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geluk of? Aangezien op die manier ajax al jaren had kunnen overwinteren.![]()
Gebrek aan geluk, jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geluk of? Aangezien op die manier ajax al jaren had kunnen overwinteren.Genoeg ploegen waarbij zulke ballen er wel in vliegen
Klopt, maar dat zal mij aan de kont roesten, zeker in de CLquote:![]()
Na 4 seizoenen de boer had ik wel gehoopt dat er een basis 11 zou zijn waarvan je niet bij de helft denkt: door selecteren.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
kut siggyquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ajax had hier gewoon moeten winnen.
en serrero
maar vooral siggy
kut siggyhhhhh![]()
Al dat gezeik op Siggy, speelde nog niet geweldig maar vond 'm al een stuk beter dan hij de laatste maanden was. Hij krijgt nu tenminste weer kansen, er is ook een tijd geweest dat ie überhaupt geen kansen kreeg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verloren zonen.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Hij had minimaal 2x moeten scoren tho....quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:43 schreef Pedroso het volgende:
Al dat gezeik op Siggy, speelde nog niet geweldig maar vond 'm al een stuk beter dan hij de laatste maanden was. Hij krijgt nu tenminste weer kansen, er is ook een tijd geweest dat ie überhaupt geen kansen kreeg.hhhhh![]()
Die kerel is slecht, klaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:43 schreef Pedroso het volgende:
Al dat gezeik op Siggy, speelde nog niet geweldig maar vond 'm al een stuk beter dan hij de laatste maanden was. Hij krijgt nu tenminste weer kansen, er is ook een tijd geweest dat ie überhaupt geen kansen kreeg.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Milik is niet beter, klaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die kerel is slecht, klaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja we moeten blij zijn als hij kansen mist, het is gewoon klaar, niet het niveau dat een spits van Ajax moet hebbenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:43 schreef Pedroso het volgende:
Al dat gezeik op Siggy, speelde nog niet geweldig maar vond 'm al een stuk beter dan hij de laatste maanden was. Hij krijgt nu tenminste weer kansen, er is ook een tijd geweest dat ie überhaupt geen kansen kreeg.![]()
Zou ook wel eens mogen hequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:43 schreef Pedroso het volgende:
Al dat gezeik op Siggy, speelde nog niet geweldig maar vond 'm al een stuk beter dan hij de laatste maanden was. Hij krijgt nu tenminste weer kansen, er is ook een tijd geweest dat ie überhaupt geen kansen kreeg.![]()
Komt gewoon tekort. Milik is ook geen geweldenaar maar heeft nog wel potentie om beter te worden, Siggy heeft dat niet. Gewoon altijd voor Milik kiezen dus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:43 schreef Pedroso het volgende:
Die aanname van Serrero was trouwens wel erg knap. Hij had sowieso op doel gemoeten, maar jammer dan. Verder speelde hij echt prima.![]()
Weg met die Siggy, opgerot ermee. Klaar. Geef Milik maar een kans. Tegen Apoel heeft die pauper Siggy nog moeite![]()
Cillessen: 8quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
Cillessen: 5
Van Rhijn: 6
Veltman: 7
Moisander: 5
Boilesen: 5
Viergever: 3
Serero: 5
Klaassen: 6
Schöne: 5
Sigthorsson: 4
Andersen: 6
Van Rhijn: 7
Veltman: 8
Moisander: 6
Boilesen: 6
Viergever: 7
Serero: 8
Klaassen: 9
Schöne: 6
Sigthorsson: 6
Andersen: 7
FYP![]()
Waardeloos kut elftal is het, maar goed weer kampioen en in de EL er weer uit tegen Apoel tel aviv ofzo.![]()
Laten we het zo zeggen. Van welke huidige Ajacied zou je bereid zijn een shirtje te kopen met zijn naam er op?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Na 4 seizoenen de boer had ik wel gehoopt dat er een basis 11 zou zijn waarvan je niet bij de helft denkt: door selecteren.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dat ben ik wel met je eens, is uiteindelijk niet goed genoeg voor Ajax maar beter heb je niet momenteel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja we moeten blij zijn als hij kansen mist, het is gewoon klaar, niet het niveau dat een spits van Ajax moet hebbenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
poeh, poeh, een spits van Ajax krijgt kansen. Wordt helemaal tyfus gestoord die Sightorsson. Vandaag ook weer kansen gehad. "Als ie voorzetten krijgt, is hij bruikbaar." Vandaag had ie er voor honderdmiljoenmiljardste keer genoeg goede voorzetten of passes, maar hij verkloot ze allemaal weer. Wanneer rot deze gast is op naar zijn eigen eiland.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:43 schreef Pedroso het volgende:
![]()
Als je Viergever een 7 geeft ben je niet goed wijs, sorryquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Cillessen: 8
Van Rhijn: 7
Veltman: 8
Moisander: 6
Boilesen: 6
Viergever: 7
Serero: 8
Klaassen: 9
Schöne: 6
Sigthorsson: 6
Andersen: 7
FYP![]()
![]()
Pakte het wel goed op hoor in de tweede helftquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je Viergever een 7 geeft ben je niet goed wijs, sorry![]()
Dat is wel erg simpel om te zeggen natuurlijk, ik zou Milik wel eens een aantal wedstrijden achter elkaar willen zienquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, is uiteindelijk niet goed genoeg voor Ajax maar beter heb je niet momenteel.![]()
Wat verwacht je dan man? Had je verwacht dat we de volgende ronde wel even zouden halen? Tering wat een idioten heb je hier.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waardeloos kut elftal is het, maar goed weer kampioen en in de EL er weer uit tegen Apoel tel aviv ofzo.![]()
Kan wel zijn, maar dan verdient hij ook een maand de kans.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Er stond ook nog iemand helemaal vrij een meter naast hem.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk het eens terug zou ik zeggen, was niet het geval![]()
Vond het in de tweede helft ook nog maar een krappe voldoendequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pakte het wel goed op hoor in de tweede helft![]()
Ik vind serero erger. Veel balverlies. Geen gevaar met schot. Geen gevaar op een assist. Veel verkeerde keuzes. Vaak balverlies op vervelende plekken en kansrijke aanvallen vroeg gesmoord. 2 goede middenvelders heeft Ajax nodig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:43 schreef Pedroso het volgende:
Al dat gezeik op Siggy, speelde nog niet geweldig maar vond 'm al een stuk beter dan hij de laatste maanden was. Hij krijgt nu tenminste weer kansen, er is ook een tijd geweest dat ie überhaupt geen kansen kreeg.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ja dat zag ik nu zelf ook pasquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er stond ook nog iemand helemaal vrij een meter naast hem.Had er wel mogen zitten ja.
![]()
Dat is nu vrij pijnlijk om te zien ja..quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er stond ook nog iemand helemaal vrij een meter naast hem.![]()
Viergever dramatisch in balbezit, wel sterk als balafpakker.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Al die cijfers zijn tamelijk onrealistisch hoog. Deze cijfers zou ik geven wanneer Ajax een wereldpot zou spelen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je Viergever een 7 geeft ben je niet goed wijs, sorry![]()
Gelijkspel daar is gewoon een goed resultaat voor Ajax , alleen jammer dat PSG heeft gewonnenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef S15 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan man? Had je verwacht dat we de volgende ronde wel even zouden halen? Tering wat een idioten heb je hier.RED ONS HENNIEGOD![]()
Spoiler manquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelijkspel daar is gewoon een goed resultaat voor Ajax , alleen jammer dat PSG heeft gewonnen
Verder had toch niet iemand verwacht dat we echt door zouden gaan in een poule met PSG en Barca?![]()
Blijft een centrale verdediger. Hij wil de bal niet hebben en kan het spel niet maken zoals een controlerende middenvelder zou moetenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:47 schreef Pedroso het volgende:
Viergever dramatisch in balbezit, wel sterk als balafpakker.![]()
Schone. De rest niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen. Van welke huidige Ajacied zou je bereid zijn een shirtje te kopen met zijn naam er op?
Het is gewoon een grote drama selectie.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ben ook niet ontevreden, het kan beter uiteraard maar heb wel weer bij vlagen goed voetbal gezien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sommige idioten welquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:48 schreef S15 het volgende:
[..]
Spoiler man
Verder had toch niet iemand verwacht dat we echt door zouden gaan in een poule met PSG en Barca?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat vind ik ook. Paar prachtige aanvallen gezien. Vooral heel erg genoten van Klaassen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:48 schreef Pedroso het volgende:
Ben ook niet ontevreden, het kan beter uiteraard maar heb wel weer bij vlagen goed voetbal gezien.![]()
oke boertjequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:49 schreef nickhguitar het volgende:
Welke wedstrijd keek Frank? Hij beweert met droge ogen dat Ajax domineerdeRED ONS HENNIEGOD![]()
Niet gekeken ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:49 schreef nickhguitar het volgende:
Welke wedstrijd keek Frank? Hij beweert met droge ogen dat Ajax domineerdeAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dan vervolgens blijven zeiken dat we er niets van kunnen, terwijl het vandaag helemaal niet zo zwak was. Zeker gezien de laatste weken.quote:![]()
Deden we ook.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:49 schreef nickhguitar het volgende:
Welke wedstrijd keek Frank? Hij beweert met droge ogen dat Ajax domineerde
Matige troll van jou kant ga nu maar weer weg.![]()
Alleen die spits he..quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:49 schreef S15 het volgende:
[..]
En dan vervolgens blijven zeiken dat we er niets van kunnen, terwijl het vandaag helemaal niet zo zwak was. Zeker gezien de laatste weken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zou zeggen kom met statistieken, qua kansen gelijk , jullie hadden op eigen helft veel de bal, chapeau daarvoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deden we ook.
Matige troll van jou kant ga nu maar weer weg.![]()
Je kon nu dus gewoon lekker boven Barça staan
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom met statistieken, qua kansen gelijk , jullie hadden op eigen helft veel de bal, chapeau daarvoor.![]()
Zoek ze lekker zelf op draakje van me![]()
Dit maar niemand krijg de kans. Hoesen heeft bijvoorbeeld ook nooit echt een kans gekregen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is wel erg simpel om te zeggen natuurlijk, ik zou Milik wel eens een aantal wedstrijden achter elkaar willen zien
Eeuwig krediet sig blegh. Hij moet er eigenlijk al sowieso uit omdat het gewoon geen persoonlijkheid is.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tja hij kan er ook niks aan doen dat ie wordt opgesteldquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Jep, maar om nou te hopen dat hij ze benen breekt...RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe kan je nu gaan zitten zuren op spelers in het 'spel' en 'doorselecteren' terwijl je met iets meer scherpte hier 1-3/4 had moeten winnen. Jezus christus zeg.![]()
Schonequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen. Van welke huidige Ajacied zou je bereid zijn een shirtje te kopen met zijn naam er op?![]()
Cillissen ook.
Van rhijn komt op stoom
Klaassen net zo.
Een serero had al lang stappen moeten kunnen maken. En staat op een veel te belangrijke positie om maar een beetje aan te klooien. Kishna en el ghazi mogen dat van mij wel. Ook na 3x mis te zijn gegaan.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ja maar die scherpte is er nooit godverdommequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan je nu gaan zitten zuren op spelers in het 'spel' en 'doorselecteren' terwijl je met iets meer scherpte hier 1-3/4 had moeten winnen. Jezus christus zeg.![]()
Dat bedoel ik. Hij doet gewoon zijn best. Maar laten we hem van het weekend maar lekker uitfluiten met zijn allen, dat is veel beter toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja hij kan er ook niks aan doen dat ie wordt opgesteld
Als die mafketels al in het stadion komen..![]()
Hij had cil rood kunnen geven.. dusja en het was die guy achter het doelquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef Yreal het volgende:
Laten we effe niet vergeten dat de scheids de boel naaidehhhhh![]()
Het is geen scherpte Siggy en Serero kunnen gewoon niet beterquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat die spelers die scherpte niet hadden misschien?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Gedaan, vandaag ook dat ik zeg dat de kansen nagenoeg gelijk waren. Maar hey; wel weer je dosis balbezit behaald, toppie! Slaap lekker.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]![]()
Zoek ze lekker zelf op draakje van me![]()
ow? wat dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:53 schreef Heeinz het volgende:
Maar goed derde plek is nu in ieder geval al zeer dichtbij, dat is wel lekkerhhhhh![]()
Dan moet je eerder Frank ervoor uitfluitenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:52 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Hij doet gewoon zijn best. Maar laten we hem van het weekend maar lekker uitfluiten met zijn allen, dat is veel beter toch?
Als die mafketels al in het stadion komen..RED ONS HENNIEGOD![]()
Scherpte = dat alom genoemde geluk = gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan je nu gaan zitten zuren op spelers in het 'spel' en 'doorselecteren' terwijl je met iets meer scherpte hier 1-3/4 had moeten winnen. Jezus christus zeg.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Als ik 3 keer van afstand op goal schiet tellen die doelpogingen dan net erg mee als schoten op doel in de 16 meter.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gedaan, vandaag ook dat ik zeg dat de kansen nagenoeg gelijk waren. Maar hey; wel weer je dosis balbezit behaald, toppie! Slaap lekker.
Je kan echt wel wat uit statistiekjes halen maar dat wil lang niet alles zeggen. Ik zou je graag hetzelfde wensen maar dat gaat me niet lukken.![]()
Ik ga er wel vanuit dat we thuis winnen van APOEL, en ik zie hen niet stunten thuis tegen Barca en thuis/uit tegen PSGquote:![]()
![]()
Ik heb nog nooit een Ajacied uitgefloten. Ik kom naar de Arena om mijn team te steunen en aan te moedigen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet je eerder Frank ervoor uitfluiten![]()
Je kan gewoon niet fluitenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:54 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Ajacied uitgefloten. Ik kom naar de Arena om mijn team te steunen en aan te moedigen.![]()
Ik zie ons eig wel met 0-1 verliezen door een countergolquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat we thuis winnen van APOEL, en ik zie hen niet stunten thuis tegen Barca en thuis/uit tegen PSGhhhhh![]()
Kinkladze had er wel recht op net als Boerrigterquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:54 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Ajacied uitgefloten. Ik kom naar de Arena om mijn team te steunen en aan te moedigen.RED ONS HENNIEGOD![]()
De ervaring en killermentaliteit ontbreekt.. Dat is gewoon inherent aan een jonge ploeg als Ajax.. Serero en Sigthorsson hadden de kansen moeten maken.. Met een fatsoenlijke arbitrage had je dan gewoon hier 0-3 gewonnen![]()
Oppassen nu.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kinkladze had er wel recht op net als Boerrigter![]()
Ik begin ook wel positieve dingen te zien bij Andersen. Kan die met wat meer ervaring niet op de positie van Serrero? Kunnen Schöne en El Ghazi / Kishna op de flanken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Schone![]()
Cillissen ook.
Van rhijn komt op stoom
Klaassen net zo.
Een serero had al lang stappen moeten kunnen maken. En staat op een veel te belangrijke positie om maar een beetje aan te klooien. Kishna en el ghazi mogen dat van mij wel. Ook na 3x mis te zijn gegaan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ik zie Apoel zich wel compleet ingraven. Krijg je psv herhalingquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat we thuis winnen van APOEL, en ik zie hen niet stunten thuis tegen Barca en thuis/uit tegen PSG![]()
Ja, want apoel had geen vrije kopkans en die spits miste niet net met een teen. Kom, je brilletje af en erkennen dat apoel gelijk was op alles, behalve in balbezit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik 3 keer van afstand op goal schiet tellen die doelpogingen dan net erg mee als schoten op doel in de 16 meter.
Je kan echt wel wat uit statistiekjes halen maar dat wil lang niet alles zeggen. Ik zou je graag hetzelfde wensen maar dat gaat me niet lukken.![]()
Nieuwe Overmars dit datquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De man die ons kampioen maakteRED ONS HENNIEGOD![]()
Andersen haalde vandaag een 7. Maar met een zeven en vijf vieren ga je nog niet over.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Oke Apoel had dus een vrije kopkans en een penalty. Hoeveel grote kansen had Ajax op een goal? 3 of 4 minstens! Brilletje af doen boertje en stoppen met trollen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, want apoel had geen vrije kopkans en die spits miste niet net met een teen. Kom, je brilletje af en erkennen dat apoel gelijk was op alles, behalve in balbezit.![]()
Sightorsson gaat al seizoenen lang met acht keer een 3 en één keer een 7 over. Krijgt zelfs contractverlenging.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef Planga het volgende:
Andersen haalde vandaag een 7. Maar met een zeven en vijf vieren ga je nog niet over.![]()
Boerrigter was inderdaad nog heel wat graadjes erger dan Siggy. Wat was dat een kwal van een vent zeg. Had die Everse toch gelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kinkladze had er wel recht op net als Boerrigter
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)et-aan-anderen.dhtml![]()
Nee hoor, ook 2 of 3. Ik spreek je morgen weer, de emotie overheerst. Ik snap het.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke Apoel had dus een vrije kopkans en een penalty. Hoeveel grote kansen had Ajax op een goal? 3 of 4 minstens! Brilletje af doen boertje en stoppen met trollen.![]()
Dus 4 kansen vs 2 is tegenwoordig domineren?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke Apoel had dus een vrije kopkans en een penalty. Hoeveel grote kansen had Ajax op een goal? 3 of 4 minstens! Brilletje af doen boertje en stoppen met trollen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Everse is dan ook de koning van Zwollequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Boerrigter was inderdaad nog heel wat graadjes erger dan Siggy. Wat was dat een kwal van een vent zeg. Had die Everse toch gelijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)et-aan-anderen.dhtmlRED ONS HENNIEGOD![]()
De emotie overheerst?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee hoor, ook 2 of 3. Ik spreek je morgen weer, de emotie overheerst. Ik snap het.Wat ben jij aan het bazelen joh
![]()
![]()
In een wedstrijd waar amper kansen zijn wel ja imo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus 4 kansen vs 2 is tegenwoordig domineren?![]()
Ja in Camp Nouquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:58 schreef PicoMMP het volgende:
Gaat Ajax ooit nog een uitduel winnen in Europa?![]()
over drie weken in Camp Nouquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:58 schreef PicoMMP het volgende:
U mad?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tipje voor nickghuitar.. Als je trollt, doe het dan goed![]()
Nou als ik Barca zie uitverdedigen is dat zo mogelijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:58 schreef PicoMMP het volgende:
![]()
Als ik ons zie verdedigen is het onmogelijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou als ik Barca zie uitverdedigen is dat zo mogelijk![]()
Densbil kansje geven binnenkort. Veltman speelde erg goed vandaag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:59 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als ik ons zie verdedigen is het onmogelijk![]()
Ben geen Denswil fan maar Moisander is pas echt volledig de weg kwijtquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Densbil kansje geven binnenkort. Veltman speelde erg goed vandaag.![]()
Kom zeg, als je met jonge, talentvolle spelers wilt spelen, dan kun je niet verwachten dat het gelijk elke week goed is. Wil je gelijk elke week een zeven, dan kun je beter gewoon degelijke routiniers inkopen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef Planga het volgende:
Andersen haalde vandaag een 7. Maar met een zeven en vijf vieren ga je nog niet over.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: